Қызылорда облысы,Қармақшы ауданы
№105 мектептің мұғалімі Нұрханова Жанат
Тақырыбы: Қайталау
Мақсаты:
1.Оқушыларғы теңдеуді шешудің жаңа тәсілдерін тақырыбындағы алған білімдерін тиянақтау;
2.Ой-өрісін,есте сақтау ,танымдық,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
3.Алғырлыққа,шапшаңдыққа баулу;
Әдісі:түсіндірмелі,сұрақ-жауап,ойын тапсырмалар
Көрнекілігі:суреттер
Барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Психологиялық даярлық жасату
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
№5
ІІІ.Өткен сабақты бекіту
«Жапырақ теру» ойыны арқылы көбейту кестесін пысықтау
ІҮ.Жаңа сабақ
«Ой қозғау»
-Математикалық таңбаларды ата.
-Қосу амалының компоненттерін ата.
-Азайту амалының компоненттерін ата.
-Көбейту амалының компоненттерін ата.
-Бөлу амалының компоненттерін ата.
-100*5 көбейтіндісі
-Теңдеу дегеніміз не?
-Теңдеуді қалай шешеміз?
-Белгісіз санды қалай белгілейміз?
Ү.Оқулықпен жұмыс
№1.Жоғарғы сынып оқушылары-64
Төменгі сынып оқушылары-? 4есе кем
Төм. сын. жоғ. сыныптардан-? артық
Ш: 64:4=16 64-16=48 64>16
Жауабы: 48 оқушы артық
№2 3 мектепке-96 парта
І мектепке-3/1
ІІ мектепке-? 2 есе кем
ІІІ мектепке ? парта
Ш: (96:3):2=16
Жауабы: ІІІ мектепке 16 парта берілді
Сергіту сәті
Секіреміз топ-топ
Шапалақтап көп-көп
Иілеміз оңға қарай 1,2,3
Иілеміз солға қарай 1,2,3
Шапалақтап көп-көп
№3.ауызша (Дымбілместің шығарған тапсырмаларын тексеру)
№5 «Кім жылдам?» ойыны арқылы шығарту
а) Санның квадратын көбейтумен алмастыр:
9²=9·9 14²=14·14 99²=99·99 1²=1·1
12²=12·12 20²=20·20 10²=10·10
Ә) Санның кубын көбейтумен алмастыр:
8³=8·8·8 15³=15·15·15 30³=30·30·30 10³=10·10·10
1³=1·1·1 17³=17·17·17 9³=9·9·9
Қошақанға көмектес!
(9*9)*9=2 (9*9)*9=0 9*(9*9)=0 (9*)*9=162
№5 Тік төртбұрыштың ауданы 96 см².Оның ұзындығы мен ені неше см болуы мүмкін? Барлық мүмкін болатын жағдайларды жазып көрсет.
96=16·6 96=48·2 96=32·3 96=24·4 96=12·8
Шығармашылық тапсырма
Геометриялық фигуралардың периметрі мен ауданын табу.
№6 «Көбелектерді гүлге қондыр» ойыны
А)Өрнектің мәндерін тап:
(27+13):8=5 24·5=120 (200+20+8):2 =114 32·6=192
(40-16)·3=72 42:3=14 (200+10+4)·3=642 75:5=15
Ә)Теңдеулерді шеш:
а·3=60 а·3=90 60:с=20 90:с=30 х:3=20 х:3=30
а= 60:3 а=90:3 с=60:20 с=90:30 х=20·3 х=30·3
а=20 а=30 с=3 с=3 х=60 х=90
20·3=60 30·3=90 60:3=20 90:3=30 60:3=20 90:3=30
Жеке оқушымен жұмыс
Таратпалар беру
№8 Кенеттен сұрау (Ауызша)
ҮІ.Бекіту
-Бүгінгі сабақта нені үйрендік?
-Нені білдік?
«Табыс ағашын» құрастыру
ҮІІ.Бағалау
ҮІІІ.Үйге:№7