Басы » Информатика » Қарапайым мәтіндік редактор. Редактор интерфейсі

Қарапайым мәтіндік редактор. Редактор интерфейсі

almasБалқаш аудандық білім бөлімінің «Топар орта мектебі МДШО» МКМ

информатика пәнінің мұғалімі  Калибекова Алма Жамбуловна

 

Мерзімі 12.02.2015 Информатика  ашы 5-сынып                    
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым мәтіндік редактор.   Редактор интерфейсі
Сілтеме « Информтаика» 5 сынып оқулығы Алматы «Арман ПВ» 2013 ж

«Информатика негіздері» Республикалық Ғылыми әдістемелік журналы                 № 3, 2013ж.  Интернет материалдары. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

 

Мақсаты  Word Pad мәтіндік редакторы туралы мәлімет беру, құжаттың  құрылымы мен редактордың  терезесі туралы түсінік беру.

 

Нәтижесі Қарапайым мәтіндік редактор бағдарламасымен жұмыс істей алады. Оқушыларды бірлесе оқыту мақсаттарын орындау барысында жаңа әдіс -тәсілдерді пайдалану арқылы өзара әрекеттесу дағдылары дамиды.

 

Ақпарат көздері  Компьютерлер, слайд, интерактивті тақта,Word Pad бағдарламасы, кеспе қағаздар, тест, бағалау  парақшасы, үлестірмелі материалдар, paint бағдарламасында дайындалған оқушылардың жұмысы.
Сабақ жоспары Мұғалімнің іс — әрекеті

 

Оқушының іс —  әрекеті
 

Ұйымдастыру кезеңі: (5 мин)

 

Оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеу, даярлығын тексеру.

Ынтымақтастық атмосферасын құру (шаттық шеңбер құру әдісі арқылы  оқушылар  бір — біріне тілек айтып қол шапалақтау), қарандаш, өшіргіш суреттерін таңдау арқылы топқа бөліну).

Бағалау  оқушылар жеке — жеке геометриялық  фигуралар беріп отыру арқылы бағаланады

Кезекші оқушы тізім бойынша түгендейді

 

Бір біріне тілек айтады

Екі топқа бөлінеді

 

«Карандаш»

 

«Өшіргіш»

 

 

 

Білу (5 мин) «Мен – саған, сен — маған» әдісі арқылы  сұрақтар

 

 

Жабық тест

 

Ой қозғау                (2 мин)

Мәтіндермен жұмыс істеуге арналған қандай программаларды білесіңдер?

WordPad пен  Paint программасының ұқсастығы мен айырмашылығы неде ?

Оны қалай іске қосамыз?

♦ Paint  қандай редактор?

♦ Paint редакторының сурет салу құралдарын туралы не білеміз?
♦ Шығармашылық суретіңді көрсет (қандай элементтерді қолдандың?)

үй тапсырмасын қорыту жабық тест алу.

WordPad

Пуск — Программы — Стандартные — WordPad

Түсіну

(7 мин)

 

 

Компьютерде мәтінмен жұмыс істеу өте ыңғайлы:
WordPad мәтіндік редактор – қарапайым мәтіндік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.
Мәтіндік редактор – ол мынадай мүмкіндіктер беретін қолданбалы программа:
Интербелсенді тақтадан өздері оқып танысады
Талдау СТО

(8 мин)

 Суретке қарап мәтін құр және оны компьютерде теріп , жаз.

 

 Оқушылар қажетті мәліметтерді жазып түртіп алады
Қолдану

(10 мин)

Компьютерде тәжірибелік жұмыс 1.Тәжірибе .

Дербес компьютерде  орындату

Терілген мәтінді  жартылай жуан әріппен ерекшелеп, сақта _ТХТ деп,ал файлдың типін тақырып атымен  көрсетіңдер.

Компьютерде мәтіндік ақпаратпен жұмыс істеудің артықшылықтары мен кемшіліктері туралы тұжырымдап, дәптерге жазыңдар.

Сергіту сәті Жаттығу «Көз жаттығу» Оқушылар жаттығу жасайды

(музыка ырғағымен)

Синтездеу                    (4 мин) Лото ойыны Лото ойынның сұрақтары:

 

 

1)      WordPad бағдарламасын іске қосу жолы?

2)      Құжатты сақтау жолы?

3)     Мәтін түсін өзгерту командасы қай жолда орналасқан?

4)     Қаріпті өзгерту командасы қай  жолда орналасқан?

5)     WordPad бағдарламасындағы негізгі элементтер

6)     WordPad бағдарламасын жабудың неше жолы бар

Үйге тапсырма

(1 мин)

 
  • 19 Қарапайым мәтіндік редакторы…

(еркін тақырыпта шығарма )

Күндлікке жазады

Редактор интерфейсі.  оқу
«Менің елім – Қазақстан» тақырыбында эссе жазу

Рефлексия   Екі жұлдыз, бір тілек
Бағалау (3 мин) Жиынтық баға

Геометриялық фигура

Геометриялық  фигура  жинау  арқылы  бағаланады

 

 

 

 

 

 

Күні 26.09.2014

 

Информатика 5 а-сынып
Сілтемелер Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған  оқулық
Сабақтың тақырыбы Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
Жалпы мақсаттар  Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау дағдыларын қалыптастыру ;

 

Оқушылар үшін оқыту нәтижелері
  • оқушыладың ізденіс нәтижесі анықталады
  • өздігінен бағалау қабілеттері анықталады
  • алған материалдарды тиянақтай алады
  • өздігінен ой қорытады
Сабақта туындаған негізгі идеялар
  • тақырыпты жан-жақты іздейді
  • сыни көзқарасы қалыптасады
  • топтық жұмысқа әр оқушының өз ойы сақталады
Күтілетін нәтиже
  • дәлелді пікірлерімен бөлісе алады
  • өз бетінше ақпараттың өлшем бірліктерін ауыстыруға ойлау дағдылары қалыптасады
Көрнекілік АКТ, топтың алтын ережесі, INSERT әдісі НЕ білемін? НЕ білдім? НЕ білгім келеді? Рефлексия, кері байланыс
Дерек көздері  «Информатика негіздері»  журналы
Тапсырмалар
  1. Топтық, жұптық жұмыстар

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының әрекеті:
          Мұғалімнің іс-әрекеті

-жұпқа бөлу

-жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

— ынтымақтамтастық  атмосферасын қалыптастыру

Топтық   жұмыс

 

Оқушының іс-әрекеті

тапсырмаларды жеке-жеке орындау

-жұпта әр баланың ойы құнды екенін ұғыну

тренинг барысында толық қатысу

 

Топтық   жұмыс

 

І.. Топқа бөлу (1 мин) геометриялық фигураларды  таңдау

ІІ. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу  (2 мин)

І. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин)

Қайталау, еске түсіру

Модульдер

1.АКТ

  1. 2. Сыни тұрғыдан ойлау

3.Білім беруді және оқуды бағалау

4.Жаңа тәсілдер, әңгімелесу

Мұғалімнің әрекеті

Электронды оқулықта берілген  тапсырманы сұрау және сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі, оқыту мен оқудағы жаңаша әдіс — тәсілдерді іске асырады

Оқушы әрекеті

Мұғалімнің бағытымен берілген тапсырмаларды жан-жақты, сыни тұрғыдан ойлана отырып  орындайды, топта әр баланың ойы құнды екенін ұғына біледі

Жұпта белсенділік таныта біледі

 

Бағалау крийтерилері:  Сабақтың соңында кері байланыс рефлексия жасайды

Оқушылардың сабақта танытқан белсенділіктеріне қарай бағалайды

-бағалау критерийлерін құрастырады

-жұптар бір-біріне екі жұлдыз, бір тілек айтады

Келесі тапсырма Компьютер – әмбебап есептеуіш машина Эссе жазып келу

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *