ҰБТ тестер

Тағы да Ұлттық тест туралы

Тағы да Ұлттық тест туралы. Ұлттық тестілеу жайлы әңгімеге неше айналып соқсақ та артық емес, олай болатыны әлі де ел болып жұрт болып көңіл көншитіндей нәтижеге жетіп жүрген жоқпыз. Ол жөнінде айтылып та, жазылып та жүр. Ұлттық тесттің бір жақсысы оның нәтижелерін күмәнсіз талдап айқын дәлелдеуге болады. Білім сапасының барлық көрсеткіштерінің деңгейі талассыз анықталады. Осыдан білім тұжырымдамасында айқындалған үш субъект ...

Толығырақ »

Ұлттық тестке дайындық қалай?

Ұлттық тестке дайындық қалай? Кәзіргі адамзаттың қол жеткізген табыстарының бәрі білім мен ғылымның нәтижесі десек бұдан былайғы уақытта да бәсекелі дүниеде елдің елдігін сақтаудың, жеке тұлғаның бәсекеге қабылеттілігін қалыптастырудың басты шарты білім мен ғылымда болып отыр. Сондықтан да Елбасымыз бен Үкіметіміз білім беру саласына ерекше көңіл бөліп келеді, білім сапасы үшін жауапкершілік те жыл санап жоғарылап келеді. «Біз оқыған кезде» ...

Толығырақ »

ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУ – ОҚУШЫ ҮШІН ДЕ, ПЕДАГОГ ҮШІН СЫНАҚ АЛАҢЫ

Т.Жүргенов атындағы №123 орта мектептің мұғалімі Дархан МЫРЗАМҰРАТҰЛЫ ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУ – ОҚУШЫ ҮШІН ДЕ, ПЕДАГОГ ҮШІН СЫНАҚ АЛАҢЫ Егер балалар бірдемені түсінбейтін болса, онда оқытушы оларды кінәлауға тиісті емес, оларға түсіндіре алмай отырған өзін кінәлауға тиіс. Ы.Алтынсарин Қазіргі уақытта білім беру мекемелерінде оқу процесі басталып та кетті. Жаңа оқу жылында Білім және ғылым минстрлігінің стандартына сәйкес және биылғы жылдың ...

Толығырақ »

ҰБТ-қа ОРЫС МЕКТЕБІНДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН ОҚУШЫЛАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ

Ақтөбе облысы Қарғалы ауданы №1 Бадамша орта мектебі Орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Шаметова Рита Кубайдуллиновна ҰБТ-қа ОРЫС МЕКТЕБІНДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН ОҚУШЫЛАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ  «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында,                                             ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н. Ә. Назарбаев   Кез келген қоғамның дамуы оның ғылым саласы мен оқу жүйесіне тікелей ықпал ...

Толығырақ »

Математика пәнінде ҰБТ-ға оқушыларды дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері

Пятимар орта жалпы білім беретін мектебінің математика пәнінің оқытушысы Темиргалиева Роза Мерханонва Математика пәнінде ҰБТ-ға оқушыларды дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері П І К І Р Пятимар орта жалпы білім беретін мектебінің математика пәнінің оқытушысы Темиргалиева Роза Мерхановна оқушыларды ҰБТ-ға дайындаудағы қосымша сабақтарын ұйымдастырудың формаларын, тест тапсырмаларын орындауда әдіс-тәсілдердің тиімділігін ескере отырып, жиі пайдаланады. 

Толығырақ »

ҰБТ -да нәтижеге жетудің жолдары.(Анатомия курсы)

 Шығыс Қазақстан облысы Риддер қаласы «Шаңырақ» көпсалалы мектеп-гимназиясының Биология пәні мұғалімі Канапина Рауан Альмухановна ҰБТ -да нәтижеге жетудің жолдары.(Анатомия курсы) Мақсаты: Оқушының бойында өздігінен жұмыс жасау қабілеттерін, іздену, талдау,дұрыс шешім қабылдау қасиеттерін арттыру. Қосымша сабақ жоспары: Еске түсіру ( дидактикалық материалдармен жұмыс).

Толығырақ »

Оқушыға қиындық туғызатын ҰБТ-ғы сандық және логикалық есептерді шығарудың тиімді жолдары

Шымкент қаласы О.Жандосов атындағы №30 жалпы орта мектептің химия пәнінің мұғалімі Мамытбаева Сауле Асетовна Оқушыға қиындық туғызатын ҰБТ-ғы сандық және логикалық есептерді шығарудың тиімді жолдары  Қалалық  семинарда ҰБТ-ға химия пәнінен дайындық тесттеріндегі есептердің тиімді шығару жолдары мен  уақытты үнемдеуге оқушы бойын дағдыландыру

Толығырақ »

Ұлттық Бірыңғай Тестілеу: тәжірибелер, ұсыныстар, әдістер

 Алматы облысы Талдықорған қаласы №14 орта мектеп-гимназиясы Информатика пәні мұғалімі Оспанова А.К.  Ұлттық  Бірыңғай  Тестілеу: тәжірибелер, ұсыныстар, әдістер  ҰБТ дегеніміз – мемлекеттің, қоғамның және тұлғаның қажеттілігіне сәйкес келетін бүгінгі білім сапасын көтеру және басты бағыт болып табылады. ҰБТ – ол жалпы орта білім беру ұйымдары бітірушілерінің қорытынды  мемлекеттік аттестатталуын және арнайы орта, жоғары оқу орнына қабылдау  емтихандарын  біріктіріп  өткізуді  көздейтін,  ...

Толығырақ »

Физикадан тест

Ақтөбе облысы Шалқар қаласы №4 орта мектебі физика пәні мұғалімі Ақылбекова Дина Нұрланқызы Сабақтың тақырыбы:Тест Сабақтың мақсаттары: Білімділік:Оқушылардың белгілі бір кезеңінде бағдарлама талабына сай білімі мен біліктілігі оларда қалыптасқан дағды деңгейлерін анықтау Дамытушылық:Оқушылардың игерген білімі, біліктілігі мен дағдысы деңгейлерін одан әрі жүйелеп жетілдіру тілі мен ойын зейіні мен зердесін дамыту. Тәрбиелік:Оқушылардың жауапкершілікке сезімін арттыру сол еңбексүйгіштікке, әділдікке және шапшаңдыққа, төзімділікке ...

Толығырақ »

Тригонометриялық теңдеулердің түбірлерін таңдау

Оңтүстік Қазақстан облысы Шымкент қаласы  №52 жалпы орта мектептің математика пәні мұғалімдері: Калходжаев Нурмаханбет, Сержанова Ләззат Сабақтың тақырыбы:  Тригонометриялық теңдеулердің түбірлерін  таңдау ҰБТ  материалдарында тригонометриялық өрнектер,теңдеулер және теңдеулер жүйесі әр жылы өзінің ерекше  орнын алып келеді. Оқушылардың  басым көпшілігі осы топтағы есептерде қателерге жол берген.Жіберілген қателерді ескере отырып, тригоно- метриялық теңдеудің түбірін таңдауға назар аударуды жөн көрдік.

Толығырақ »

Алгебрадан тест 10 класс

Екібастұз қаласы С. Торайғыров атындағы №22 гимназия-мектебінің математика пәнінің мұғалімі Амид Хунақын Алгебрадан тест 10 класс. 1 вариант. 1. өрнекеті ең кіші оң бұрыштық мәні болатындай түрлендір: а) б) в) г) 2. Өрнекті нольмен салыстырып таңбаларын анықтаңыз: а) – – +; б) + + -; в) – + -; г) – + +. 3. : функция үшін төменгілердің қайсысы дұрыс: а) ...

Толығырақ »

Алгебра тест (I жарты жылдық 10 класс)

Екібастұз қаласы С. Торайғыров атындағы №22 гимназия-мектебінің математика пәнінің мұғалімі Амид Хуанақын I жарты жылдық (10 класс)                                                                                                         нұсқа№1 Деңгей А А1.өрнекті а-ның дәрежесі түрінде жазыңыз. 1)               2)             3)         4) А2.Есептеңіз: . 1)   0,15            2) 1,5            3) 15        4) 150 А3. Есептеңіз: . 1)   42            2) 21            3) 10        4) 1   А4. Ықшамдаңыз: . 1)         2)       3)         4) А5. Ықшамдаңыз:tg2100 ...

Толығырақ »

Ұлттық бірыңғай тестілеудің психологиялық жағдайларын шешу жолдары

Ұлттық бірыңғай тестілеудің психологиялық жағдайларын шешу жолдары              Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің тың өзгерістеріне және оның әлеуметтік-қоғамдық жағдайына байланысты оқушыларға бірыңғай ұлттық тестілеу қолданылуда. Сондықтан да оқушыларды  бірыңғай ұлттық тестілеуге психологиялық  тұрғыда дайындау өзекті мәселе болып отыр. Сондықтан да психологтар қауымы   бірыңғай ұлттық тестке дайындық кезеңінде оқушылардың мінез-құлық стратегиясы мен практикасын өңдеу, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бақылау дағдысын оқыту, өзіне сенімділігін ...

Толығырақ »

8 – сынып қазақ әдебиетінен тест сұрақтары

Құрастырған: Алматы облысы, Ескелді ауданы,  «Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»                   коммуналдық мемлекеттік мекемесі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі ТҰРСЫНҚҰЛОВА  СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ Тест сұрақтары  8 – сынып «Әдебиет» сөзі қай тілден енген? А. Араб тілі    В. Қырғыз  тілі. С. Башқұрт тілі VI-IX ғғ көне түркі әдеби ескерткіштері қайсы? А. «Түркіше Гүлстан»  В. «Диуани хикмет» С. «Қорқыт ата ...

Толығырақ »

100 мыңға тарта мектеп түлегі ҰБТ тапсырады

Атап айтқанда 99 560 оқушы ҰБТ тапсыруға ниет білдірген. Бұл жалпы түлектердің 72 пайызы. Оның 68 315 қазақ мектептерінің балалары. ҚР Білім және ғылым министрлігінің баспасөз қызметі хабарлағандай жақын күндері тест тапсыру орыны, кестесі даярланатын болады. Естеріңізге сала кетейік, биыл тест сұрақтарының 36 пайызы жаңарған. Дереккөз: http://bnews.kz/kk/news/post/137237/    

Толығырақ »

ҰБТ-ның математика мен физика есептерін шығаруда қандай қателерден сақ болу керек?

Ең маңызды мәселе – уақыт! Бұл тек математика ғана емес, барлық пәндер үшін. Бірақ, әсіресе, математика, физика және химия пәндері ең уақытты қажет ететін пәндер екенін бәрі мойындайтын болар. Есептерді алдымен оқып-түсінуге (осы ең қиын кезең), кейін шығаруға уақыт кетеді. Тапсырмалар кітапшасын ала салып, бірден жедел іске кірісуге әлден жаттығу керек. Шындығын айту керек – әсіресе ауыл баласы баяу, асықпай, бейқамдау ...

Толығырақ »

ҰБТ екі кезеңмен өткізіледі

Қазақстанда ағымдағы жылы алғаш рет эксперименттік түрде екі кезеңдік ҰБТ апробацияланады. Бұл туралы Қазақстан Республикасы үкіметінің бапасөз қызметі хабарлады.

Толығырақ »

Биология тест

                                      Биология  тест         1.Топырақта калий элементі жетіспесе …         A) Ағаштың жанама бұтақтары дамымайды. B) Жемістің түзілуі баяулайды. C) Жапырақтары бозарады. D) Бидайдың түптенуі нашарлайды. E) Тірек ұлпасы жетілмейді. 2.Тиса қылқанының тіршілік ету ұзақтығы – A) ...

Толығырақ »

МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУГЕ ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

Әсем Жастлекқызы Жаңбырбаева  Екібастұз қаласының № 25 қазақ қыздар гимназиясының  математика пәнінің мұғалімі   МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУГЕ ДАЙЫНДАУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ           XXI ғасыр – ғылым мен техниканың қарыштап дамыған кезі. Ақпараттандыру, жаһандану және интеграция ғасырында жаңа дүние үшін күрес жолында білім беру бірнші кезекке қойылып отырған кезде Ұлттық бірыңғай тестілеуді енгізу білім беру ұйымдарының қызметін ...

Толығырақ »
Яндекс.Метрика