Басы » Кембридж бағдарламасы » Радиобайланыс принципі. Модуляция және детекторлеу. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация

Радиобайланыс принципі. Модуляция және детекторлеу. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация

Ергалиева Гулжан

Сабақтың тақырыбы: Радиобайланыс принципі. Модуляция және детекторлеу. Радиотолқындардың таралуы. Радиолокация.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға радионың пайда болуын, радиобайланыстың жүзеге асырылуын, радиобайланыс  принциптерін ұғындыру арқылы, күн өткен сайын дамып келе жатқан байланыс құралдары туралы танымдық-практикалқ түсініктерін дамыту.

Түйінді идеяны меңгерту: Радиобайланыс принциптерін ұғындыру.

Күтілетін нәтиже: Электромагниттік толқын арқылы радиобайланыстың жүзеге асырылуын ұғынады. Дыбыс жиілігіндегі электромагниттік тербелістерді алысқа тарату үшін қолданылатын тәсілдер-модуляция және детекторлеудің қажеттілігін оқып-үйренеді.

Негізгі дереккөздер: (Оқыту ресурстары)

  • Оқулық Физика-11
  • Интернет материалдары.(радиотехника туралы)
  • Деңгейлік курс материалдары(әдіс-тәсілдер)
  • Сабақ презентациясы
  • Ы.Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңі
  • Физика және астрономия журналы

Іс-әрекеттер:

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Модульдер Уақыты
  1. Ұйымдастыру. Шаттық шеңбері. Топқа бөлу. Бағалау парағын тарату
5мин.
  1. Білу. Жағдаяттық тапсырма. Ы.Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңін сұрау. (Өлеңнің мәнісі туралы сұрау)
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту 5мин.
  1. Түсіну. Жаңа сабақ тақырыбын айқындау (тақтада көрсету)
Сын тұрғысынан ойлау
  1. Топтарға тақырыптарды бөліп беру.

П-позиция

С-себеп

М-мысал

Т-талдау

(оқу, зерттеу, талдау, жинақтау)

«Серпілген сауал» бойынша түсініктерін молайту үшін талқылау

Қалай оқу керектігін үйрету. Диалогтық оқыту.

 

 

 

Сын тұрғысынан ойлау

 

 

15мин.

 

 

 

5мин.

С   Е   Р   Г   І   Т   У
  1. Шығармашылық тапсырмасы (оқушы жұмысы).

I-топ. Презентация «Байланыс құралдары» (АКТ)

II-топ. Тақырып бойынша семантикалық карта (АКТ)

III-топ. Теледидар туралы презентация (АКТ)

Талантты және дарынды балаларды оқыту. АКТ Көшбасшылық. 10мин.
  1. Рефлексия «Сэндвич» әдісі
 

5мин.

  1. Бағалау (сыныптастарды бағалау)
ОҮБ

Үйге тапсырма: §3.6-§3.9. Есеп (оқулық): №3.8.1; №3.8.2; №3.8.4.

Бағалау: ОҮБ-қорытындысы бойынша жиынтық бағаны анықтау.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *