Басы » Бастауыш сыныптар » Қалдықпен бөлу

Қалдықпен бөлу

  Алматы облысы

Кербұлақ ауданы

Шилісу негізгі мектебі КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

Билибаева Қарлығаш

Тақырыбы: Қалдықпен бөлу

Білімділігі: 2, 3, 4  сандарының көбейту мен бөлу біліктерін қалыптастыру. Қалдықпен бөлуді пысықтау

Дамытушылығы: ойлау қабілеттерін жетілдіру, есептеу дағдылары арқылы білімділік дағдыларын қалыптастыру.

Тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Әдісі: сұрақ- жауап, топпен жұмыс.

Түрі: қайталау

Көрнекілігі:  Оқу құралдары. ойын

Сабақ барысы:

І .Ұйымдастыру кезеңі

Ой қозғау

Өрнекпен санды салыстыруды

Азайту,қосу амалдарды,

Үйренеміз қай сабақта?

-Математика.

ІІ. Мақсатын айту

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру

Арифметикалық диктант

4*9                   24:3           7*4         2*9

40:4                  24:3           1*9         3*5

3*7                    3*8           36:4          36:9

6*2                     3*6              21:3       18:2

  1. Білімді тексеру кезеңі

№1 . Суретті пайдаланып, бөліндінің мәнін қалдықты тап.

9:2=4( қалдық 1)

7:3= 2(қалдық 1 )

10:4=2 (қалдық 2)

І топ                                                                           ІІ топ

7:3=2(қалдық 1)                                                        13:3=4(қалдық 1)

8:3=2(қалдық 2)                                                        27:5 =5 (қалдық 2)

10:3= 3(қалдық 1)                                                     27:7= 3 (қалдық 6)

11:4=2(қалдық 3)                                                      17:4 =4(қалдық 1)

«Қай топ жылдам?»ойын

№3 есепті шығару.

Шешуі: 7:2=3(қалдық 1)

9:2=4(қалдық 1)

13:2= 6(қалдық 1)

№4(ауызша)

№5 №6 Салыстыр: шарттарын, сұрақтарын, шешулерін ж/е жауаптарын.

  1. Бекіту кезеңі.

№8 танымдық қабілетке арналған жаттығу

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15.16,17,18.19.20.ішінен 3-ке бөлінетіндерін өсу ретімен жаз.

  1. 6, 9,12,15,18.

3-ке бөлінбейтіндерін кему ретімен жаз.

19,17,16,14,13,11,10,8,7,5,4,2,1.

  1. Үйге тапсырма №7

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *