Назарбекова Аяжан Тлеукабыловна
Сабақтың тақырыбы Ж.Аймауытов Қараторғай
Сабақтың мақсаты Мәтіннің мазмұнын аша отырып, негізгі ойды ,идеяны ұғындыру
Міндеті: *Мәтіннің негізгі идеясын ұғынып, сыни ойлауға машықтану;
*Жаңа білімін ұштай білу, жеке пікірін айта алуға әрекеттену;
*Топ алдында еркін сойлеуге дағдыландыру;
Күтілетін нәтиже -Өзгені де өзін де бағалай алады;
Жұппен, топпен жұмыс жасай біледі
Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуда АКТ-ны пайдалану», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту», «Оқытудағы басқару және көшбасшылық».
Стратегиялар: : «Шаттық шеңбері», «Эссе» жазу, «Жұптас-ойлан-бөліс», «БҮБ».
Сабаққа қажетті ресурстар: Алтын ереже,маркер, стикер,оқулық
Сабақ кезеңдері
Уақыты Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Психологиялық ахуал Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосферасын құру. «Жүректен жүрекке» тренингін өткізу
Топқа бөлу
Мозайка әдісі қолдану арқылы суреттер құрастыру Оқушылар бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілектерін айтады. Оқушылар суреттерге байланысты топқа бөлінеді.
«Жақсы!»
Жаңа білімді меңгеру кезеңі
ББҮ кестесін толтыру
Оқулықпен жұмыс.Мағынаны тану:
«Ой толғаныс»
Қосымша ақпарат Қызығушылықты ояту
Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау мақсатында интербелсенді тақтадан бейнежильм көрсету.
-Осы бейнефильмнен не түсіндіңіздер?
— Бейнефильм не жайында?
— Егер сіздер режиссер болатын болсаңыздар қандай тақырып қояр едіңіздер?
-Қандай құстарды білесіңдер?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
Ж.Аймауытов «Қараторғай»
INSERT әдісі бойынша жұмыс
Сөздік жұмысы
Сырғауыл-
« Қонағым бол басындай, мінесі қорғасындай»-
Мәтінді талдау үшін сұрақтар қоямын.
-Қамбар ата не жасады?
— Атаның қонағы кім екен?
— Мәтінде қай мезгіл суреттелген?
-Мәтіннің негізгі ойы не?
Қараторғай туралы қоымша мағлұмат беру
(сабақтың мақсаты: оқу, сауаттылығын арттыру, сол мақсатта А,В,С, деңгейлі оқушыларға оқытамын)
Y Сергіту сәті
Құстардың дауысы
Топтық тапсырмалар беріледі.
1-топ Мәтінді өткен тақырыппен салыстыру
2-топ Құстардың пайдасы
3-топ Бес жолды өлең
4- топ «Құстар –біздің досымыз»
Әлемдегі ең әдемі құстар жайында мағлұмат беру.
Тақырыпқа шығу үшін материалды топпен талқылап анықтайды
Оқушылар топпен жұмыс жасайды
Оқушылар өздері білетін құстарды айтып шығады.Әр топ өз топ аттарын қорғап шығады.
Оқушылар сабаққа өз мақсаттарын қояды.
Кестені топта орындап, ойларын айтады.
Мәтінді оқушыларға оқыту, түсініксіз сөздерді белгілеп отыру
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Интрабелсенді тақтада көрсетілген қимылдарды орындайды
Оқушылар тапсырманы орындайды, қорғайды.
«Жақсы!»
«Жарайсыңдар!»
Әр топ бір-бірін бағалайды.
«Жарайсыңдар!»
әр топ бір-бірін бағалайды.
Критериалды бағалау.Топ басшысының бағалауы.
Интерьвю стратегиясы Оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді Топ басшылары бағалап отырады.
Кері байланыс Бүгінгі күннің сойлемі. Оқушылар ойларын айтады,.
Бағалау Бағалау парақшасындағы ұпайларды айтып, сабақтың критериилеріне сай оқушыға жиынтық баға қойылады.
Үйге тапсырма Мәтін мазмұны бойынша сурет салу. Жұмбақтар жинастыру