№28 орта мектебі, Меңлібаева Мадина
Еңбекке баулу 4-сынып
Сабақтың тақырыбы | Ыдыс- аяқтар
|
|||||||||||||||
Жалпы мақсаттар | Ыдыс-аяқтардың пайдаланылуы, айырмашылықтары туралы және оның түрлеріне тоқталу. Оқушылардың жан-жақты білімдеріне бағыт беру. Ыдыс-аяқтың жасалу жолдарын үйрету. | |||||||||||||||
Сілтеме | Еңбекке баулу 4 сынып оқулығы, «мектептегі технология» журналы , интернет желісі http://bilimdiler.kz/ | |||||||||||||||
Оқу нәтижесі | Ыдыс-аяқтың пайдаланылуы, айырмашылықтары туралы және оның түрлерін біледі. Ыдыс-аяқтың жасалу жолдарын үйренеді | |||||||||||||||
Негізгі идеялар | Әр түрлі материалдан ыдыс жасауға болатынын біледі. Ермексаздан
ыдыс-аяқтың мүсінін жасауын біледі |
|||||||||||||||
Әдісі | Диалогтық оқыту. Формативті бағалау постермен жұмыс, ассосиация, анықтау кестесі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі | |||||||||||||||
Тапсырма көздері | Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс. деңгейлік тапсырма | |||||||||||||||
Сабақтың көрнекілігі
|
Еңбекке баулу 4 сынып оқулығы, ыдыс-аяқ түрлерінің суреттерінен слайд, қауіпсіздік ережелері, интебелсенді тақта;
Ермексаз, жұмысқа арналған тақтайша |
|||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі | а) Сынып оқушыларының ынтымықтастық атмосферасын қалыптастыру.
ә) Ыдыс-аяқтардың түрлерінің суреттері арқылы топқа бөлу. |
|||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау | Үйге берілген тапсырма: «Қуыршақ жасау»
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау |
|||||||||||||||
Жаңа сабақ
Ой қозғау |
Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды сыни ойландыру мақсатында сұрақ қойылады.
Топқа бөлінген кезде құрастырған суретімізде не бейнеленген? Оқушылар алдарындағы суретте не бейнеленгені жайлы өздерінің ойларын айтады, пікірталасқа қатысады. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағаланады. |
|||||||||||||||
Сергіту сәті | Бір – иілеміз, шалқаямыз,
Екі –алақанды үш соғамыз. Басымызды үш изеп, Төрт дегенде қол соғамыз. Бес, алты дегенде Орнымызға отырамыз. |
|||||||||||||||
Тапсырмалар | Тапсырмалар
Постермен жұмыс 1-топ: Шыныдан жасалған ыдыс-аяқтар 2-топ: Қыштан жасалған ыдыс-аяқтар 3- топ: Металдан жасалған ыдыс-аяқтар 4- топ: Пластмасса жасалған ыдыс-аяқтар
|
|||||||||||||||
Сарамандық жұмыс: | Жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесін еске түсіреді.
Ермексаздан жұмыс істегенде гигиеналық ережелерді сақтау. 1) Қол сүртетін орамал әкелу. 2) Партаға төсеніш төсеу. 3) Ермексазбен жұмыс істегенде қолды жылы сабынды сумен жуу керек. Жұмыстың орындалу реті:
Берілген ыдыс-аяқ үлгілері бойынша ермексаздан өз беттерінше жасау.
|
|||||||||||||||
Сабақты бекіту | Анықтау кестесін толтыру
|
|||||||||||||||
бағалау | «Екі жұлдыз бір ұсыныс» , «Бағдаршам» арқылы бағалау
|
|||||||||||||||
Үйге тапсырма | Ыдыс-аяқ жасап келу
|
р/с | Тапсырмалар
|
Оқушы жауабы |
1 | Ыдыстар неден жасалады?
|
|
2 | Тамақтың дәмі, түсі, иісі бұзылмас үшін қандай ыдыстарды пайлаланған дұрыс? | |
3 | Шыны және пластмасса ыдыстардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? | |
4 | Қыш және металдан жасалған ыдыстардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? |
р/с | Тапсырмалар
|
Оқушы жауабы |
1 | Ыдыстар неден жасалады?
|
|
2 | Тамақтың дәмі, түсі, иісі бұзылмас үшін қандай ыдыстарды пайлаланған дұрыс? | |
3 | Шыны және пластмасса ыдыстардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? | |
4 | Қыш және металдан жасалған ыдыстардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? |
р/с | Тапсырмалар
|
Оқушы жауабы |
1 | Ыдыстар неден жасалады?
|
|
2 | Тамақтың дәмі, түсі, иісі бұзылмас үшін қандай ыдыстарды пайлаланған дұрыс? | |
3 | Шыны және пластмасса ыдыстардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? | |
4 | Қыш және металдан жасалған ыдыстардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? |