Басы » Бала бақша » Әдемі гүлдер

Әдемі гүлдер

uteРудный қаласы әкімдігінің

«№2 Қашар орта мектебі»КММ

Шағын орталық тәрбиешісі

Утебаева Гулжайна Елмуратовна

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

«Қарлығаш» тобы

 

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімдері: Жапсыру.

Тақырыбы: Әдемі гүлдер.

Мақсаты: Әдемілікті сезіне білуге,көркемдік талғамдарының жетілуіне ықпал ету. Сопақша пішінді қиып алу арқылы гүл күлтесін, жапырағын жасап, гүл бейнесін жапсыруға үйретіп , жапсырудың әдіс-тәсілдерін меңгерту. Қайшыны дұрыс ұстау мен қолдана білуді, түстерді, көлемді ажыратып, кеңістікті бағдарлай білуге үйрету.

 

Іс-әрекет кезеңдері

 

Тәрбиешінің  іс — әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

І  кезең

Дәлелдеу —   ояту

 

 

 

 

 

 

 

II кезең Іздену, ұйымдастырушы

Жылулық шеңбері:

Қайырлы таң,көк аспан

Қайырлы таң,  алтын күн

Қайырлы таң, достарым

Қайырлы таң, қонақтар – деп назарларын сандыққа аудару.

  • Балалар, қараңдаршы біздің топта сиқырлы сандық пайда болыпты,ішін ашып көрейікші не бар екенін.
  • Балалар, сандық ішінде хат бар екен.
  • Оқып көрейін бе,балалар?
  • Құрметті «Қарлығаш» тобы бүлдіршіндері, сіздерді ормандағы қоян мырзаның үйіне, туылған күніне шақырамыз!  Барамыз ба, балалар, кеттік ендеше.
  • Онда балалар, біз қоянға құр қол бармайық.Орман алқабындағы гүлдерді тамашалап, гүл жасап, ала барайық.Қалай ойлайсындар балалар?

Орманда жылап отырған аюға кездеседі.

  • Мынау кім балалар, жылап отырған?
  • Мен аюмын қорбаңбай,

Қимылдаймын қорбандай

Омартаны көргенде,

Бас қоямын ойланбай.

  • Аю неге жылап отырсың?
  • Қоян мені туылған күніне шақырып еді,соған әдемі гүлдер жасайын десем, жасай алмай әуремін.
  • Жүр онда бізбен бірге, біздің балалар әдемі гүлдер жасауда саған көмектеседі, бізді де қоян туылған күніне шақырған біргелікте барамыз.

Аюды өздерімен бірге ертеді.

  • Жолда түлкіге кез болады.
  • Мынау кім балалар, мұңайып отырған?

-Мен айлалы түлкімін

Бос өтпейді бір күнім,

Қораз көрсем қорадан

Тояр еді құлқыным.

  • Неге мұңайып отырсын түлкіжан?
  • Мені қоян туылған күніне шақырып еді ,соған құр қол баруға ұялып отырмын.
  • Жүре ғой онда бізбен бірге, біздің балалар саған көмектеседі.

Слайд «Гүлдер алқабында»

  • Ал енді балалар,осы әдемі гүлдерді қиып,жабыстырайық.
  • Тәрбиеші балаларға гүлдерді қалай дұрыс жабыстыру тәсілін көрсетеді. Геометриялық пішін тіктөртбұрыштың бұрыштарын, сопақша пішінді қиып алу арқылы гүл күлтесін, жапырағын жасау керектігін түсіндіреді.

Сергіту сәті: Шаршағанда ырғалып,

Гүлге ұқсап дем алам.

Қанатымды бір қағып,

Гүлдей болып жайқалам.

Балалар, қане жабыстырып болсақ, барлық гүлдерімізді мына жерге орналастырайық.Қоянда бізді күтіп қалған болар.Тездетіп барайық.

 

Балалар қонақтармен амандасты.

 

 

 

Балалар назарларын сандыққа аударды.

 

 

 

 

-Иә.

 

 

 

 

-Әрине, барамыз.

 

 

-Дұрыс айтасыз.

Балалар қуана-қуана келісті.

 

 

 

 

-Аю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар аюға көмек беретіндерін айтты.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Түлкі.

 

 

 

Түлкігеде көмек беретіндерін айтып, өздерімен бірге ала жүрді.

 

Орман алқабындағы әдемі гүлдерді слайд арқылы тамашалады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтінде өлең мазмұнына сай қимыл-қозғалыс жасады.

 

 

 

 

 

 

ІІІ кезең

Рефлексивті-түзету

 Балалардан оқу іс-әрекет туралы сұрақ қою арқылы әңгімелесу. Жетістіктеріне қарай мақтап, мадақтау.

 

Балалар іс-әрекеттен алған әсерлерімен, ойларын бөлісті.

-Сау болыңыздар!

Күтілетін нәтиже:

Білді: Қайшыны дұрыс ұстап, қолдана біледі. Түстерді, көлемді ажыратып, кеңістікті бағдарлай біледі.

Игерді: Гүлдерді күтіп баптауды, әдемілікті, эстетиканы, көркемдікті игерді.

Меңгерді:Қарапайым пішіндерді қиып, шығармашылық пен қиялын таныта отырып  жапсыруды меңгерді.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *