Scratch ойын программалау ортасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Шәкәрім атындағы №1 орта мектебі
Күні: 03.03.2020ж Мұғалімнің аты-жөні:  Алимбекова  Салтанат Азатханова
Сынып: 5 «Б» Қатысқандар саны:24 Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Scratch ойын программалау ортасы
Сабақ мақсаттары • Scratch ойын программалау ортасы туралы білімдерін қалыптастыру, программалау ортасында алғашқы программа жазуды үйрету, практикада қолдана білуге дағдыландыру.

• Топпен жұмыс жасауды қалыптастыру

Жетістік критерийлері • Scratch ойын программалау ортасы туралы білім алады.

• түсінеді, талдайды, білімін қолданады.

• программалау ортасының элементтерімен, ұғымдарын толық ажырата біледі, программаны жүктей алады.

Тілдік мақсаттар Scratch-скретч-скретч

Programm-программа-программа

Komand-команда-команда

Құндылықтарды дарыту Өмір бойы оқу, бірін бірі бағалау,
Пәнаралық байланыстар Бейнелеу өнері
Бастапқы білім Алгоритм
Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Таза тақта», «ой қозғау», «socrative», «class dojo», «паровоз» (кері байланыс)
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

1-7 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин.

 

 

Сәлемдесу:

Қош келдіңіз !

Добро пожаловать!

Welcome

Топқа бөлу: «Лего құрастырғыштары» арқылы топқа бөлінеді.

1-топ Спрайт;

2-топ Скретч;

3-топ Скрипт;

Әр топқа бағалау парақшасын үлестіру. Әр топ топ басшысын сайлайды. Тапсырма соңында бағалау парақшасына балл қойып отырады.

 

 

«Информатика ғаламшарынан». Стикерге жазылған сұрақтарды таңдау арқылы өткен тарауды қайталау

  1. «Алгоритм» атауы қайдан шыққан?
  2. Алгоритм дегеніміз не?
  3. Алгоритмге мысал қарастыру.
  4. Алгоритм түрлерін ата?
  5. Блог-схема түрінде жазылуды көрсету
  6. Алгоритмнің қанша қасиетті бар?
  7. Үзіктілік алгоритмнің қасиеті дегеніміз не?
  8. Алгоритмді сөз түрінде жазудың артықшылығы мен кемшілігі?
  9. Лабиринт дегеніміз не?
  10. Виртуалды лабиринт дегеніміз не?

 

«Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабаққа сілтеме жасау.

 

Оқушыларға графикалық редактор бойынша өтілген paint редакторымен және анимация арқылы жаңа сабаққа сілтеме жасаймыз. Оқушылар өз ойларымен бөліседі.

 

 

Сабақтың тақырыбы: Менің алғашқы программам

 

 

 

 

Термин сөздер бойынша ребус шешу

Scratch

 

Программа

Команда

Ребустың жауабын құрап шығарады, 1балл

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сандар жазылған парақша

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы

 

 

 

 

 

 

Карточка сұрақ парақшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Болжам жасау

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин.

1 мин.

 

 

 

 

 

Өзіндік жұмысы:

Дискриптор

Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Анимация мен оқиғаларды қолданып скрипт құрады 2 сахнаны орнатады; 1
спрайттарды орнатады; 1
Спрайттарға дыбыс орнатады; 1
нысандар анимациясы үшін

командаларды қолданады;

1
оқиғалар анимациясы үшін

командаларды қолданады.

1
Барлығы 5

 

Plickers бағдарламасы арқылы тест тапсырады:

 

 

 

Бағалау.

Рефлекция. Оқушылар бүгінгі алған сабақтарындан алған әсерлері мен жаңашылдықтарын мұғалім тарқатқан алақан қағазына толтырып тақтаға шығып жабыстыру.

 

 

 

Оқулық
Сабақтың соңы

40 мин

Сабақты қорытындылау

Үй тапсырмасы

Рефлексия

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *