Сабақтың тақырыбы Түймелерден жасалған моншақ
Сілтеме Еңбекке баулу 4-сынып К. Өстеміров. Б. Қалназаров, Н. Рахметова, Н. Адамқұлов, А. Сманова. Атамұра 2011ж
Түйме,қармақ бау немесе жіп, ілгек, қайшы.
Жалпы мақсаты
Оқушыларға зергерлік әшекей бұйымдары және түймелерден моншақтың жасалу жолдары туралы түсінік беру.
Олардың таным белсенділіктерін арттыра отырып, шығармашылыққа баулу, сыни тұрғыда ойлану қабілетін дамыту
Зергерлік бұйымдардың ұлттық мұрасы екенін айта отырып, ұлттық мұраны қастерлей білуге тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже Оқушылар зергерлік әшекей бұйымдары және түймелерден моншақтың жасалу жолдары туралы білім алады.
Олардың танымдық белсенділіктері артады, шығармашылықпен жқмыс жасайды, сыни тұрғыда ойлану қабілеті қалыптасады
Ұлттық мұраны қастерлей білуді үйренеді
Түйінді идеялар
Түймелерден моншақ жасай алуы
Диалог әдісі арқылы сыни тұрғыдан ойлану дағдысын қалыптастыру
Оқушылардың бірін-бірі бағалауы
Кеңейтілген тапсырманы беру арқылы талантты және дарынды балаларды анықтау
Көшбасшылық жүзеге асады.
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу.
Топқа бөлу (Әшекей бұйымдардың суреттері арқылы)
Үй тапсырмасын сұрау «Кәмпит салатын ыдыс жасау»
« Сұрақ- жауап» әдісі Оқушылар әрқайсысы жұмыстарын топта талқылайды, бірін-бірі бағалайды.
Ой қозғау Сөзжұмбақ шешу.
«ББҮ» кестесін толтыру
Сергіту сәті
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады саған да.
Күлімдеп күн бүгін ,
Қарады баршаға
Жаңа сабақ
1.Оқулықпен жұмыс Іштей, тізбектей оқыту.
2.Постермен жұмыс
1-топ Зергерлік бұйым түрін ата
2-топ Суретпен жұмыс (ассосиация)
3-топ Сурет құрастыру (сырға)
Сарамандық жұмыс Жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесін еске түсіреді.
Жұмыстың орындалу реті:
1.Ұзындығы 25см қармақ бауын немесе жіп алып, оны инеге сабақтаймыз.
2.Жіптің бір ұшына ілгекті байлап, бекітеміз.
3.Түймелерді жіптің екінші ұшынан бір-бірлеп өткіземіз.
4.Жіптің екінші ұшына ілмек жасап, оны ілгегіне бекітеміз.
Кейінгі тапсырмалар: ББҮ әдісі
Бағалау Формативті бағалау
Үй тапсырмасы Түймелерден жүзік жасау