Жалағаш ауданы № 201 орта
мектеп-лицей
Бастауыш сынып мұғалімі Нурова Динара
Сабақ атауы | «Жүйке жүйесі және оның қызметі» | |||||||||||||||
Сілтеме | Білім стандарты, пән бағдарламасы, 3 сынып дүниетану (К. Жүнісқызы, Ә. Бірмағанбетов, Қ. Аймағанбетова), Интернет материалдары |
|||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Тіршілік үрдістерін басқарудағы жүйке жүйесінің маңызы туралы мәлімет беру; Жүйке жүйесінің ағзаларын орталықтандырып, оларды жұмыс істеу маңыздылығына қарай ретпен орналастыру; Сезім мүшелері арқылы қоршаған ортаны сезіну, тану жолдарын атап шығу; | |||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Жүйке жүйесі туралы мағлұмат алады, сезім мүшелерін танып біледі. Жеке және жұпта, топта өзара бірлесіп жұмыс жасауға үйренеді. |
|||||||||||||||
Негізгі идеялар | Тамақтану гигиенасы, жүйке жүйесінің қызметі, мидың құрылысы және қызметі. | |||||||||||||||
Тапсырмалар | Ашық сұрақтар, жабық сұрақтар, зертханалық жұмыс, топтық жұмыс, интербелсенді әдістер. | |||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Уақыты | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | |||||||||||||
3 минут
|
І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар 3 топқа бөліп орналастыру. сурет қиындыларын қолданамын. Критерийді оқушылармен айқындап, бағалау парақшалары таратылады. Әр топтан есепшілер сайланады. |
Оқушылар сурет құрастыру топтасады |
||||||||||||||
ІІ. Үй тапсырмасы | Оқушылар өткен | |||||||||||||||
5 минут
|
«Суреттер сөйлейді» тақтада, қолдарындағы суреттерге қарап, әңгіме құрастырады. Әр топтың құрастырған әңгімесін келесі топ бағалап отырады.
|
Тақырып бойынша суретке әңгіме құрастырады. Оқушылар «Бағдаршам» арқылы бағаланады. | ||||||||||||||
4 минут
5 минут
3 минут 3 минут
2 минут
5 минут
10 минут |
ІІІ Жаңа сабақ
1 Тақырыпқа байланысты жұмбақ жасырылады. Мидың құрылысын, қызметін білу;
|
Оқушыларға жалпы жұмбақ жасыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табады.
|
||||||||||||||
2.Мәтінмен жұмыс оқушыларға оқулықтағы мәтінмен танысып жұмыс жасайды.
жеке жұмыс; жұптық жұмыс;
«Сергіту сәті» Зертханалық жұмыс. Білімді жинақтау және жүйелеу 1 топ
2 топ
|
Оқушылар бірлесіп өздерінің тың идеяларын жұпта талдап, әр топтан бір бала мәтін бөліктерін түсіндірді.
Қимыл қозғалыс әрекеттерін 2-3 мәрте қайталайды.
Ережені дәптерлеріне көшіріп жазды.
«Сондықтан» «өйткені» сөздерін қолданып ойларын ашық жеткізу
Ашық сұраққа балалар толық, жан-жақты жауап береді.
Жүйке жүйесінің қызметін схемадан табу |
|||||||||||||||
3 минут | Бағалау. Критериалды бағалау парақтарын топ есепшілерінен балы жоғары оқушыларды хабарлап бағалау.
|
|||||||||||||||
2 минут | Рефлексия
«Алған әсерін қандай?» |
Стикерлерге жазып қоржынға салу | ||||||||||||||
Үйге тапсырма | Жүйке жүйесінің қызметінің маңыздылығын әңгімелеу, суретін салу. |