Қызылорда қаласы,Ж.Махамбетов ауылы
№143 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Еламанова Сәбира
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан облыстары Сабақтың мақсаты: 1)Білімділік:Оқушыларға Қазақстан облыстары,олардың картада берілуін,әр облыстың географиялық орнын ,шаруашылық ерекшеліктерін түсіндіру.
2)Дамытушылық:Өз ойларын тиянақтап айтуға дағдыландыру,танымдық белсенділіктерін арттыру,шығармашылық жұмыс жасауға,ізденуге үйрету;
3)Тәрбиелік:Қоршаған ортаны аялауға баулу. Сезімталдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.Экологиялық,патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың технологиясы: Дамыта оқыту технологиясы
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ –жауап,ой қозғау,түсіндіру,баяндау,топтастыру, көрнекілік,инсерт әдісі,т.б.
Көрнекілігі: суреттер, слайд, фишкалар,карта,т.б
Пәнаралық байланыс: музыка ,әдебиеттік оқу, бейнелеу
Сабақтың барысы:
І.Кіріспе-қызықтырушылық кезең
1.Ұйымдастыру бөлімі:
-Оқушыларды түгелдеу,құралдарын алғызу
-Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
-Психологиялық дайындық .(Балалардың көңіл-күйін ауа райы суреттері арқылы білу).
2.Үй тапсырмасын сұрау.
Үйге берілген «Мектеп және өндіріс» мәтінінен оқушылардың түсінгендерін 3оқушыдан сұрау. (қосымша сұрақтар қою)
3.Үй тапсырмасын пысықтау
— Қазіргі заманда әрбір істе техниканың қандай түрі кеңінен қолданылады ?
-Ауылдық жерде қандай мамандардың еңбегі маңызды?
-Cенің қандай мамандық иесі болғың келеді?
ІІ. Жаңа мағынаны тану
Ой қозғау
-Қазақстан Республикасы өз Тәуелсіздігін қашан алды?
-Қ.Р. көлемі жағынан нешінші орында?
-Қазақстан неше мемлекетпен шектеседі?
-Қазақстанда неше облыс бар?
Оқулықпен жұмыс.
-Мәтінді оқу талаптарына сай оқушыларға дауыстап оқыту
-Мәтінді талдау,мағынасын ашу
Картамен жұмыс Картадан әр облысты көрсету.Әр облыстың өз ерекшелігін атап көрсету.
Облыс атауы |
Ерекшеліктері |
Маңғыстау облысы | Каспий теңізінен ауланатын бағалы балықпен әйгілі.Жағалауында үлкен теңіз порты бар.Бас қаласы Ақтау. |
Батыс Қазақстан облысы | Мұнай мен газ қорына бай.Бас қаласы Орал.Тарихиоқиғаларымен әйгілі. |
Ақтөбе облысы | Фосфорит,хром,никель сияқты пайдалы қазбаларға бай. |
Солтүстік Қазақстан,Қостанай,Ақмола облыстары | Бұл облыстар астықты алқапқа жатады. |
Қарағанды,Павлодар облыстары | Таскөмірдің ірі кен орындары бар.Басты қалалары –Қарағанды,Павлодар,Екібастұз. |
Алматы облысы | Табиғаты таңғажайып,ең әдемі және биік таулар тізбегі жатыр.Апорт алмасын өсіреді. |
Жамбыл облысы | Ежелгі тарихи ескерткіштерге бай.Бұл –Қарахан,Айша бибі мен Бабаша әже кесенелері |
Көкшетау облысы | Шипажайларымен,демалыс роындарымен,балаларды сауықтыру мекемелерімен әйгілі. |
Оңтүстік Қазақстан облысы | ҰлыЖібек Жолы өткен.Бұл аймақта еліміздің ақ алтыны –мақта,жеміс-жидек өсіріледі. |
Қызылорда облысы | Ақ күріштің өлкесі.Байқоңыр ғарыш айлағы да осында. |
Шығыс Қазақстан облысы | Жер қойнауы пайдалы қазбаларға бай. |
Дәптермен жұмыс
Әр облыстың атауын жазу,жаттау.
Сұрақ-жауап:
-Қазақстанда неше облыс бар?Оларды ата.
-Қазақстанның облыстары белгіленген карта қалай аталады?
-Әр облыстың географиялық орны мен шаруашылық ерекшелігіне тоқтал.
Пікір айт.
Еліміздегі облыс шаруашылықтарының әртүрлі болу себептерін айтып көр.
ІІІ.Бағалау-рефлекциялық кезең
1.Сабақты қорытындылау.
Инсерт әдісі
Не білдім? | Не білемін? | Не білгім келеді? |
2.Бағалау
Оқушыларды фишка арқылы бағалау
3.Үйге тапсырма беру.
Мәтінді оқу