Алматы облысы
Енбекшіқазақ ауданы
Байсеит ауылы
«Исмаил Таиров атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ
информатика пән мұғалімі
Мусаева Меймангуль Зайнидинқызы
6 – сынып информатика Презентация тақырыбы бойынша жалпы мәлімет ( сабақ жоспары)
Сабақтың тақырыбы: Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер | |||
Сілтеме: |
|
||
Сабақтың мақсаты: | |||
Білімділік мәні: | Оқушыларға тұсаукесер туралы жалпы мәліметтерді білуі тиісPowerPoint интерфейсі және терезе элементтерімен танысу.
Тұсаукесерге сладттар қосужәне олармен жұмыс істеу. Шаблон бойынша тұсаукесерді құруды білу.. |
||
Дамытушылық мәні: | Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру. | ||
Тәрбиелік мәні: | Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу. | ||
Нәтиже: |
|
||
Түйінді идеялар: | PowerPoint интерфейсі және онымен жұмыс істеуТұсаукесер құру және жұмыс істеу принциптері | ||
Сабақтың түрі: | Жаңа сабақ | ||
Әдіс-тәсілдері: | СТО, АКТ, диалогтық оқыту | ||
Пәнаралық байланыс: | математика | ||
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин.) | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
|
|
||
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.)(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі) | |||
|
|||
Қызығушылықты ояту (5 мин.) | |||
5 слайдттан туратын «Менің отбасым» тақырыбында тұсаукесер көрсетіледі. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, және дыбыстық түсіндіру қамтылған. | Оқушылар зейін қойып тыңдайды
|
||
Мағынаны тану (Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады.) | |||
Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин.) | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Сыныпты гүлдің суреттері арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
6-сынып оқулығында «Тұсаукесер туралы жалпы мәлімет» тақырыбын оқыту.
|
Оқушылар белсене қатысады.Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Оқушылармен бірге табыс критерийлері анықталады.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды. Топтағы әрбір оқушы тақырыптың бөлімдерін оқып, өздері оқығаны туралы топқа түсіндіреді. Топтағы оқушылар постерге түсінгендері бойынша жазады, суреттерін салады. |
||
Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин.) | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау) | Сұрақтарға жауап береді. | ||
Бағалау (5 мин.) | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Бақылайды, бағалайды.Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.
Бағалау критерийлері |
Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды. | ||
Үйге тапсырма (1 мин.) | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Үйге «Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер» тақырыбын оқып келу. | Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады. | ||
Рефлексия (2 мин.) | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз — бір тілек әдісін ұсыну. | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз — бір тілек әдісімен толтырады. |