Досалиева Жаңылсын Меңдібайқызы
І санатты, математика пәнінің мұғалімі
№3 жалпы орта білім беретін қазақ мектебі
Жаңақала ауданы
Күрделі функцияның туындысы
Мақсаты: Оқушының туындыға қатысты білімін туынды ережелерін қолдана білуін; дағдыларын бақылау; тексеру; күрделі функциялардың таба білу білімділігін бекіту.
Дамытушылық: оқушылардың есеп шығару барысында тез ойлану, логикалық ойлау қабілетін арттыру, ойларын жүйелеу, математикалық дүние танымын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: оқушылардың білімін, біліктілігін тексеру.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап баяндау, өз бетімен жұмыс.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, кестелер, слайдтар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу,
сыныптың сабаққа даярлығын тексеру.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
3. Ауызша есептер арқылы өткенді қайталау.
4. Барлық деңгейдгі тапсырмаларды орындау.
5. Сабақ қортындылау.
6. Үйге тапсырма. Оқушыларды бағалау
Ширату есептері
А тобы
В тобы
С тобы
Сұрақтар:
Туындының белгіленуі?
Туынды дегеніміз не?
Дифференциалдау амалы деп нені атайды?
Айнымалы шамалардың өсімшелерін белгілеу үшін гректін ∆ әріпін қолданған кім?
Туынды ұғымын y`, f` белгіленулер енгізген қай ғалым?
Үйге тапсырма: №227, №228, №229