Басы » Информатика » Анимация және тұсау кесердің көрсетілуі

Анимация және тұсау кесердің көрсетілуі

Атырау облысы
Атырау қаласы
Жалпы білім беретін Абай Құнанбаев атындағы орта мектеп
информатик пәі мұғалімі: Хабиева Шынар  Тауфихқызы
Сабақ тақырыбы:» Анимация және тұсау кесердің көрсетілуі»

Жалпы мақсаты:

 

Анимаци туралы түсінік беру.Оқушылардың өздігінен, топпен,  жұппен жұмыс жасау арқылы  білімін тиянақтау.  Өзіндік пікір айту дағдыларын ,   ашық, еркін сөйлеуге баулу, нақты шешім қабылдай  білуге  дағдыландыру

 

Күтілетін нәтиже: PowerРoint презентациясын толық меңгеру. Алған білімді тиянақтап, практикалық жұмыста пайдалау
Пайдаланған әдістері: АҚТ, топтық жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, көшбасшылар анықтау, тәжірибелік жұмысы
Тапсырма:  Психологиялық ахау.

Қызығушылығын ояту,

Мағынаны тану,

Ой толғаныс

Топтық жұмыс

Жеке оқушымен жұмыс

Рефлексия

Бағалау

 Қолдалынатын құралдар, пайдаланатын мәліметтер Интерактивті тақта , проектор, ватман, фломастер, маркер, стикер, магнит, смайликтер. Ғаламторды пайдалану.
Мұғалімнің сабақ туралы жазуы
Сабақ барысы Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Қызығушылығын ояту

 

 

Психологиялық ахау. «Амандасу рәсімі» тренинг өткізу

 

Топтық жұмыс

Топқа бөлу.

І-топ Анимация

ІІ-топ Гиперсілтеме

ІІІ-топ Ғаламтор

 

Флипчартты қорғау

 

 

 

Сынып оқушыларының толық дайын болуы.  Сабаққа деген зейінін аударуы

 

А3 ватаманға жазып, оқушылар флипчартты қорғайды.  Қол шапалақ.

Топтық, жұпттық жұмыстар оқушылардың бір бірімен қарым-қатынасы, тіл табысып жұмыс істеуі. өз-өзі бағалай білуі

Мағынаны тану

 

Тәжірибелік жұмыс. Компьютермен жұмыс

І-топқа Абай Құнанбаевқа 40жыл толу мерекесі

ІІ-топқа Ұлы Отан соғысына 70 жыл

ІІІ-топқа Тәуелсіздік күні.

Кітаппен жұмыс жасау. 213 бет

 

Тарихи диктант

1991 жылы 16 желтоқсан       1987 жылы

1945 жылы 9 мамыр             1990 жылы

1974 жылы 1 қыркүйек           1992 жылы

«Әңгіме-Дебат»  стратегия

І-топқа. Ашық хат

ІІ-топқа. Эссе жазу

ІІІ-топқа .Power Рoint-тың пайдасы мен зияны

Түйін 210бет

Жұпттық жұмыстарда оқушылар бір-бірінен сұрап, ақылдасуды, ғаламтордан мәліметтер алады.

Тақтамен жұмыс жасау, шапшаңдықты көрсету.

Рефлексия

Ой толғаныс

 

 

«Сол қолдың» рефлексиясы

 

  1. Бүгінгі сабақта алған білімім…
  2. Топпен жұмыс жасау…
  3. Көмектескен кім?…
  4. Бәрінен ұнаған…
  5. Не қиын болды…

 

 

 

Смайликті қолдану

 

 

Үй тапсырмасы  

  • 27-30, 210 бет Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар.
Бағалау критериясы
 

 

1.

2.

3.

4.

Бағаның қойылуы

 

Жауаптың нақтылығы

Топпен жасай білуі

Сөйлеу мәдениеті, араторлық қасиеті

Шапшаңдық пен нақтылық

 

Бағасы (стикер)

 

Қызыл- «5»

Жасыл-«4»

Сары-«3»

 

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *