№ 14 орта мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Скакова Жанар Кайратовна
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырыбы | Құстар | |
Мақсаты | Құстардың жабайы және қолда өсірілу туралы түсініктерін кеңейту, құстардың пайдасы туралы мәлімет беру. | |
Нәтиже | Оқушылар құстар туралы біледі. Мәтінді өз беттерінше оқып түсінеді. Шығармашылық жұмыс істеуге дағдыланады. Топпен, жұппен жұмыс істеуге дағдыланады. Тапсырмаларды толық орындай алады. | |
Сілтеме | Мұғалімге арналған нұсқаулық | |
Ақпарат көздері | АКТ, электронды оқулық, постер,оқулық | |
Іс әрекет көздері | Топпен жұппен, тапсырмалар, постер | |
Ұйымдастыру кезеңі
|
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушыларды құстардың суреттерін таңдау арқылы топқа бөлу.
Оқушылар топтарының атын қорғайды |
Оқушылардың іс әрекеті.
Оқушылар суреттерді алып. Топқа бөлінеді. 1-топ тауық 2-топ қаз 3-топ бүркіт 4-топ аққу 1- топ тауық Чип- чип шөжелерім Чип -чип шөжелерім Мамық жүнді шөжелерім Нәзік үнді шөжелерім 2-топ қаз Қаздар қаздар қаңқылдайды Аққу жібек сақылдайды гәккулетке 3-топаққу туралы сызбада көрсетіп қорғайды. 4-бүркіт туралы сызбада көрсетіп қорғайды. |
Ой қозғау
|
Құстардың үнін тыңдату.
Балалар нелердің даусын естидік?
Электронды оқулықтан құстар туралы мәлімет алады. Құстар нешеге бөлінеді екен? Үй құстарына қандай құстар жатады? Неліктен оларды үй құстары дейміз? Дала құстарына қандай құстар жатады? Неліктен оларды дала құстары дейді? Қүн шұғыласына құстарды орналастырады
|
Оқушылар құстардың даусын естиді.
Оқушылар сабақтың тақырыбын ашады?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
Талдау
|
Оқулықпен жұмыс.
Мәтінмен жұмыс алгоритмі бойынша постермен жұмыс. |
Оқушылар мәтінді жеке жеке оқиды. Топта талдайды.
Мәтінмен жұмыс алгоритмін оқушылар топпен сурет қиындылары құрап, толтырып қорғайды. |
Сергіту сәті | «Қос қарлығаш» | Қимылын қайталайды. |
Жинақтау. | Постермен жұмыс. «Құстың жұмыртқасының пайдасы» | 1-топ бауырсақтың жасалу жолы туралы айтып береді.
2-топ салаттың құрамын жазады. 3-топ пирогтың жасалу жолы туралы айтады 4-топ ермексазбен жұмыс(жұмыртқа, ермексазбен қой, шошқа, бас жасау) |
Бағалау | Алдын ала берілген бағалау парақшаларына смайликтер жапсыру арқылы бағалау. | |
Келесі тапсырма | «Құстарға қамқорлық жаса» эссе жазу | |
Кері байланыс орнату | Тақырып бойынша нені түсінгенін, нені түсінбегенін стикерге жазу. |