Басы » Бастауыш сыныптар » Бірінен бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау жылдамдығы

Бірінен бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау жылдамдығы

Пән мұғалімі: Тойбахова Жадыра

Сабақтың  тақырыбы:     Бірінен бірі қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс.

Алыстау жылдамдығы

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:оқушыларға «қашықтау» жылдамдығы деген түсінікті      қалыптастыру,сәйкес есептер шығара білуге үйрету

Тәрбиелік: оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, достыққа, өзіне деген сенімділік пен жауапкершілікке  тәрбиелеу;

Дамытушылық:  Есепті өздігінен талдап шығара білуге дағдыландыру,математикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту

Сабақтың типі: жаңа  білімді игерту

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілі: түсіндірмелі-көрнекілік (сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, шығармашылық, топтық жұмыс, өзіндік жұмыс, оқулықпен жұмыс, т.б).

Көрнекілігі: демонстрациялық материалдар, кесте, слаид. Үлестірмелі қағаздар, теңгелер, т.б есепке қажетті заттар

Пәнаралық байланысы: қазақ тілі, дүниетану, өзін өзі тану,өмірмен байланыс

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушы назарын сабаққа аудару,ынталандыру.

Мен сабақта, мектепте отырмын.

Менің зейінім тұрақты, мен жақсы ойлап отырмын

Мен ең жақсы оқушымын. (ішінен қайталау)

                                 

  1. Үй тапсырмасын сұрау,бекіту

№8 мысалдың шығарылуын тексеру

231*2=462      9876*2=19752

3231*2=6462     12345*2=24690

 

III.  Тірек білімді белсендіру.Жаппай жұмыс

  • Сандардың қосындысы 165, бірінші қосылғыш92. Екінші қосылғышты тап
  • 600 001 санын 2-ге кеміт
  • 720-ны 5-ке кеміт.
  • Бөліндінің мәні 200 шығу үшін, қандай санды 17-ге бөлу керек?
  • Егер бөлменің ауданы 24 м2 болса, қабырғаларының өлшемі қандай?
  • 345 санын 1000 есе арттыр
  • 3000 саны шығу үшін, 1-ді қандай саннан азайты керек?
  • 98 585 санында неше толық ондық бар?

 

ІҮ. Жаңа материалмен жұмыс.

Қарама-қарсы 2 жаққа қарай  бір нүктеден басталуы мүмкін,2 нысанның бірінен-бірі белгілі бір қашықтықта болуы мүмкін әртүрлі бағыттағы есептер қарастырылады.

  1. Суретке назар аудар.
  2. Жаяу адамдардың бірінен бірі қарама –қарсы бағытқа қашықтып барады.Ережені қорыту.

Біріне-бірі қарама-қарсы бағытқа қозғалыс кезінде қашықтау жылдамдығы 

Жылдамдықтардың қосындысына тең.   6+4=10км/сағ.-жаяу адамдардың бірінен-бірі қашықтау жылдамдығы.

  Неше сағаттан кейін жаяу адамдардың арасындағы қашықтық 30 км-ге тең болатынын табу үшін, осы арақашықтықты жаяу адамдардың бірінен-бірі қашықтау жылдамдығына бөлу керек.

 

№2 Есептердің шарттарын, сұрақтарын және жауаптарын салыстыр.

 

 

 

 

№5 Бөліндінің мәнін тап

8953:7=1279    42 568:8=5321

7080:5=1416    30 744:9=3416

 

Ү. Жаңа материалды бекіту

 

№6 Амалдарды орында, топтық тапсырма

 

№7 Теңдеулерді шеш, топтық тапсырма

№9 топтық тапсырма

І топ- тік бұрыштарды жаз

ІІ топ- сүйір бұрышты жаз

ІІІ топ- белгіленуі бойынша ата

-Шығармашылық тапсырма  6*7=42        4*12=48            1*10=10

ҮІ.   Сабақты қорытындылау.

-Нені үйрендік?     -Қашықтау жылдамдығы дегенді қалай түсіндің?

ҮІІ. Бағалау

ҮІІI.    Үйге тапсырма № 8 тапсырма

 

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *