Батыс Қазақстан облысы
Ақжайық ауданы
Базаршолан ауылы, Ғ. Махамбетов атындағы ОЖББ мектептің
Бастауыш сынып мұғалімі.
Сыныбы 4 | |||
Тақырыбы | К. Елемес. Серт | ||
Мақсаты | Мәтіндегі басты кейіпкерлерге талдау жасай отырып, мәтіннің тақырыбын, идеясын ашуға жағдай туғызу. | ||
Күтілетін нәтиже | Мәтін мазмұнын түсіне отырып, өз ойларын нақты айта алуға, қорытынды жасай білуге дағдыланады. | ||
Дереккөздер, құрал-жабдықтар | Ұ.Ботабаева, К.А.Ерешева, Б.К.Игенбаева. әдебиеттік оқу хрестоматиясы. 4-сынып. Алматы: Алматыкітап, 2009. |
20-21-бет. Методикалық нұсқаулық, дидактикалық материалдар, ноутбук, стикер, постер ,маркер.Сабақтың барысыУақытыМұғалім әрекетіОқушы әрекетіКіріспе
1 мин
2 мин
1мин
Сәлемдесу,түгелдеу.
Оқушылардың құрал-жабдығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Үй жұмысын тексеру.
«Шұбар тауық» мәтіні.
«Серпілген сауал» әдісі бойынша
Топқа бөлу.
«Математикалық сандық».
І- топ 1 таңбалы сан.
ІІ- топ 2 таңбалы сан.
ІІІ- топ 3 таңбалы сан.Мейірімді жүрекпен
Ақ пейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық!
Оқушылар шеңбер жасап, доп лақтыру арқылы бір-біріне сұрақтар қойып, жауап алады.
Сандықтан өз қалауларымен бір таңбалы, екі таңбалы, үш таңбалы сандар жазылған парақшалар алады.
Әркім өз тобына барып отырады.Тұсаукесер
2 минҚызығушылықты ояту. Сұраққа жауап бере алмаған бір оқушыны ортаға шығарып, үй тапсырмасын келесі жолы оқып келуін ескертіп, жолдастарының алдында уәде береді.
— Уәде сөзіне мәндес сөз қандай?
— Серт деген не?
— Қандай жағдайда серт береді?
«Болжау әдісі»
- Әңгіме не туралы болуы мүмкін?
— Серт беру, ант беру, айтқан сөзіне тұру.
Оқушылардың пікірі тыңдалады.
Оқушылардың болжамы.Негізгі бөлім
3 мин.
4 мин.
2 мин
3 мин
1 мин
2 мин
3 мин
3 мин
Жаңа сабақ. К. Елемес «Серт».
Мағынаны тану.
Мәтінмен жұмыс.
«Ойлан, Жұптас, Топтас» әдісі.
Жеке жұмыс.
Жұппен жұмыс
Топпен жұмыс
«Түртіп алу» әдісі.
Топпен жұмыс.
Әр топтың спикері сандық ішінен тапсырмаларды суырады.
І топ-постер қорғау.
ІІ топ- мәтінді сахналау.
ІІІ топ- жуан- жіңішке сұрақтар құрастыру.
Ойтолғаныс.
«Әліпби» әдісі.
Әріптерге байланысты мәтіннен жаңа сөздер тауып айтады.
А,Қ, Т- 1 топ
М,Н,Е- 2 топ
Ә,С,Ө- 3 топ
«Көзбен оқу» әдісі
Мәтінді әр топ мүшелері жеке оқиды, түсінеді, жұппен кеңеседі, топта талдайды.
Оқушылар мәтінді оқығанда түсінбеген сөздерін түртіп отырады.
Тәртібі сетінеген- тәртібі нашар
Тұқыл- шегілген темекі қалдығы.
Оқушылардың жауабы тыңдалады.
Жуан сұрақтар:
1.Әңгіме неліктен «Серт» деп аталған?
2.Қуаныш әпкесін кешірерме еді?
- Сен Қуаныштың орнында болсаң не істер едің?
- Автор болсаң мәтінді қалай аяқтар едің?
Жіңішке сұрақтар:
1.Қуаныш қандай бала?
- Әпкесінің есімі кім?
- Әкесі неге ашуланды?
- Қуаныш қандай мектепте оқиды?
Қорытынды. Рефлексия.
2 мин
-Не білдік?
-Саған не ұнады?
-Не ұнамады?
— Неліктен?
-Топта өзің қаншалықты жұмыс жасадың?
.
Сабақтан алған әсерлерін, ойларын стикерлерге жазып, үш түрлі смайликтерге іледі.Үйге тапсырма1 мин Мәтінді оқу. Қуанышқа хат жазу.Бағалау2 минБағалау парағына топ спикерлері бағалайды, қорытынды бағаны мұғалім қояды.«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топ бірін – бірі бағалайды.Сабақтың талдауыПайдаланған әдіс -тәсілдерім іске асты.Топта оқушылар түгел қатынасты.
Тәжірибелік сабақты бағалау Сабағым мақсатына жетті.Сабақ бойынша өзгертулер