Сынып: 7 «а» | Күні: | Пән: География | |||||||||
Сабақ тақырыбы | Аустралия – ең кішкентай материк, географиялық орны, ашылуы. Жер бедері мен пайдалы қазбалары | ||||||||||
Сілтеме | 7-сынып оқулығы, Ә.Бейсенова, С.Әбілмәжінова, К.Каймулдинова | ||||||||||
Мақсаты | — Аустралия материгі туралы өз ойларын түсіндіру, қорыту.- Материктің физикалық-географиялық орнын, өзіндік ерекшеліктерін, жер бедері, пайдалы қазбаларын анықтату.
— Оқушыларды сыни ойлау, есте сақтау қабілеттерінің, топта және жұпта жұмыс істеу дағдыларының дамуына жағдай жасау. — Өзара және өзін бағалауға дағдыландыру. |
||||||||||
Күтілетін нәтиже | — Аустралия материгінің физикалық-географиялық орнын анықтайды, материктің ерекшелігін жатқа айта алады;- Аустралияның жер бедері, пайдалы қазбалары жөнінде жан-жақты білім алады.
— Жұппен, топпен жұмыс жасау арқылы сыни ойлауға ынталанады, пікірлесу арқылы ойын еркін жеткізеді; |
||||||||||
Сабақтың түрі | Аралас сабақ | ||||||||||
Көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар | Интерактивті тақта, оқулық, карталар, постерлер, слайдтар. | ||||||||||
Әдіс-тәсілдер | Жұптық, топтық жұмыс, диалог, сын тұрғысынан ойлау, топ басшысының бағалауы. | ||||||||||
КезеңБерілетін уақыт (45 мин) | Мұғалімнің әрекеті | Оқушы әрекеті | |||||||||
І кезең | Сабақтың барысы | ||||||||||
Ұйымдастыру (3 мин) | Сәлемдесу. ТүгендеуҚиылған «Аустралия» ашық хаттарын сұрыптау арқылы топқа бөліну. Топ ережесін анықтап алу.
Жағымды психологиялық ахуал туғызу. Оқушылармен бірге бағалау критерилерін анықтап алу. |
||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру (2 мин) | Диалог. Әр топ екі сұрақтан дайындап,бір-біріне сұрақ қояды | ||||||||||
ІІ кезең | Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар | ||||||||||
«БІЛУ» теориясы: Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?
(5 мин) |
Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбын айтады.«Миға шабуыл»
1.Аустралия материгі қандай жарты шарда орналасқан?
|
Оқушылар бүгінгі күнді және жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.
|
|||||||||
«ТҮСІНУ» теориясы:Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін?(8 мин) | «Қызығушылықты ояту»Осы тақырыпты білуіміз үшін нені меңгеруіміз керек? Қазір «Білгім келеді» бағанын толтыра қойыңыздар. | Дәптерлеріне кестені толтырады. Сосын топта талқылап,топтан бір оқушы ойын айтады. | |||||||||
— Аустралия материгі туралы не білгіміз келеді екен?- Қандай мақсат қояр едіңдер?
— Осы мақсаттарға жету үшін тапсырмаларды орындайық. |
— Материк туралы не білгілері келетіндігін айтады.- Материктің орнын, өзіндік ерекшелігін түсіну.
— Кескін картаға Аустралия материгінің орнын, шеткі нүктелерін түсіреді. — Жер бедері мен пайдалы қазбаларынының ерекшелігін түсінеді. |
||||||||||
ІІІ кезең | Деңгейлік тапсырмаларды орындап, ұпай жинау | ||||||||||
«ҚОЛДАНУ» практикасы:қарапайым тапсырмалар
(5 мин) |
«Мағынаны тану»Енді оқулығымызды ашып, тақырыпты оқиық.Оқулықпен жұмыс.
Тірек-сызба арқылы Аустралияның пайдалы қазбаларын жазу. |
Тақырыпты оқып болған соң, оқушылар түсінгендерін тізбектей айтып шығады.
|
|||||||||
«ТАЛДАУ» теориясы:Салыстыр, айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз, деген болу керек
(7 мин) |
|
||||||||||
Сергіту сәті(2 мин) | «От шашу» ойыны. Барлығымыз орнымыздан тұрып төменнен жоғары қарай шапалақтаймыз, жоғары көтергенде қаттырақ шапалақ ұрамыз. 3-4 рет орындау. | ||||||||||
«ЖИНАҚТАУ» теориясы: Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйелі, кесте, сызба, т.б. түрінде(10 мин) | Аустралия материгі туралы бұрыннан білетіндеріміз бар, бүгінгі сабақтан алған жаңалықтарымыз бар барлығын ой елегінен өткізіп Аустралия материгі туралы постер жасау тапсырылды. | Топ мүшелері әрқайсысы өз ойларын жазады.Топта талқылап, постер жасайды. | |||||||||
«БАҒА БЕРУ» практикасы: Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?(3 мин) | — Аустралия материгі қандай жарты шарда орналасқан?-Материктің оңтүстіктегі, солтүстіктегі, батыстағы, шығыстағы нүктелерін ата.
— Аустралия ең биік тауы, оның ең биік шыңы қалай аталады? Қорытынды: -Балалар, бүгінгі сабақта өз білімдеріңді көрсеттіңдер. Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер?
Үйге тапсырма: §53. «Аустралия – ең кішкентай материк, географиялық орны, ашылуы. Жер бедері мен пайдалы қазбалары»
Білімдерін бағалау. Топ басшыларының топ оқушыларын бағалаған парағы негізінде оқушыларды бағалау. |
Аустралия материгінің орнын, шеткі нүктелерін айтып, ең,ең… деген ерекшеліктерін картадан көрсетеді.
Кері байланыс. Сауалнама толтырады.
Күнделіктеріне жазып алады. |