Павлодар облысы
Лебяжі ауданы
А.Баймұлдин атындағы ЖОББМ
Ибраева Гульзар Кабиденовна
Сабақтың тақырыбы: Сақтардың мекендеген жері. Сақ қоғамы.
Сабақтың мақсаттары: Сабақта сақтар туралы алғашқы түсінік беру. Оқушылар сақ тайпасының мекндеген жерлерін біледі. Сақ қоғамының топтарымен танысады.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Негізгі жабдықтар: оқулық, таза қағаз, фломастерлер, таратпа парақшалар, бағалау парағы, фотоаппарат, бейнекамера.
Оқу нәтижелері: Сақтар туралы түсініктері қалыптасады. Сақ тайпасының мекндеген жерлерін біледі. Сақ қоғамының топтарын таниды.
Сілтеме: Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс әрекеті | уақыт | Модульдер |
Ұйымдастыру кезеңі
Бағалау парағын тарату |
Жағымды психологиялық ахуал тудырады.
Әр елдің амандасу салты: Қазақстан – қол алысады, төс қағысады. Италия – құшақтап амандасады. Зинбабе – арқаларымен төс қағысады. Никарагуа иық қағысады. Бразилия – арқа сипайды. Австралиялық аборигендер – қол шапалақтап, аяқпен секіреді, жамбаспен көршісін қағады. Оқушыларды түстер бойынша топтарға бөлу: 3 -топқа |
Оқушылар мұғалім көрсеткен іс-әрекеттерді қайталайды.
Оқушылар өз түстері бойынша топтарға отырады |
2 мин
1 мин
|
СТО
|
Білу кезеңі
Үй тапсырмасын тексеру. |
Интербелсегнді тақта арқылы тест беріледі. | Тестқа жазбаша дәптерлеріне жауап береді. | 5 мин | СТО, АКТ |
Түсіну
Жаңа материалға ену |
Оқушылар сөзжұмбақ жасырылады. | Сөзжұмбақты шешеді. | 3 мин | СТО, АКТ |
Қолдану
Жаңа материалды түсіндіру |
«Ойлан, жұптас, топтас» тапсырмасы. (оқулықпен жұмыс) тақырыпшаларды топтарға бөліп беру.
1 топ – Сақтар туралы алғашқы мәліметтер. 2 топ – сақ тайпаларының қоңыстануы. 3 топ – Сақ қоғамы. Түсінгендері бойынша постер жасау. Өкілдерді орындығына стикер жабыстыру арқылы таңдау. Саусақпен бағалау әдісін түсіндіру. |
Әдісті орындайды. Тақырыпты түсінеді. Постерлар жасайды.
Топ өкілдері тапқан стикерлері арқылы анықталады. «Галерея» әдісі бойынша қорғайды. Топтар бірін-бірі саусақпен бағалайды. |
15 мин |
ОмОЖТ, ОБжК, СТО, ОүБОБ, ТжДБО,ОЖЕСО |
Талдау
Топтарды қайта орналастыру. |
Жеміс салаты әдісін түсіндіру (алма, банан, ананас)
Тапсырмалар орындау. 1 топ – сызба толтыру 2 топ – кесте толтыру 3 топ – пирамида құрастыру. Топтар тапсырмаларды өзара алмасу арқылы тексереді. Тексеру нәтижесін сұрайды. |
Оқушылар атаулары бойынша топтарға орналасады.
Берілген тапсырмалардағы Сызба сызады, Кестені толтырады, Пирамида құрастырады. Толықтырады, түзетеді. (қызыл түсті фломастермен) Тексерген топтар нәтижемен таныстырады. |
5 мин
2 мин |
СТО, ОБжК, ОүБОБ,ТжДБО, ОЖЕСО |
Жинақтау
Әткеншек әдісі |
Әткеншек әдісін түсіндіру.
Топқа бөлініп, ішкі және сыртқы шеңберді құрайды. |
Ішкі шеңбердегі оқушыларға сыртқы шеңбердегі оқушылар сұрақ қояды. Сағат тілімен алмасып отырады. (ішкі шеңбер) |
5 мин |
СТО, ОмОЖТ |
Бағалау
|
Бағдаршам әдісі бойынша қызыл, жасыл, сары түсті карточкалар таратылады. | Қызыл –түсінбедім, сары – жартылай түсіндім, жасыл – толық түсіндім деп карточкаларға аттарын жазады. | 2 мин | СТО, ОүБОБ |
Бағалау | Топ басшыларынан бағалау парағының нәтижесін сұрайды. | Топ басшысы бағалау парағы арқылы топ мүшелерінің бағаларын дәлелдейді. | 5 мин | ОүБОБ,ОБжК |