Олимпиада тапсырмалары

Олимпиада есептерін шығару жолдары

Олимпиада есептерін шығару жолдары Анетбаева У.М. Б.Момышұлы атындағы №45 қазақ классикалық гимназиясының мұғалімі   А есебі.  N саннан тұратын А сандар тізбегі берілген. Осы сандар тізбегін кері ретімен шығару керек. Мəліметтерді енгізу форматы Енгізу файлының бірінші жолында N (1 <= N <= 1 000 000) саны берілген – тізбектегі сандардың саны. Екінші жолда кемістікпен (пробел) бөлінген N сан берілген – ...

Толығырақ »

Географиялық есептер шығару жолдары

 Алматы облысы, Ақсу ауданы Барлыбек Сырттанов атындағы орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Сарбекова Айгүл Рүстембекқызы Географиялық есептер шығару жолдары  Жер шары шеңберінің 10 доғасының қанша километр екенін анықтаңыз? Жауабы:  40000 :  3600  =  111км. Африканың батыс жағалауынан шығыс жағалауына дейінгі экватор бойынша градустық қашықтығы қанша? Жауабы:   111км  × 340 =  3774км. 700 батыс бойлық бойынша Оңтүстік Американың солтүстігінен оңтүстігіне дейінгі ...

Толығырақ »

Географиядан олимпиада тапсырмалары

География пәнінен олимпиада тапсырмалары. 8 сынып.№1 Тапсырмалар.   Жердің Күн Көзі бойынша айналуы және оның географиялық маңызы туралы айтыңыз. 10 балл «Объектінің физика – географиялық жағдайы» дегеніміз нені білдіреді? Қазақстан Республикасының физика – географиялық жағдайын сипаттаңыз. 10 балл 3.Беткейдің тіктігі топографиялық карта бойынша қалай анықталатынын суреттеңіз. 8 балл Географиялық терминдердің келесі қатарларынан мазмұны бойынша сәйкес емес сөздерді сызып тастаңыз: а) ...

Толығырақ »

Логикалық есептер әлемі

№72 жалпы орта мектеп Логикалық есептер әлемі  Бастауыш сынып  мұғалімі: Шакенова Жаннат Маликовна  Бұл әдістемелік құрал бастауыш сынып  мұғалімдеріне арналған. Мұнда қалалық семинарларда оқылған баяндамалар мен мектепте өткізілген  апталықтардағы ашық сабақтар мен сыныптан тыс өткізілген іс шаралар  қамтылған.

Толығырақ »

Математикадан Республикалық олимпиаданың ІІ кезеңі

Математикадан Республикалық олимпиаданың ІІ кезеңі 2014 – 2015 оқу жылы Амангелді Садыков ШҚО Бородулиха ауданы Зубаир орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі   Құрметті әріптестер!  Олимпиадаларға дайындықты жалғастыруда оқушыларға көмегі болар деген мақсатпен биылғы жылғы олимпиада есептерінің шешулерін назарларыңызға ұсынып отырмын. Олимпиадаға дайындау барысында мүмкін кейбір есептердін әдемі тың шешімдерін табарсыздар деген ойдамын. Есептердің шешімдеріне байланысты оңды пікірлеріңізді білдірсеңіздер ризашылықпен қабылдаймын. ...

Толығырақ »

Оқушының дарының шындау

Атамекен ауылы Атамкен ауылының орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Абдилова Алма Сериковна Тақырыбы: Оқушының дарының шындау Мақсаты: Дарынды оқушыларды анықтап, дарының одан әрі шындау, әр түрлі тапсырмалар арқылы білімдерін дамыту. Әр бала – зерттелмеген құпия. Әр бала – болашақ данышпан.    Дарынды бала         Сыныптағы өз қызметіне басшылық жасау «Қиын» оқушыларға көмектесу Қоғамдық жұмыстарға белсене араласуы Шығармашылық тапсырлармен ...

Толығырақ »

Қозғалысқа араналған бір мәтінді есептің шығарылуы

Садықов Амангелді – математика пәнінің мұғалімі Садықова Мухлиса – физика пәнінің мұғалімі ШҚО, Бородулиха ауданы, Зубаир орта мектебі   Есеп:Таңғы сағат 6 – да А қаласынан В қаласына жүк мәшинесі шықты. 6 сағаттан соң В қаласынан А қаласына оған қарсы сол жолмен жеңіл автомобиль шықты. Автомобильдер тұрақты жылдамдықпен жүрді. Алдын  ала келісіп, олар бір мезгілде А мен В арасындағы С ...

Толығырақ »

Химиядан олимпиада тапсырмаларының топтамасы

                            10-сыныпқа арналған теориялық тур тапсырмалары (Орындау уақыты 180 минут) 1.Массасы 2,3 г органикалық қосылыс жанғанда 4,45 СО;2,7г НО түзілсе және ол заттың сутегімен салыстырмалы тығыздығы23 тең болса, заттың формасы қандай?                                    5  ұпай               2.Лабараторияда азот қышқылын ...

Толығырақ »

Химиядан 10-сыныпқа арналған олимпиада тапсырмалары.

