Басы » Бастауыш сыныптар » Бала Әйтекенің билігі

Бала Әйтекенің билігі

Бастауыш сынып мұғалімі: Шарбакбаева Бакыт Кабдинасировна

Апта Күн                пән :        Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы  

Бала Әйтекенің билігі

 

Сілтеме Оқулық  әдебиеттік оқу 332 бет

Ана тілі хрестеоматиясы134 бет .

Менің Қазақстан      (7 жарғы)

Жалпы мақсат Білімдік: Оқушыларға  Әйтеке  бидің шешендік сөздерін талдап  танысу.
Дамытушылық: Оқушылардың алған білімдерін іс- жүзінде, сабақ барысында қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Шешендердің, соның ішінде Әйтеке   бидің  шешімін оқыта, талдай  отырып, адамгершілікке, білімділікке, жақсы қасиеттерге тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже Әйтеке бидің шешендік сөздерін ,тауып айтқан шешеімін  іс- жүзінде,  қолдана білуге дағдыландыру жақсы қасиеттерді өз бойына сіңіре білу,мал құнын біле отырып, қандай жаза қолданып, шешімді шығара білу
Сабақ түрі Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілі Жұппен, топпен  жұмыс,пәнралық байланыс,
   Тапсырмалар

топ бойынша

1.Жол айту бізден –жөн айту сізден   дегенде, айтайын деген ойы не еді?

2 .Малдың құнын тауып , қанша мал беру керктігін  жорамалдап, егерде өздерің, билікті,төрелікі пайдаланып  топ бойынша қандай  шешімін  шығар едіңдер.(өз ойларыңша)

 

Сабақтың барысы   2мин

 

 

Кіріспе бөлім

 5 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі психологиялық ахуал.

Амандасу:   Үлкенге де сіз, кіігеде сіз.

Сәлем бердік сіздерге құрметпенене біз.

 

2.Үй тапсырмасы

Қазбек бидің бойындағы қандай қасиет өз бойында болғанын қалар едің?

Эссе  Қазбек  бидін  толғауын жаттау. (7 жарғы ) оқып келу.

Тұсау кесер

1 мин

Слайд

Кіші  жүз –Әйтеке би      (1683 — 1722)
Әйтеке (шын аты Айтық) Бәйбекұлы

кіші жүзден шыққан қазақтың атақты шешен – биі.

Кіші  жүз – Әйтеке  би «  Бала Әйтекенің билігі»

Билік – шешімі. Слайд бойынша оқып  талдау.

Мәтінді түсініп оқи отырып, сөздікті тауып,сөздің мағынасын аша отыру.   Жұптасады, топтасады.

1.Бала Әйтеке не деді?

2.Кімнің ауылы еді? Неге келді ?кімді іздеді?

3  Кімнің баласын жазым етіп кетті?

4.Не себебті құнын сұрап,бітім қылады?

  1. Қандай шешімге келді деп ойлайсың?

Сөздік жұмыс

осағада тепсе- бүтін құн

-Жабықта тепсе – жарты құн

үзде тепсе – төрттің бір бөлігі.

-«Жолжоқтылау » -(        шаршаған                ) –

-Мән бермеу – көңіл аудармау, елемеу,айтқанына құлақ аспау.

-Төрелігі –шешімге келуі.

-Қосуақ бибің төрелігі,шешімі баланы ат түзде тепкендіктен төрттен бір бөлігін төлейді,яғни баланы түзде тепті

-Әйтекені кімге тартқан деп сөз етеді, неге ?

-Сонда Ақша би қандай адам болған ?

Мынау менің малымның құны,әр қайсыларың өз малыңнын бағасын шығаруға болады.

  1. Ең алдымен топтасып бір бағаға келісу,неше теңгеден қоюғаболатынын,қандай бағаға сатасыңдарын анықтау.
  2. Жұптасып есеп шығару,құнын табу.

Жылқы -120 мың    -60-15

Сиыр -80 мың    40-10

Түйе 160 мың    80-20

Қой -17 мың    -7,5-

Ешкі- 10 мың  есептеу -5-1,25

Мына тапсырмалар бойынша әр  топ өз пікірлерін қағаз бетіне түсіріп қорғайды әр топқа 2 минуттан беріледі.

1

 

 

 

 

Негізгі бөлім

20 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздік жұмыс

Сөз тіркесін табу

 

 

 

5 мин

 

 

 

Сергіту сәті

«Қаражорға»

2мин

 

Тапсырмалар

Математика есептеу

 

2мин

Қортындылау

4мин

-Бала Әйтекенің  бойындағы қандай  қасиетті алар едің?

-Неге ?

-Саған  жолаушылар кезіксе өзің қалай жауап берер едің?

— Кез –келген жағдайда?

-Қосуақ бидің ауылындағы жолаушыға қандай шара қолданды?

Бағалау

4мин

 Не істедім ? өз –өзін   бағалау не білдім? жұптасымен жұмыс жасауы.

Не істедік?  (топтағы қарым  –қатынас жұмысы) топпен бағалау

Сынптағы сабаққа қатысып отырған қай баланың жауабы ұнады?қалай бағалар едің ? не ұнады?

Үйге тапсырма

1 мин.

Бала Әйтекенің бойындағы қандай қасиетті өз бойыңнан көргің келеді. Эссе жаз.сөздік жұмыс жазу.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *