Бастауыш сынып мұғалімі: Шарбакбаева Бакыт Кабдинасировна
Апта | Күн пән : Әдебиеттік оқу | |
Сабақтың тақырыбы |
Бала Әйтекенің билігі
|
|
Сілтеме | Оқулық әдебиеттік оқу 332 бет
Ана тілі хрестеоматиясы134 бет . Менің Қазақстан (7 жарғы) |
|
Жалпы мақсат | Білімдік: Оқушыларға Әйтеке бидің шешендік сөздерін талдап танысу. Дамытушылық: Оқушылардың алған білімдерін іс- жүзінде, сабақ барысында қолдана білуге дағдыландыру. Тәрбиелік: Шешендердің, соның ішінде Әйтеке бидің шешімін оқыта, талдай отырып, адамгершілікке, білімділікке, жақсы қасиеттерге тәрбиелеу |
|
Күтілетін нәтиже | Әйтеке бидің шешендік сөздерін ,тауып айтқан шешеімін іс- жүзінде, қолдана білуге дағдыландыру жақсы қасиеттерді өз бойына сіңіре білу,мал құнын біле отырып, қандай жаза қолданып, шешімді шығара білу | |
Сабақ түрі | Жаңа сабақ | |
Сабақтың әдіс-тәсілі | Жұппен, топпен жұмыс,пәнралық байланыс, | |
Тапсырмалар
топ бойынша |
1.Жол айту бізден –жөн айту сізден дегенде, айтайын деген ойы не еді?
2 .Малдың құнын тауып , қанша мал беру керктігін жорамалдап, егерде өздерің, билікті,төрелікі пайдаланып топ бойынша қандай шешімін шығар едіңдер.(өз ойларыңша)
|
|
Сабақтың барысы 2мин
Кіріспе бөлім 5 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі психологиялық ахуал.
Амандасу: Үлкенге де сіз, кіігеде сіз. Сәлем бердік сіздерге құрметпенене біз.
2.Үй тапсырмасы Қазбек бидің бойындағы қандай қасиет өз бойында болғанын қалар едің? Эссе Қазбек бидін толғауын жаттау. (7 жарғы ) оқып келу. |
|
Тұсау кесер
1 мин Слайд |
Кіші жүз –Әйтеке би (1683 — 1722) Әйтеке (шын аты Айтық) Бәйбекұлы кіші жүзден шыққан қазақтың атақты шешен – биі. Кіші жүз – Әйтеке би « Бала Әйтекенің билігі» Билік – шешімі. Слайд бойынша оқып талдау. Мәтінді түсініп оқи отырып, сөздікті тауып,сөздің мағынасын аша отыру. Жұптасады, топтасады. 1.Бала Әйтеке не деді? 2.Кімнің ауылы еді? Неге келді ?кімді іздеді? 3 Кімнің баласын жазым етіп кетті? 4.Не себебті құнын сұрап,бітім қылады?
Сөздік жұмыс -Босағада тепсе- бүтін құн -Жабықта тепсе – жарты құн -Түзде тепсе – төрттің бір бөлігі. -«Жолжоқтылау » -( шаршаған ) – -Мән бермеу – көңіл аудармау, елемеу,айтқанына құлақ аспау. -Төрелігі –шешімге келуі. -Қосуақ бибің төрелігі,шешімі баланы ат түзде тепкендіктен төрттен бір бөлігін төлейді,яғни баланы түзде тепті -Әйтекені кімге тартқан деп сөз етеді, неге ? -Сонда Ақша би қандай адам болған ? Мынау менің малымның құны,әр қайсыларың өз малыңнын бағасын шығаруға болады.
Жылқы -120 мың -60-15 Сиыр -80 мың 40-10 Түйе 160 мың 80-20 Қой -17 мың -7,5- Ешкі- 10 мың есептеу -5-1,25 Мына тапсырмалар бойынша әр топ өз пікірлерін қағаз бетіне түсіріп қорғайды әр топқа 2 минуттан беріледі.
|
|
Негізгі бөлім
20 мин
Сөздік жұмыс Сөз тіркесін табу
5 мин
Сергіту сәті «Қаражорға» 2мин
Тапсырмалар Математика есептеу
2мин |
||
Қортындылау
4мин |
-Бала Әйтекенің бойындағы қандай қасиетті алар едің?
-Неге ? -Саған жолаушылар кезіксе өзің қалай жауап берер едің? — Кез –келген жағдайда? -Қосуақ бидің ауылындағы жолаушыға қандай шара қолданды? |
|
Бағалау
4мин |
Не істедім ? өз –өзін бағалау не білдім? жұптасымен жұмыс жасауы.
Не істедік? (топтағы қарым –қатынас жұмысы) топпен бағалау Сынптағы сабаққа қатысып отырған қай баланың жауабы ұнады?қалай бағалар едің ? не ұнады? |
|
Үйге тапсырма
1 мин. |
Бала Әйтекенің бойындағы қандай қасиетті өз бойыңнан көргің келеді. Эссе жаз.сөздік жұмыс жазу. |