           10-сыныпқа арналған теориялық тур тапсырмалары (Орындау уақыты 180 минут) 1.Массасы 2,3 г органикалық қосылыс жанғанда 4,45 СО;2,7г НО түзілсе және ол заттың сутегімен салыстырмалы тығыздығы23 тең болса, заттың формасы қандай?                                                                                                   5  ұпай               2.Лабараторияда азот қышқылын алу үшін 17г  NaNO3    және   20г күкірт қышқылы алынды. Түзілген азот қышқылының массасын аңықта.                                                                                                                                                                                                 5   ...

Толығырақ »

Химиядан 8 -9 сыныпқа арналған олимпиада тапсырмалары

         «Шәкерім атындағы орта мектебі» КММ  химия пәні                                                          Ауд ХО-2014 8-сыныпқа арналған теориялық тур тапсырмаларының жауабы (Орындау уақыты 180 минут)     Массасы 2,1 г магний мен алюминийден тұратын қоспа тұз қышқылымен әрекеттескенде 2,24л (қ.ж.) сутек бөлінген. Бастапқы қоспаның құрамы қандай?   Шешуі:   Мg+2HCL=MgCL2+H2 2AL+6HCL=2ALCL3+3H2 m Mg=X m AL=2.1-X V1H2=хл V2H2=22,4-хл Хг                              ул Мg+2HCL=MgCL2+H2 24г                               22,4л 22.4x У= ...

Толығырақ »

Химиядан 8 сыныпқа арналған олимпиада тапсырмалары

мектепшілік 8- сыныпқа арналған тәжірибелік тур есептері (15 уп) (Орындауға 120 минут)     6 нөмірленген сынауыққы келесі заттардың ертінділері құйылған: азот қышқылы ; күкірт қышқылы; алюминий хлориді; калий корбанаты; барий нитраты  және алюмюний сульфаты,. Оптималь жоспар құрып және басқа заттарды пайдаланбай қай заттың ертіндісі құйылғаның аңықтандар. Сәйкес реакция теңдеулерін молекулалық және иондық түрде жазыңдар.     ХО- 2014 мектепшілік ...

Толығырақ »

Кәне, кім тапқыр!

Шежін орта мектеп-балаб ақшасының бастауыш сынып мұғалімі Гүлнұр Салахитденова Сыныбы: 3 «Б» Пәні: Логика әлемі Сабақтың тақырыбы:  «Кәне, кім тапқыр!» Сабақтың мақсаты: 1. Қызықты математикалық тапсырмаларды орындауға жаттықтыру, оқушылардың математикадан алған білімдерін пысықтау 2.Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп,логикалық ойлауды жеделдетуге баулу, танымдық қабілетін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.3.Оқушыларды білімді азамат болуға тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: ойын сабақ

Толығырақ »

Логикалық тапсырмалар арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту

№34 лингвистикалық мектеп-гимназиясы Қорғанова Базаргүл Әндірқыызы «Логикалық тапсырмалар арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту». Жоспар: І. Кіріспе   «Даналар логика туралы» ІІ. Негізгі бөлім     2.1.Логика ұғымына түсінік     2.2.Негізгі мақсаты.     2.3.Шығармашылық жаттығулар.     2.4.Сабақ үлгісі. ІІІ. Қорытынды «Логикалық ойлау» дегеніміз – логика заңдылықтарын пайдалана отырып, ой-пікірлерді тұжырымдарды қолдануға негізделген ойлаудың бір түрі.Баланың логикасын дамыту ұғымдарын өсіру, оқу- тәрбие үрдісіндегі ұдайы жүргізілетін жұмыс.  А.Н.Леоньтев   І. Кіріспе «Даналар логика ...

Толығырақ »

Олимпиада по матиматике (для учителей)

  I. Решите задачи. 1. Рыцари и лжецы. Каждому из ста жителей острова, часть жителей которого – рыцари, а остальные – лжецы, был задан вопрос: «Сколько среди вас рыцарей?». В ответ было названо сто различных чисел. Какое число было названо наверняка? (Рыцари всегда говорят правду, а лжецы всегда лгут.) 2. Раздел земли. Четырехугольное поле разделено двумя диагоналями на четыре треугольных ...

Толығырақ »

Математикадан олимпиада тапсырмалары (Ұстаздарға арналған)

I. Есептерді шығарыңыздар. 1. Серілер мен суайттар. Қандай да бір бөлігі серілер, ал қалғандары суайттар болып келген аралдың әрбір 100 тұрғынына: «Сіздердің іштеріңізде неше сері бар?»-деген сұрақ қойылды. Олардың жауаптарында жүз әр түрлі сан айтылды. Қай сан міндетті түрде айтылды. (серілер әрқашан шындықты, ал суайттар өтірік айтады.) 2. Жерді бөлу. Төртбұрышты алқап (поле) екі диагоналімен төрт үшбұрышты телімдерге(участкелерге) бөлінді. Барлық ...

Толығырақ »

Логикалық тапсырмалар арқылы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту

Атырау қаласы №34 лингвистикалық мектеп-гимназиясының мектепалды даярлық сыныбының мұғалімі Қорғанова Базаргүл Әндірқызы Жоспары І. Кіріспе ІІ. Негізгі бөлім 2.1.Логика ұғымына түсінік 2.2.Мақсат,міндет,күтілетін нәтиже. 2.3.Көру қабілетін дамытатын тапсырмалар (ребус, сөзжұмбақ, анограмма, сиқырлы шаршылар, геометриялық фигуралар); 2.4.Есту қабілетін дамытатын тапсырмалар (математикалық мақал-мәтел, логикалық есептер, қалжың есептер). 2.5.Сабақ үлгісі. ІІІ. Қорытынды [bws_related_posts]

Толығырақ »

Математикадан Республикалық олимпиаданың аудандық кезеңі есептері

Математикадан Республикалық олимпиаданың аудандық кезеңі ШҚО Бородулиха ауданы Зубаир орта мектебі  жоғарғы санатты математика пәнінің мұғалімі Садықов Амангелді Сапашұлы Жастарға дұрыс тәрбие мен білім беру жеке тұлғаның рухани әлемін, ынтасы мен қабілетін дамыту қай заманда болмасын уақыт сөресінен түскен жоқ. Өнегелі тәрбие алуға, білім сапасын көтеруге байланысты білім саласында жоспарлы түрде белгілі бір іс – шаралар , әр түрлі жарыстар ...

Толығырақ »

Географиядан 5-6 сыныптарға арналған олимпиада тапсырмалары

Географиядан 5-6 сыныптарға арналған олимпиада тапсырмалары 1.      Ағылшын ғалымы И. Ньютон үш қырлы шыны призмаға жарықты түсіру арқылы жарқытың неше түсін көрді? (1 ұпай) 2.       Қайсы химик ғалым атақты композитор болды? Осы ғалымның танымалы операсын айтыңыз? (1 ұпай) 3.      К.А.Тимирязев  қына туралы мақаласында «Сфинкс- өсімдігі» деп атады. Неге? (2 ұпай) 4.       Кім қалай жердің су қабатын атады? Ол жердің қанша ...

Толығырақ »

Химиядан олимпиада есептерін шешу жолдары

Қызылорда обл. Сырдария ауд. №130 Абай орта мектебі Тұяқова Зиягүл Оразалықызы Олимпиада есептерін шешу жолдары,9-сынып. 9-1.25% тұз қышқылы берілген заттардың қайсысымен әрекеттеседі? 1) Ba(NO3)2      2)  Fe2O3     3)    Zn(OH)      4)SiO2 5) AgNO3         6)  KMnO4    7)  Cu             8)  Ag Реакция теңдеулерін жазыңдар. 

Толығырақ »

Олимпиада практикалық тур

Практикалық тур Есеп №1 А. Микроэлементтер Б. Макроэлементтер 1.  кальций 3. темір 5. магний 2. калий 4. азот 6. молибден 7. фосфор 8. мырыш 9. күкірт   1 2 3 4 5 6 7 8 9 Б Б А Б Б А Б А Б   Есеп №2 Төменгі таблицада 8 токсономиялық топтарға ( А-Н- қа дейін) тән белгілер берілген. ...

Толығырақ »

Биологиядан олимпиадалық сұрақтар

Бактериялар Прокариоттарға жатады: қалыптасқан ядросы болмайтын жасушалар Прокариотты ағзалар: бактериялар, цианобактериялар Бактериялардың көпшілігінің мөлшері: 0,2-0,5 мкм Жүзім сияқты жинақталған шар тәрізді бактериялар: стафилакокк Бактериялар қозғалады: талшықтар арқылы Таяқша тәрізді біржасушалы бактериялар: бациллалар Бактерия жасушасына тән органелла: рибосома Бактерия мезосомасы- бұл: тыныс алатын ферменттер мен фотосинтездеуші пигменттері орналасқан цитоплазмалық мембрананың ішке қарай жирылуы Бактерия жасушасындағы  ядроның аналогы: нуклеоид Спора түзу қасиеті ...

Толығырақ »

Биологиядан сұрақтар

                                 Ашық тұқымды өсімдіктер 1. Оқулықты пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап бер. Ашық тұқымдыларға шөптекті өсімдіктер жата ма? 2. Олардың қанша түрі бар? 3. Шыршаның қарайғадан қандай айырмашылығы бар? 4. Арша, қылша өсімдіктерінің ұқсастығы мен айырмашылығы неде? 5. Қарағай, шырша, балқарағай өсетін орманды не себепті қылқан ...

Толығырақ »

8 сынып Биологиядан олимпиада тапсырмалары

Биология 8 сынып 1 теориялық тур 1 тапсырма .Әр сұраққа 1 ұпайдан 1.Өсімдіктерде қор заттар қай жерде сақталады? а/ядро ә/хлоропласт б/вакуоль в/ядрошық 2.Итмұрынның жалған жемісі- көпжаңғақты жеміс неден дамиды? а/түйін ә/гүлтабан б/аналық аузынан в/аналық мойынан

Толығырақ »
Яндекс.Метрика