Орта мерзімді жоспар
Оқытудың негізгі мақсаттары | Белсенді оқытуға қолданылатын әдіс- тәсілдер | Дүниетану пәнінде кездесетін кедергілерді жеңу | Оқу нәтижелері | Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау | Барлығын қосқанда | Негізгі дереккөздер | |
1 | Пайдалы қазбалар
Мақсаты: Пайдалы қазбалармен таныса отырып, оларға зерттеу жүргізіп үйренеді. |
Сергіту сәті
«Атом мен молекула» «Ұшақ» Үй жұмысын тексеру: 3, Миға шабуыл «Пайдалы қазбалардың суреттерін тарату» Сен маған, мен саған ЖЖ:«Мәтінмен жұмыс» Бейне ролик «Қазақстанның кен орындары» Түртіп алу әдісі Топтық жұмыс (Постер) Тест |
Оқушылар өздеріне деген сенімділігін арттыру.
Денгейі төмен оқушымен жеке жұмыс |
1,Пайдалы қазбаларға нелер жататынын айта алады.
2, Пайдалы қазбаларды ажырата алады. 3, пайдалы қазбалардың ерекшелігін зерттей алады |
Үй жұмысын смайликтер арқылы бағалау
ЖЖ-ты «Бармақ» арқылы бағалау Критерий арқылы бағалау парағы
Рефлексия
|
Сабақ барысында дарынды балаларды анықталады.
|
NTK. Kazakhstan.
Kivvi. kz google.kz
7-8 сыныптын география оқулығы |
Сабақ: Пайдалы қазбалар | Мектеп: Московский орта мектебі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 28,09,15 | Мұғалім есімі: Далел К | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып 4″а» | Қатысқандар саны: 6 | Қатыспағандар саны
— |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары
Пайдалы қазбалармен таныса отырып, оларға зерттеу жүргізіп үйренеді. |
Барлық оқушыдлар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пайдалы қазбаларға нелер жататынын айта алады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі
Пайдалы қазбаларды ажырата алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар
пайдалы қазбалардың ерекшелігін зерттей алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пайдалы қазбалар, Соколов Сарыбай, кенді пайдалы қазбалар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған мақсаттар: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пайдалы қазбаларға нелерді жатқызуға болады? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен…. екенін айта аласыз ба? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пайдалы қазбалар неше топқа бөлінеді? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар:
даптер жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пайдалы қазбалардың пайдасы, қасиеттері. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу
Карьер, террикон, оба деген не? Осы сұрақ арқылы үй жұмысын қайталау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | 45 минут | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы | Сергіту сәті,ұйымдастыру кезеңі 13:50—14:00
«Атом мен молекула» атом дегенде балалар жан-жаққа шашырайды, ал молекула 2,3,4 балалар жиналады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы | 14:00-14:20
Үй жұмысын тексеру: «Ұшақ» Оқушыларға ұшақтар жасатамын. Таратылған парақшаларда сұрақтар жазылған сол бойынша үй жұмысын айтып береді. Үй жұмысын смайлктер арқылы бағалаймын. Миға шабуыл: Жана тақырыпқа көшу мақсатындағы тапсырма «Пайдалы қазбалардың суреттерін тарату» Оларға жататын пайдалы қазбалар көмір, газ, мұнай, мыс күміс алтын т.б Сен маған, мен саған: жж Мәтіннен өздерінің түсінгендерін жанындағы көршілеріне түсіндіреді. «Бармақпен бағалау» арқылы жұппен жұмысты бағалайды Бейне ролик: Қазақстанның кен орындары Түртіп алу: Жанғыш және кенді пайдалы қазбаларды анықтай отырып өз дәптерлеріне түртіп алады. Топпен жұмыс: Екі топқа бөлу үшін пайдалы қазбалар жазылған қиықшалар таратып өз топтарын табуды ұсынамын.
І — топ
Мұнайдың қасиеті: жанғыш Көмірдің қасиеті: қатты, қара,
ІІ-топ
Темір: тоттанады, иіледі, қара метал Алтын: иіледі, созылады, зергерлік ьұйымда қалданамыз, сары түсті Күміс: иіледі, созылады, зергерлік ьұйымда қалданамыз, ақ түсті Ф.Б. табыс критерийлері — Мағынасының толық ашылуы — Ыңғайлы түсінікті болуы — Әдемілігі Осы критериийлер бойынша бағалайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы | 14:00-14:2
рефлексия — Мен тақырыпты түсіндім. — Мен тақырыпты толық тісінбедім — Маған тақырыпта тұсіну қиындық туғызды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау-cіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
топ ішінде газ бен мұнайға байланысты зертеулер жүргізуді тапсырамын | Бағалау: тест сұрақтарын орындау
а\ 2 топ в\ 4 топ *г\ 3 топ
а\ газ, мұнай, алтын в\ көмір, күміс, мыс *г\ көмір, газ, мұнай
*а\ Қарағанды, Қашар в\ Астана г\ Қызылорда |
Сурет, әдібиеттік оқу, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Бүгінгі өткізген бірінші сабақтың тақырыбын Пайдалы қазбалармен таныса отырып, оларға зерттеу жүргізіп, олардың ойларын еркін жеткізе алуға үйрету болды.
«Атом мен молекула» деген сергіту сәті оқушыларға өте ұнады. Себебі оқушылар бір бірімен жақын қарым қатынаста болады деген меқсатпен өткіздім. Осы сергіту сәтін оқушылар меңгере алды деп ойлаймын. Себебі, бәрі дұрыс және жұптасын, топтасып ойнап шықты. Осы сергіту сәтінің өздерін қызығушылықтарығанын атап шықты. Осы сергіту сәтін өткізе отырып топтастырдым. Сабағымды «Ұшақ» әдісін қолдана отырып үй жұмысын қайталадық. ұшақта берілген сұрақтарға оқушылар деңгейлеріне қарай жауап берді. бірінші сабағымда А В С деңгейлі оқушыларды бақылай бастадым. Оларды барлық тапсырмалар барысында қадағалауды жөн көрдім. Сабағымды « Миға шабуыл» әдісін қолдану арқылы жаңа тақырыпқа көшу мақсатында оқушыларға мына тапсырманы бердім. Пайдалы қазбалардың суреттерін тарата отырып оның пайдасы жайлы өз ойларын білдім. Оқушылар берілген тапсырманың адамға пайдасын айтып ойларымен бөлісті. Талқылаудан кейін жұппен жұмыс жүрілді. Мәтінмен жұмыс кезенде,оқушылар оқып болғаннан кейін « Сен маған, мен саған» әдісін қолдана отырып бір біріне түсіндірді. Өз ойларымен бөлісті. Р,С белсенді болды. Ал А, Ш ға осы кезеңде сөйлеу әдісі қиындық туғызды.Мәтінмен жұмыс әдісін өткізген мақсатым: оқушылар оқыған кезде түсініп оқиды ма әлде механикалық оқып шықты ма және оқу жылдамдығын да көздедім. Осы кезеңде байқағаным, кейбір оқушыларға өз оқығандарын жұптарына түсіндіре алмай жатты. Осы берілген тапсырмалардан А деңгейлі оқушыны анықтадым. Осындай тиімді тәсілді қолдану мәтін бойынша қойылған сұрақтарға дұрыс және толық жауап аламын деген ойда болғамын бірақ оқушылар ойларын жеткізе алмады. Осы тапсырманы «Бармақпен бағалау» тәсілімен бағаладық. Жаңа тақырыпты аша түсу мақсатында оқушыларға топтастырып бейнеролик көрсету арқылы «Түртіп алу» әдісін қолдандым. Бұл әдісті қолдану мақсатым оқушылар өздеріне қандай мәлімет алатынын білгім келді. Олардың бейнероликтен кейін тапсырманы қаншалықты деңгейде орындағанын постерге түсіріп олардың қасиеттеріне тоқталып түсіндіруді тапсырдым. Постерді бағалауда оларға критерийлер ұсындым. Сабақты қорытындылау кезінде балалар тақырыпты қалай түсінді,түсіне алдыма дегенде мақсатпен оларға тест орындаттым. Оқушылар белсене орындауға кірісіпте кетті. Оқушылардың бүгінгі сабақты меңгергендерін байқадым. Оқушыларды баңалай отырып мақсатыма жеттім деп есептеймін. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Топқа бөлу кезеңі табысты болды деп ойлаймын,себебі балалар топпен жұмыс істегенді ұнатты және өздерінің ойларын айтуға,бір-бірін тыңдауға үйрене бастады. Топқа бөлген кезде топта ынтымақтастық ахуал пайда болды деп ойлаймын.Бірақ топтық жұмыста қалай жұмыс істеу керек екенін әлі дұрыс білмейді. 2: Миға шабуыл кезеңә деп ойлаймын. Себебі оқушылар жаңа тақырыпты ашуға тырысқаны. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? 1: «Түртіп алу» әдісі деп ойлаймын. Өйткені оқушылар өздеріне керек мәліметтерді жазып ала алды. 2: постер қорғау кезінде оқушылар өз ойланын жеткізе алуы болды
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабағымды жетілдіру үшін оқушыларға шығармашылық жұмыс, флипчартпен жұмыс істетуге мүмкіндік беру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[bws_related_posts]