Павлодар облысы,
Щарбақты ауданы,
Хмельницкий жалпы орта
білім беру мектебінің
информатика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Графикалық айналықтармен жұмыс істеу
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Графикалық элементтер туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Графикалық элементтерімен жұмыс істеуді үйрету
Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Үй тапсырмасын тексеру
III. Жаңа тақырып
Жарияланымды дайындау – құрастыру үстеліндегі бетті қажетті материалдармен бірте-бірте толтыру болып табылады.
PageMaker жүйесінде объект аталатын мұндай «кірпіштер» мыналар:
Мәтіндік блоктар;
Иллюстрациялар (суреттер);
Графикалық элементтер.
Объектіні басқаруға болады: жылжыту, алып тастау, бірінің үстіне бір қою, үлкен үстелде (монтаждау үстелі) орналасқан ватман қағазының парағындағыдай (жарияланым беті) кескінділерді мәтіндерімен және суреттермен орналастырып көріңіз, бұл орайда оған геометриялық безендіру элементтерін – сызықтарды, қоршауларды және т.б. қосасыз және т.б.
Графикалық элементтер дегеніміз – бұл барлық мүмкін болатын сызықтар, тікбұрыштар, доғалар мен көпбұрыштар. Осының бәрі PageMaker жүйесінде палитра инструменттерінің көмегімен жасалады.
Қандайда бір инструмент таңдау үшін палитрадағы осы инструменттің суреті бар батырманы тышқанмен шертіңдер. Таңдалған батырма «басулы» қалады, ал тышқанның меңзері осы инструментке тән түрді қабылдайды.
«Бағдарша» инструменті
«Бағдарша» инструменті PageMaker жүйесінде негізгі жұмыс құралы болып табылады. Объект немесе объектілер тобын ерекшелеуді, оларды жылжытуды немесе жоюды, өлшемдерін өзгертуді тек соның көмегімен ғана жасауға болады.
Содан кейін мұғалімнің жетекшілігімен және оқулықтың материалын пайдаланып оқушылар компьютерде практикалық жұмысты орында
IV. Сабақты бекіту:
Компьютерде практикалық жұмыс
Графикалық элементтермен жұмыс. Объектілермен операциялар. Беттерді қарап шығу.
Тапсырма – 1.
«Перпендикуляр» және «Линия» құралдарының көмегімен кесте жасау.
Тапсырма – 2:
Сызықтарды пайдалану арқылы әртүрлі тікбұрыштарды жасау.
Тапсырма – 3:
Бағыттаушыларды пайдалану арқылы блок-схеманың суретін салу.
Тапсырма – 4:
Көпбұрышты және және үзік сызықтарды салу.
V. Сабақты қорытындылау: Оқушыларға баға қою.
VI. Үй тапсырмасы: §2.2 тақырып. Бақылау сұрақтары.
Қолданылған әдебиеттер:
Оқулық «Информатика» 11 сынып. Қоғамдық – гуманитарлық бағыт
Н.Т.Ермеков, М.А.Ғалымжанова, С.Ж.Ноғайбаланова. «Жазушы» баспасы, 2011 жыл.
«Информатика» әдәстемелік құрал қоғамдық-гуманитарлық бағыт 11 сынып.
Н.Т.Ермеков,В.А.Криворучко, О.П.Заречная. «Жазушы» баспасы, 2007 жыл.
[bws_related_posts]