Басы » Бала бақша » Күшік неге көңілсіз

Күшік неге көңілсіз

azzАтырау облысы

Қызылқоға ауданы

Жасқайрат ауылы

 Құмарова Азат

«Өрімтал» балабақшасының тәрбиешісі

   №29 технологиялық карта

Білім беру саласы:   Қатынас

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:Тіл дамыту

Тақырыбы: Күшік неге көңілсіз (сурет бойынша шығармашылық әңгімелеу)

Мақсаты: а)Балаларды сурет бойынша әңгіме құрауға ,күшік сөзіне қандай анықтауышты үйлестіруге болатынын көрсету.

Ә)Жануарларға қамқор бола білуге тәрбиелеу.

Б)Тілдік қорын молайту.

Сөздік жұмыс:күшік

Қолданылатын көрнекі құралдар:демонстрациялық құралдар,тіл дамыту дәптері,жұмсақ ойыншық күшік

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық Жұмбақ жасырылады:

Адамға серік,

Күзетке берік

-Балалар ит қандай жануар түріне жатады?

-Иттің баласын не деп атаймыз?-Күшік қандай дыбыс шығарады?

-Кәне,ендеше бәріміз күшік сияқты үрейікші(әуп-әуп)

Жұмбақтың жауабы

ит екенін табуға ат салысады.

Иттің үй жануары екенін айтады.

-Иттің баласын күшік деп атаймыз.

Күшік үретінін баяндайды.

(әуп-әуп).Күшіктің дыбысын салып үруге талпынады.

Ұйымдастырушылық-ізденістік Демонстрациялық құрал

(көңілсіз күшіктің суреті)

-Балалар,суреттегі күшік туралы әңгімелейік.

 

-Күшіктің көңіл күйі қандай?

-Ол неліктен көңілсіз,жабырқаулы деп ойлайсыңдар?

 

-Күшік кіп-кішкентай,сүп-сүйкімді,ақылды,құлақтары ұп-ұзын,жүні жұп-жұмсақ,бірақ күшік көңілсіз,жабырқаулы.

Неге ол көңілсіз,жабырқаулы?

-Мүмкін өзінің атын ұмытып қалған шығар?Қане,оған ат қойып көрейікші.

 

-Бәлкім,ол өзінің атын естігенде көңілденетін шығар?

-Ол көңілденбеді,әліде жабырқаулы.Енді не істесек болады?Ендеше дәптерімізді ашайық,күшіктің көңілін көтеру үшін тапсырманы орындайық.

Дәптермен жұмыс:дәптердегі «Күшікке сүйекке жету жолын бастыр»тапсырмасын орындату.

-Балалар ,біз күшікке сергіту сәтін жасап көрсетейік.Ол сол кезде көңілденер?

 

Сергіту жаттығуы:

«Қолғабысы күшіктің»

Тақиясын ұшырып

Жел інімді жылатты

Бірақ оны күшігі

Әкеп беріп жұбатты.

(А.Сәрсеков)

(Сергіту сәтін өлең шумағының ырғағымен қимыл-қозғалыс арқылы орындату)

 

Қүшік кішкентай, сүйкімді, бірақ оның көңілсіз екенін суретке қарап жеткізеді.

 

«Досын,анасын жоғалтып алды,мүмкін ауырып тұрған шығар,сондықтан көңілсіз»,-деп әртүрлі жорамалдар айтады.

 

 

Өздері білетін әр түрлі аттарды атайды. Мысалы:Ақтөс,

Бөрібасар,Бим.

 

 

 

 

Өз ойларын айтады

 

 

 

 

 

Дәптерді ашып,күшікке сүйекке жетуге көмектеседі.

 

 

 

 

 

 

Қимылын келтіріп айтады.

Рефлексиялық-түзетушілік -Біздің күшігіміздің көңілі көтерілмеді.Біз енді үйге барған соң ғаламтор,телефон арқылы хабарласып күшік туралы мағұлыматтар жіберіп,оның иесін табуға көмектесеиік.Сендерде ата-аналарыңнан көмек сұрап,күшікті сипаттап ғаламтор желісіне жіберіңдер.

 

 

-Біз солай күшікті қуантсақ нұр үстіне нұр болар.Күшікпен қоштасып оған жылы сөздер мен тілектер арнау.

 

 

Балалар ата-аналарынан,аға –әпкелерінен көмек сұрап, күшікке қол ұшын беретіндіктерін, дос екендіктерін баяндайды.

 

Күшікпен қоштасып,ертең-ақ оның иесінің табылып қуанатынына тілектестік білдіреді.

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі:өз ойын жеткізе білуді,суретке қарап әңгіме құрауды;

Игерді:шешім қабылдауды,сұраққа толық жауап беруді;

Меңгереді:жылы сөздер мен тілектер айтып жұбатуды біледі.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *