Басы » Биология » Зоология — жануарлар дүниесі туралы ғылым

Зоология — жануарлар дүниесі туралы ғылым

%d0%b7%d0%be%d0%beМаңғыстау облысы

Ақтау қаласы

№11 МФММ КММ

Пән мұғалімі Байдаулетова Б К

 

Сабақтың тақырыбы: Зоология — жануарлар дүниесі туралы ғылым

Жануарлардың көптүрлілігі, олардың таралуы. Жабайы және үй жануарлары. Жануарлардың табиғи бірлестіктердегіорны мен рөлі.  Жануарлар дүниесін қорғау

Мақсаттары:  . Оқушылар Зоология — жануарлар дүниесі туралы ғылым  туралы білімдері одан әрі жетілдіре түсу арқылы сөз байлығын арттырады және табиғаттың маңыздылығын меңгереді

Күтілетін  нәтиже: Зоология — жануарлардүниесі туралы ғылым   оқытатынын біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:Композициялық талдау, Венн диаграммасы, Бес жолды өлең,Кейіпкерге хат

 

Сабақ кезеңдері Уақыт

 

Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті  
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин Миға шабуыл әдісің арқылы өткен тапсырмаг\ны қайталау Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушылар топпен ақыладасып жеке жеке сұраққа жауап береді АКТ
Түсіну 7мин Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі  бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді ЖТ

ЖЕ

Қолдану 10мин Венн  диагамманы  талдау Тақырыптың  мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны  неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырыды, суреттейді — өз бағасын береді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

СТО
Сергіту сәті 1 мин «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. АКТ
Талдау 15мин Бес жолды өлең арқылы тақырыпқа таладу жасау Жаңа тақырыпқа қатысты  көгілдір экранда көрсетіліп,әр топ таңдау жасайды да, құрастырған өлеңдерін, жұмыстарыын оқиды

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, тапсырманы орындау керек.

 

 
Жинақтау 5мин  Кейіпкерге хат  арқылы  сабақты  жинақтайды Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты  кейіпкерге өз ойларынан хат жазады топ басшысы оқйды Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады, қысқаша оқып шығавды тақырыпты жинақтайды  
Бағалау 2 мин Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпн бағалайды  
Рефлексия 2 мин Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру  
[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *