Басы » Бастауыш сыныптар » Нөлдермен аяқталатын сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдері

Нөлдермен аяқталатын сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдері

01Қазақстан Республикасы Ғылым және Білім Министрлігі

Нөлдермен аяқталатын сандарды

ауызша көбейту және бөлу тәсілдері.

Математика пәні    4-сынып.

ОҚО Сайрам ауданы №7 Бабыр атындағы жалпы орта мектеп

бастауыш сынып мұғалымы Карима Мусаева.

 

ОҚО, Сайрам ауданы, №7 Бабыр атындағы жалпы орта мектеп

бастауыш сынып мұғалімі Карима Мусаева. Математика пәні 

  4-сынып.   

«Нөлдермен аяқталатын сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдері.»

Сабақтың мақсаты:

1.Білімділігі:  көп таңбалы сандарды  ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін қалыптастыру;сандарды разрядтарға жіктеуді меңгерту; нөлдермен аяқталатын сандарды ауызша көбейту және бөлудің тиімді тәсілдерін оқушыға меңгерту;сонымен бірге осы тәсілді есептеуде қолдана білуге жаттықтыру; есептің әр түрін шығару дағдыларын жетілдіру;

  1. Дамытушылығы:оқушыларды ұйымшылдықпен,топпен бірлесіп жұмыс жасауға,есептерді тұжырымдап айту дағдыларын,ізденушілік қабілеттерін,сөз мәнерлерін дамыту; 3.Тәрбиелігі: көркем әрі сауатты жазуға ұйрету,бірін-бірі қолдауға,елінің мақтанышы болуға тәрбиелеу;

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі,сәлемдесу.

Ой қозғау бөлімі:

Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,

Математикаға орын берсең басыннан.

Барлық ғылым саған ұйір болады,

Досың солар табылатын қасыңнан,

дей отырып,математика сабағын бастаймыз

Сендер математика пәнін қалай меңгергендіктеріңді,білімді де,білгір,тапқыр, алғыр екендіктеріңді көрсетіңдер.

Құлақтанып ұлылардың сөзінен,

Жақсыны танып көкіректегі көзіммен

Кішкентай болсам да,

Ұлкендерше ұйықтарда

Өз-өзіме есеп беріп,көз ілем.

 

 

Оқушыларға қағазда тапсырма беріледі:

3∙9-17 30∙3+10 49:7
50:5+0 10∙10 (60+3):9
90:9∙1 700:7 (90-34):8
1дм-?см 25∙4 1апта-? сутка
7∙4-18 1м-?см 280:40
100:10 1ц-?кг 35:5
8∙5-30 40+60 3∙9-20
45:9+5 40∙3-20 56(4∙2)

 

ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАП,БІР-БІРЕУНЫҢ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРЕДЫ (ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС).

ЕНДІ ТОПТАРҒА БӨЛІНЕМІЗ:

ТАПСЫРМА  ЖАУАБЫ    10   БОЛҒАН ОҚУШЫЛАР   1-ТОП

ТАПСЫРМА  ЖАУАБЫ  100   БОЛҒАН ОҚУШЫЛАР   2-ТОП

ТАПСЫРМА  ЖАУАБЫ      7    БОЛҒАН ОҚУШЫЛАР   3-ТОП

ПСИГОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ

ӘР ТОПҚА КӨШБАСШЫ ТАҢДАП АЛАЙЫҚ:

ҚАЙ ТОПТАҒЫ ОҚУШЫ ЖАУАП ШЫҚҚАН САН ҚАТЫСҚАН МАҚАЛ ТАПСА ,СОЛ БАЛА КӨШБАСШЫ БОЛАДЫ.

БІРДІ КЕССЕҢ ОНДЫ ЕК.

ЖУЗ СОМ АҚШАҢ БОЛҒАНША,ЖУЗ ДОСЫҢ БОЛСЫН.

ЖЕТІ АТАСЫН БІЛМЕГЕН-ЖЕТЕСІЗ.

ӘР ТОП ЕСІМ ТАҢДАП АЛАДЫ:
1.Білгірлер.         2.Тапқырлар.          3.Алғырлар

Сергіту сәті

Күнге қарап қолымды

Бір,екі,үш деп соғайын.

Қарап тұрған көршіме

Мен қолымды бұлғайын…..

Жылы-жылы жүзбенен

Маңдайынан сипайын….

Жылы-жылы сөзбенен

Жүрегімді сыйлайын….

Ыстық алақаныммен

Қолыңды бер,қысайын…

Амандасып өзіңмен

Құшақтасып алайын.

Мотивациясын ояту

Сұрақ-жауап өткізу:

  1. Математик амалдарді ата: +, -, ∙, :
  2. Ең кіші 3 таңбалы сан: 100

3 .  1т    неше кг ?                                                     1000 кг

  1. 10 ∙ 10 нешеге тең?                                        100
  2. Ең улкен 4 таңбалы сан:                                9999
  3. 100кг ? Центнер                                             1ц

7 .  9∙20                                                                      180

8 .  1ғасыр ? Жыл                                                    100

  1. 1000:100 10
  2. 100∙10 1000
  3. Ең кіші 4 таңбалы сан:            1000

12.1 балада 8 дәптер болса,5 балада неше дәптер?    40

Мағынаны тану бөлімі .
Жаңа сабақ:

Өрнектерды салыстыр.Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ата.

231∙10∙2=4 620                                                             2 310∙2=4 620

231∙100∙2=46 200                                                         23 100∙2=46 200

231∙1000∙2=462 000                                                    231 000∙2=462 000

 

231∙2∙10=4 620                                                              231∙20=4 620

231∙2∙100=46 200                                                         231∙200=46 200

231∙2∙1 000=462 000                                                   231∙2 000=462 000

 

Сергіту сәті.                                                                                                                                   БІР САУСАҒЫМ ТІПТІ ДЕ,

ҰСТАЙ АЛМАС ЖІПТІ ДЕ.

ЕКІ САУСАҚ БІРІКТІ,

ҚОЛҒА ИНЕ ІЛІКТІ.

ҮШ САУСАҒЫМ ОРАМДЫ,

ЖҰГІРТЕДІ ҚАЛАМДЫ.

ӨНЕРЛІ ЕКЕН ОН САУСАҚ,

ҚАЛА САЛСАҚ, ЖОЛ САЛСАҚ.

 

2 310∙200=231∙10∙2∙100=(231∙2)(10∙100)=462∙1000=462 000

2.

24:6=4

240:60=24 онд. :6 онд.=4 онд.

2400:600=24жұзд. :6 жұзд..=4 жұзд.

24000:6000=24мыңд. :6мыңд .=4 мыңд.

Нөлдермен аяқталатын сандарды нөлдермен аяқталатын сандарға бөлу кезінде(қалдықсыз) алдымен бөлінгіш пен бөлгіштегі нөлдерді теңдей алып тастап,содан соң бөлуді орындау тиімді.

240 ØØØ :6 ØØØ= 240: 6=40

3-тапсырма ауызша орындалады.

 

40  →        ×700  →      28 000                              40  →      ×7 000   →       280 000

↓                               ↑                                                ↓                            ↑

×7                    ×100                                                   ×7             ×1 000

↓                    ↑                                                            ↓            ↑

280                                                                             280

 

 

68 000→  :200→ 340                                            68 000→ :2 000→ 34

↓                    ↑                                                          ↓                   ↑

:2                :100                                                     :2                :1000

↓                   ↑                                                        ↓                     ↑

34 000                                                                    34 000

4-тапсырма тақтада және дәптерде орындалады.

20∙800=                                            9000:300=

80∙400=                                            12000:300=

12∙900=                                            27000:300=

5∙7000=                                            21000:300=

15∙3000=                                          24000:300=

Физ.минут.(музыка)
Өтілген материалмен жұмыс.

5.а)

1)      10м=1 000см

1000∙50=50 000(см2)  -1тұсқағаздың ауданы

2)      5м=500см            2м 60см=260см

500∙260=130 000 (см2) бірдей екі қабырғаның ауданы.

3)     130 000∙2+42 000+48 000=350 000(см2) барлық  қабырғаның    ауданы.

4)       350 000:50 000 =7 (тұсқағаз керек) .

ә)      7∙800=5 600тг.

Талдау : 200г ірімшік 80 теңге болса, 400г  200г нан неше есе артық?  2есе ,демек құны да 2 есе артады:

80∙2=160тг

800г  200г нан 4 есе артық       демек 80∙4=320тг

7-тапсырма ауызша орындалады .

9∙24=216:4=54 сағат жұмыс.                216-54=162 сағат орбитада болады.

Үй тапсырмасы:
4-тапсырма,6-тапсырма

Оқушылар білімін бағалау.

Топ мүшелері неше стикер жинаған болса,соған қарап,бағаланады.

“Топтастыру” стратегиясы:бугін сабақта не үйрендік?

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *