Атырау облысы
Атырау қаласы
Жалпы білім беретін Абай Құнанбаев атындағы орта мектеп
информатик пәі мұғалімі: Хабиева Шынар Тауфихқызы
Сабақ тақырыбы:» Анимация және тұсау кесердің көрсетілуі»
Жалпы мақсаты:
|
Анимаци туралы түсінік беру.Оқушылардың өздігінен, топпен, жұппен жұмыс жасау арқылы білімін тиянақтау. Өзіндік пікір айту дағдыларын , ашық, еркін сөйлеуге баулу, нақты шешім қабылдай білуге дағдыландыру
|
||||
Күтілетін нәтиже: | PowerРoint презентациясын толық меңгеру. Алған білімді тиянақтап, практикалық жұмыста пайдалау | ||||
Пайдаланған әдістері: | АҚТ, топтық жұмыс, сыни тұрғысынан ойлау, көшбасшылар анықтау, тәжірибелік жұмысы | ||||
Тапсырма: | Психологиялық ахау.
Қызығушылығын ояту, Мағынаны тану, Ой толғаныс |
Топтық жұмыс
Жеке оқушымен жұмыс Рефлексия Бағалау |
|||
Қолдалынатын құралдар, пайдаланатын мәліметтер | Интерактивті тақта , проектор, ватман, фломастер, маркер, стикер, магнит, смайликтер. Ғаламторды пайдалану. | ||||
Мұғалімнің сабақ туралы жазуы | |||||
Сабақ барысы | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |||
Қызығушылығын ояту
|
Психологиялық ахау. «Амандасу рәсімі» тренинг өткізу
Топтық жұмыс Топқа бөлу. І-топ Анимация ІІ-топ Гиперсілтеме ІІІ-топ Ғаламтор
Флипчартты қорғау
|
Сынып оқушыларының толық дайын болуы. Сабаққа деген зейінін аударуы
А3 ватаманға жазып, оқушылар флипчартты қорғайды. Қол шапалақ. Топтық, жұпттық жұмыстар оқушылардың бір бірімен қарым-қатынасы, тіл табысып жұмыс істеуі. өз-өзі бағалай білуі |
|||
Мағынаны тану
|
Тәжірибелік жұмыс. Компьютермен жұмыс
І-топқа Абай Құнанбаевқа 40жыл толу мерекесі ІІ-топқа Ұлы Отан соғысына 70 жыл ІІІ-топқа Тәуелсіздік күні. Кітаппен жұмыс жасау. 213 бет
Тарихи диктант 1991 жылы 16 желтоқсан 1987 жылы 1945 жылы 9 мамыр 1990 жылы 1974 жылы 1 қыркүйек 1992 жылы «Әңгіме-Дебат» стратегия І-топқа. Ашық хат ІІ-топқа. Эссе жазу ІІІ-топқа .Power Рoint-тың пайдасы мен зияны Түйін 210бет |
Жұпттық жұмыстарда оқушылар бір-бірінен сұрап, ақылдасуды, ғаламтордан мәліметтер алады.
Тақтамен жұмыс жасау, шапшаңдықты көрсету. |
|||
Рефлексия
Ой толғаныс
|
«Сол қолдың» рефлексиясы
|
Смайликті қолдану
|
|||
Үй тапсырмасы |
|
||||
Бағалау критериясы | |||||
1. 2. 3. 4. |
Бағаның қойылуы
Жауаптың нақтылығы Топпен жасай білуі Сөйлеу мәдениеті, араторлық қасиеті Шапшаңдық пен нақтылық
|
Бағасы (стикер)
Қызыл- «5» Жасыл-«4» Сары-«3» |