Қайталау

Қызылорда облысы,Қармақшы ауданы

№105 мектептің мұғалімі Нұрханова Жанат

Тақырыбы: Қайталау

Мақсаты:

1.Оқушыларғы теңдеуді шешудің жаңа тәсілдерін тақырыбындағы алған білімдерін тиянақтау;

2.Ой-өрісін,есте сақтау ,танымдық,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;

3.Алғырлыққа,шапшаңдыққа баулу;

Әдісі:түсіндірмелі,сұрақ-жауап,ойын тапсырмалар

Көрнекілігі:суреттер

Барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Психологиялық даярлық жасату

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау

№5

ІІІ.Өткен сабақты бекіту

«Жапырақ теру» ойыны арқылы көбейту кестесін пысықтау

ІҮ.Жаңа сабақ

«Ой қозғау»

-Математикалық таңбаларды ата. 

-Қосу амалының компоненттерін ата.

-Азайту амалының компоненттерін ата.

-Көбейту амалының компоненттерін ата.

-Бөлу  амалының компоненттерін ата.

-100*5 көбейтіндісі

-Теңдеу дегеніміз не?

-Теңдеуді қалай шешеміз?

-Белгісіз санды қалай белгілейміз?

Ү.Оқулықпен жұмыс

№1.Жоғарғы сынып оқушылары-64

Төменгі сынып оқушылары-? 4есе кем

Төм. сын. жоғ. сыныптардан-? артық

Ш: 64:4=16         64-16=48         64>16

Жауабы: 48 оқушы артық

№2 3 мектепке-96 парта

І мектепке-3/1

ІІ мектепке-? 2 есе кем

ІІІ мектепке ? парта

Ш: (96:3):2=16

Жауабы: ІІІ мектепке 16 парта берілді  

Сергіту сәті

Секіреміз топ-топ

Шапалақтап көп-көп

Иілеміз оңға қарай 1,2,3

Иілеміз солға қарай 1,2,3

Шапалақтап көп-көп

№3.ауызша (Дымбілместің шығарған тапсырмаларын тексеру)

№5 «Кім жылдам?» ойыны арқылы шығарту

а) Санның квадратын көбейтумен алмастыр:

9²=9·9                         14²=14·14                99²=99·99           1²=1·1

12²=12·12                 20²=20·20                10²=10·10    

Ә) Санның кубын көбейтумен алмастыр:

8³=8·8·8             15³=15·15·15          30³=30·30·30                     10³=10·10·10

1³=1·1·1             17³=17·17·17         9³=9·9·9

Қошақанға көмектес!

(9*9)*9=2             (9*9)*9=0              9*(9*9)=0                   (9*)*9=162

№5 Тік төртбұрыштың ауданы 96 см².Оның ұзындығы мен ені неше см болуы мүмкін? Барлық мүмкін болатын жағдайларды жазып көрсет.

96=16·6               96=48·2                96=32·3           96=24·4           96=12·8

Шығармашылық тапсырма

Геометриялық фигуралардың  периметрі мен ауданын табу.

№6  «Көбелектерді гүлге қондыр» ойыны

А)Өрнектің мәндерін тап:

(27+13):8=5         24·5=120     (200+20+8):2 =114     32·6=192

(40-16)·3=72        42:3=14         (200+10+4)·3=642        75:5=15

Ә)Теңдеулерді шеш:

а·3=60             а·3=90            60:с=20           90:с=30              х:3=20             х:3=30

а= 60:3           а=90:3            с=60:20            с=90:30              х=20·3            х=30·3

а=20               а=30                 с=3                  с=3                     х=60                х=90

20·3=60         30·3=90          60:3=20          90:3=30               60:3=20          90:3=30

Жеке оқушымен жұмыс

Таратпалар беру

№8 Кенеттен сұрау (Ауызша)

ҮІ.Бекіту

-Бүгінгі сабақта нені үйрендік?

-Нені білдік?

«Табыс ағашын» құрастыру

ҮІІ.Бағалау

ҮІІІ.Үйге:№7

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *