School uniform 

Сабақ атауы School uniform
Сілтеме Білім стандарты, пән бағдарламасы ағылшын тілі 6 сынып. Т.Аяпова,З.Әбілдаева, Алматы «Мектеп»2015ж
Жалпы мақсаты Мектеп формасы туралы мағұлмат беру және тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді өмірде қолдану және « School uniform » тақырыбындағы мәтінді түсіну.
Күтілетін нәтиже
Мектеп формасы туралы біледі.Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді өмірде қолдана алады және « School uniform » тақырыбындағы мәтінді түсінеді.
Негізгі идеялар Мектеп формасы туралы біледі және жаңа сөздердің мағынасын түсінеді
Сабақтың көрнекіліктері
Ресурстар Постер , түрлі түсті қаламдар, кітап, суреттер жәнеинтербелсенді тақта т.б
І. Ұйымдастыру
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
III.Қызығушылықты ояту
ІV. Мағынаны тану
V. Сабақты бекіту
VI. Үйге тапсырма
ҮІI. Бағалау
Talk with a pupil on duty
The class is divided into 2 groups with pictures
The first group is boys uniform
The second group is girls uniform
Оқушыларды алдымен үй тапсырмасын сұрамас бұрын «Бағдаршам» арқылы үй тапсырмасына дайындықтарын анықтап аламын.«Show me»әдісі арқылы үй тапсырмасы бойынша –«Comparative: long adj.» тақырыбы бойынша үй тапсырмасын сұрайды . Мұғалім жана сабақ алдында өткен сабақты қорытындылау үшін бірнеше сурақтар қою арқылы балалардың қызығушылығын арттырады.Жаңа сабаққа көшпестен бұрын жеке –жеке қысқаша жетелеуші тест сұрақтарын берін жібереді.Мұғалім оқушыларға жаңа тақырып жөнінде ақпар береді және жаңа сөздермен жұмыс жасатады.
Жаңа тақырып : School uniform
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында топтарға бірнеше жетелеуші сұрақтар қойылады. Олар:
Do you wear a uniform?
Do you like it? Why?
Describe your uniform
New words:
Uniform- мектеп киімі
Wear – кию
Blouse-ақ көйлек
Tie- галстук
Sweater- жемпір
Blazer- педжак
Skirt-белдемше
Trouser-шалбар
Socks-носки
Shoes-аяқ киім
Мәтінмен жұмыс: School uniform
Мұғалім екі топқа бірдей мәтінін оқытады және жаңа сөздердің аудармасын табуды тапсырады. Мәтінді «сиқырлы қалам » әдісі арқылы оқиды
Тапсырманы орындаған оқушыларды ынталандырып отырады
Мәтінді түсінгендіктерін тексеру үшін жаттығу жасатады және постер жасатады
Мұғалім сұрақ қою арқылы білімдерін тексеріп шығады
Сабақты бекіту үшін оқушыларға постер беріледі.
9 жаттығу
1.Pupils talk about the date and day with a teacher
Pupils is divided into 2 groups
The first group is boys uniform
The second group is girls uniform
Оқушылар сабаққа дайындықтарын бағдаршам арқылы көрсетеді.Оқушылар Show me»әдісі бойынша –« Comparative: long adj» тақырыбы бойыншаберілген 9 жаттығу айтады.
Онда екі немесе оданда көп буынды сөздердің бірін айтады соны салыстырмалы және күшейтпелі шырайға айналдырады.
Оқушылар сұрақтарға ойлана отырып топпен бірігіп шешім қабылдау арқылы жауап беріп отырады. Оқушылар сөйлемнің дұрыс бұрыстығын табады. Оқушылар сабақтың тақырыбымен танысады және жаңа сөздермен жұмыс жасайды және мектеп өмірі жайлы ақпарат алады,Ойланып,топтасып сұрақтарға нақты әрі дұрыс жауап береді.
New words:
Uniform-
Wear –
Blouse-
Tie-
Sweater-
Blazer-
Skirt-
Trouser-
Socks-
Shoes-
Екі топта 1-жаттығудағы жаңа сөздердің оқылуын оқып, аудармасын табады және дәптерлеріне түртіп алады
1-2- топқа бірдей мәтінмен жұмыс және жаңа сөздердің аудармасын біле отырып, сол сөздіктің ішінен 1 сөйлемнен аударады
Оқушылар топ болып мәтіндерін оқып топтастыру жасайды.Оқушылар топпен бірігу арқылы жаттығуды орындайды.
Екі топ тапсырманы орындап бір бірін бағалайды.Оқушылар тапсырманы орындап келеді.
Топтық бағалау,жұптық бағалау
Бағдаршам
Смайликпен,
Мозаика әдісі
Жеке дара жұмыс
«Show me»
Answer questions
Ойлан, Ізде, Тап
Топпен жұмыс:Кім жылдам?
Топпен және жеке дара жұмыс:Ассоциация
Топпен жұмыс
Жеке жұмыс:Ойлан, Бірік, Бөліс
Топпен жұмыс:Инсерт,Постер қорғау
Ынталандыру
Бағдаршам
Шапалақтау

[bws_related_posts]

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Яндекс.Метрика