Primary, secondary schools

engҚызылорда облысы

Қызылорда қаласы

№222  Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп

Әбәділдаева Сәния Келесбайқызы   

Сабақтың аты Primary, secondary schools.

Бастауыш, орта мектептер.

Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты 1.Англияның бастауыш, орта мектептері туралы ақпарат беру.

2.Англия мен Қазақстан  мектептерінің ерекшеліктерін білуге үйрету.

3.Өзгенің пікірімен санасуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже 1.Англияның  бастауыш, орта мектептері туралы білетін болады.

2.Англия мен Қазақстан мектептерінің ерекшеліктерін ажырата алатын болады.

3.Өзгенің пікірімен санасады.

Негізгі  идеялар  In England about 93 per cent of children attend state schools.

The other 7 per cent attend private schools. A minority of these  private schools are boarding schools children live as well as study. Private school are very expensive.

Primary schools, Infant schools, Junior schools, Comprehensive school, Grammar school, Private  school.

Тапсырмалар Жана сөздер. Сұрақтар

Топтық жұмыс (мәтінмен жұмыс «Schools in England»)

Жеке жұмыс «Есте сақтау тесті»

Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»

 

 

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

 

І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)

1.Оқушылармен амандасу.

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылырдың назарын сабаққа аудару.

2. Топқа бөлу.  Сынып оқушылары  2 топқа бөлінеді.

Англия және Қазақтан сөздерін таңдау арқылы.

Big Ben, Piccadilly circus, Hyde Park, Buckingham Palace, Tower Bridge, The British Museum, The Thames.

Baiterek,  Residence of the President of the Republic of Kazakhstan, The embankment of Esil, The Flag of Kazakhstan, The dombyra, Khan shatyry, The President of Kazakhstan,

 

ІІ. Жеке жұмыс «Есте сақтау тесті» (5 минут)

Үй тапсырмасын тексеру мақсатында алынады. Оқушылар өткен сабақтың жаңа сөздерін қаншалықты жаттағанын анықтау үшін беріледі. Мына сөздерді  минут көріп алады да, есінде қалған сөздерді параққа жазады.

 

 

 

 

 

 
Тест орындап болған соң, оқушы өзін-өзі бағалайды.

17-20 сөз жазғандар бағдаршамның жасыл түсін көрсетеді.

12-16 сөз жазғандар бағдаршамның сары түсін көрсетеді.

12-10 сөз жазғандар бағдаршамнның қызыл түсін көрсетеді.

 

III. Миға шабуыл (2 минут)

 Әр түрлі сабақтардың суреттерін көрсетіп, соған байланысты сұрақтар кояды:

 

1.      Can you guess what subjects are being taught in each picture?

2.      Do you study these subjects at school?

3.      What are your favorite subjects?

4.      Which do you prefer,practical work or theoretical work?

5.      What are your plans after leaving school?

6.      Do your school subjects educate you for life?

Today, we are going to speak about Primary, Secondary schools in England.

 

ІY. Жаңа сөздермен жұмыс. (3 минут)

Интерактивті тақтада жаңа сөздер көрсетіледі, оқушылар сол жаңа сөздерді сөздіктен қазақша баламасын табады. .

1.      State school-

2.      Private school-

3.      Boarding school-

4.      Kinder garden-

5.      Infant school-

6.      Primary  school-

7.      Secondary school-

8.      Grammar school-

9.      Junior school-

 

V. Топтық  жұмыс  «School in England» “School in Kazakhstan”(15 минут)

Топтарға мәтін таратылып, оқиды, өзара талқылайды. Бірінші топқа «Англия мектебі»  тақырыбы, ал екінші топқа «Қазақстан мектебі» тақырыбы беріледі. Топ болып бірігіп,  мәтінді аударып,тапсырманы орындайды.

Топ пікірлерін тыңдау (әр топқа 2 минуттан).

Топта 5  рөлді анықтайды: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы.  Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ бақылаушысы бағалау критерийлерін белгілейді және жұмыс барысында бағалап, түсіндірмесін жазады. (әр топқа 1 минуттан)

 

Бағалау парағы

The sheet of assessments

 

Критерийлер

Сriterion

Көшбасшы

Leader

Баяндамашы

Speaker

Хатшы

Secretary

Уақыт сақшысы

Timekeeper

       
       
       
       

 

 

 

 

 

 

 

 

 VI. Жеке жұмыс  Блум таксономиясы (5 минут)

 

Objectives Tasks Student’s answers
 Білу

Knowledge

What is Present  Simple?  
  Түсіну

Application

Explain how to use Present Simple tense  
 Қолдану

Comprehension

Complete the questions with

Do or Does.

1.      _____ you live in a flat?

2.      _____ your sister have a dog?

3.      _____your mother drive a Mini?

4.      _____Ann do exercise at the weekend?

5.      _____ you go on holiday every year?

6.      _____ you speak Japanese?

 

 Талдау

Analysis

Order the words to make questions  

a)    Where / have / does/ lunch/ Kate

___________________________?

b)    go/ do/ to/ cinema/ When/ you/the

___________________________?

c)    listen/you/in/the/the/Do/to/radio/ morning

___________________________?

d)    they/ Where/ football/do/play

________________________?

e)    she/ Does/ French/study

____________________?

f)     Brother/ the/work/his/ Does/city/in/ centre

____________________________?

Жинақтау

Synthesis

Correct the mistakes in these sentences Alisha is 29. She wants to find a boyfriend.

She_____ in Manchester and she ______ in a hospital.

She _____ to Spain on holiday. She ____ Tv but she ______ listen to classical music. She ______ Italian food in her kitchen at home.

Dino is 26. He’s Italian, but he______ in England. He____ medicine. He____ four  languages. He___to the cinema on Saturdays. He ____ going to restaurants.

Бағалау

Evaluation

How important is today’s grammar rule?
   

 

 

 

Жұмыс орындап болғаннан кейін оқушыларды «Екі жұлдыз бір ұсыныс» бағалау жүйесі арқылы жүзеге асырылады.

 

VІ. Сергіту сәті «Primary, secondary schools»  (3 минут)

Оқушыларға интерактивті тақтадан бастауыш, орта мектептері туралы шағын бейне-ролик көрсетіледі. http://www.youtube.com/watch?v=tuINdFoS7-A

VІІ. Жұптық  жұмыс  «Венн диаграммасы» (5 минут)

Мәтінді салыстыра отырып ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табады.

 

 

 
 

 

 

 

 

 

Both
Kazakhstan

Жұпты дайын үлгі арқылы формативті бағалау.

 

Әр оқушы стикерге бүгінгі сабақта қандай әсер алғанын қысқаша ғана жазып, тақтаға іледі.

 

Кейінгі тапсырмалар Жаттығу орындау 58-бет.
Кейінгі оқу «My School» тақырыбына қысқа әңгіме  жазу.

 

 

 

 

 

 [bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *