Салтанат Зұлхарнайқызы Искендирова
№ 8 орта мектеп
Қызылорда қаласы
Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу
Жалпы мақсаты: оқушылар күрделі теңдеулерді шеше алады,әдістерін меңгереді. Топпен жұмыс жасау арқылы сын тұрғысынан ойлап, бір-бірімен пікірталас жүргізе алады.
Негізгі идеялар: құрылымы күрделі иеңдеулерді шешу, есепке мәтін құрастыру.
Күтілетін нәтиже: күрделі теңдеулерді шеше алады, оппен жұмыс жасау арқылы бір-бірімен пікірталас жүргізе алады.
Ресурстар: Ш.Уәлихановтың суреті, А-3 парағы, маркер, постер, үлестірмелі парақшалар
Сабақтың кезеңдері | Уақыт | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті |
І.Кіріспе | 2 мин | Оқушыларды шеңбер бойына жинақтаймын. | Оқушылар бір-біріне шеңбер бойында тұрып жақсы тілектер айтады |
3 мин | Топтарға бөлу. Жасырынған өрнектердің түрлеріне қарай топтасады. | 1-топ Әріпті өрнек
2-топ Санды өрнек 3-топ Теңдік 4-топ Теңдеу |
|
ІІ.Тұсаукесер | 5 мин
10 мин |
Жеке жұмыс
Мұғалім тақтаға Ш.Уалихановтың суретін іледі. Топтық жұмыс. Топтарға мәтін таратылып беріледі.Оқып,әр топ өз тапсырмаларын қорғауға дайындалады. «Бағдаршам» арқылы бағаланады. |
Әр оқушы 53.1 тапсырманы орындау арқылы жасырынған ғалымның кім екендігін табады.
1-топ Ш.Уалихановтың өмірі 2-топ Ш.Уалихановтың саяхаттары 3-топ Ш.Уалихановтың туған жері 4-топ Ш.Уалихановтың еңбектері. Әр топ өз тақырыптарын мәтін ішінен тауып қорғайды. Бағдаршам арқылы бағалайды. |
ІV.Жаңа сабақ | 7 мин | Жұптық жұмыс | Оқушылар 53.2 тапсырмадағы теңдеуді шешіп,жұпта бірін-бірі тексереді. Жұлдызша қою арқылы бағалайды. |
V.Сергіту сәті | 3 мин | Оқушыларға үлестірме парақшалары таратылады және орындау ұсынылады. Тапсырманы орындап болған соң орындарына отырады. | |
VІ. Алған білімдерін бекіту | 10 мин | Топтық жұмыс 53.3 тапсырма | Есептің қысқаша жазылуы бойынша әр топ мәтін құрастырады. Шешуін және жауабын жазады. Постерлерін қорғайды. |
VІІ. Оқушыларды бағалау | 3 мин | Рефлексия | Маған ұнады, қиын болды, сұрақ қою арқылы өз ойларын стикерге жазып тақтаға іледі. |
VІІІ. Үйге берілетін тапсырма | 2 мин | 53.4 тапсырманы орындап келу |