Басы » Бастауыш сыныптар » Несіпбек Айтов «Нұркен». Мәлік Ғабдуллин «Батыр Бауыржан»

Несіпбек Айтов «Нұркен». Мәлік Ғабдуллин «Батыр Бауыржан»

еркежанАппасова Еркежан Жиенбайқызы

Талдықорған қаласы

№ 14 орта мектеп-гимназиясының

жоғарғы санатты бастауыш сыныптың

екінші (негізгі) деңгей сертификатталушы мұғалімі

 Қысқа мерзімді жоспар

Әдебиеттік оқу

 

3 «Г» сынып Мұғалімі: Аппасова Е. Ж. 05. 12. 2015ж
Сабақтың тақырыбы Несіпбек Айтов «Нұркен». Мәлік  Ғабдуллин  «Батыр  Бауыржан»

 

Мақсаты мен міндеттері 1.Білімділік: Мәтінді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу. Ұлы Отан соғысының тарихи маңызын, халықтың отансүйгіштік қасиетін, қаһарман ерлігі мен еңбегін әңгімелеу. Нұркен Әбдіров, Бауыржан Момышұлы туралы жаңа мәліметтер беру. Түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру;

2.Дамытушылық: Оқушылардың ойын, тілін дамыту, көпшілік ортада өздерін еркін ұстап, ойларын ашық айта білуге, жолдастарының пікірлерін тыңдай білуге , мәтінді талдау қабілеттерін, белсенділіктерін дамыту;

3.Тәрбиелік: Жас ұрпақты өз Отаныны сүюге, бейбітшілікті нығайту мен берік сақтауға, ержүректікке, патриоттыққа, ізгілікті-елжанды дара тұлға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижесі ·        Өз ойларын ашық айтады;

·        Тақырыпқа қорытынды жасай алады;

·        Зерттеу жұмыстары арқылы тапсырмаларды орындап қорытынды шығара біледі;

·        Бейбітшілік пен соғыс сөзінің мағынасының ара-жігін ажырата біледі.

Сабақтың түрі Жаңа тақырыпты түсіндіру.
                Әдіс-тәсілдер Топтық , жеке, талдау, сипаттау, өзара үйрену мен үйрету,түрткі болу, қайта бағыттау сұрақтары.
Стратегиялар  Блум таксаномиясы, Диалогті оқыту-зерттеу әдісі, шығармашылық зерттеу жұмыстары, «515», «Һ-Автор орындығы», «Кубизм», «Идеал тапсырма» старегиялары. «Қызығушылықты ояту», «Ой қозғау», «Мағынаны тану», Венн диаграммасы, «10 сауал», «Тұлғаны танып ал», «Алма-кезек оқу», «Түртіп алу», «Екі жұлдыз, бір тілек» әдістері, Хронологиялық кесте, Концептуалды карта, Проблемалық сұрақтар.
 

7

модульдерді

ықпалдастыру

1.Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер.

2.Сын тұрғысынан ойлауғаүйрету.

3.Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау.

4.Оқыту мен оқуда АКТ-ні пайдалану.

5.Талантты және дарынды баланы оқыту.

6.Оқушыны жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу.

7.Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Ресурстар Әдебиеттік оқу пәнінің әдістемесі.

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

iMektep. kz   сайты.

Көрнекіліктер Слайд, интербелсенді тақта, видеороликтер, автордың портреті, А4 парағы, стикер, ватман, түрлі-түсті қарындаштар мен фломастерлер, сызғыш, өшіргіш, тақта мен бор.

 

Сабақтың барысы

 

Кезеңдері мен

уақыты

 

Мұғалімнің

іс-әрекеті

 

 

Оқушылардың

іс-әрекеті

 

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

(1 мин)

1. Оқушылармен сәлемдеседі

 

 

 

2.Топқа бөледі

(дивизия, полк, батальон, батыр)

Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз.

Құрметпенен сіздерге,

Сәлем бердік біз.

 

2. Топ ережесімен танысады

Үй тапсырмасы

Жан-жақты білімді тексеру

 (5 мин)

«10 сауал» әдісі Сұрақтарға жауап береді «Қошемет» әдісі
 

БІЛУ

Қызығушылықты

ояту

(2 мин)

«Ұлы Отан соғысы» (видео)

Сұрақ:

-Қандай оқиғаның куәсі болдыңдар?

-Соғыс туралы не білесің?

Зейін салады.

 

Сабаққа деген қызығушылығы артады.

Сұрақтарға жауап береді.

 

ТҮСІНУ

Ой қозғау

(2 мин)

Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру.

«Тұлғаны танып ал» әдісі

Алдын-ала  оқушыларға берілген  зерттеу тапсырмасы шығарма авторларымен (Н. Айтов, М. Ғабдуллин) таныстыру, мәлімет беру.
 

 

ҚОЛДАНУ

 

 

Мағынаны тану

 

(12 мин)

 

 

Интерпретация. «Барлық білім-кітапта»

 

«Нұркен» өлеңін оқу

 

 

«515» стратегиясы.

 

2. «Батыр Бауыржан» деректі әңгімесі (Деректі әңгіме-нақты болған оқиға).

 

«Кубизм» стратегиясы.

 

1.      Зерттеңіз:

 

 

 

2.      Суреттеңіз:

 

 

3.      Қолданыңыз:

 

 

 

 

4.      Дәлел-болжам:

 

 

«Алма-кезек оқу» әдісі арқылы өлеңді кезекпен оқиды.

 

5 минутта 15 түйінді ой.

 

«Алма-кезек оқу» әдісі.

«Түртіп алу» әдісі.

 

Топтық жұмыс: тапсырмаларды орындайды.

 

1.Тапсырма: 1941ж қандай оқиға болды? Волоколамск стансасы қай жерде орналасқан?

(Карта не глобустан көрсету) Фашизм сөзіне анықтама бер.

2. Тапсырма: Полк командирлері не үшін жиналды? Бауыржан жігіттерге не айтты?

 

3. Тапсырма: Мәтін ішінде кездескен мақалдарды тауып дәптерлеріңе жазыңдар. Мағынасын түсіндір.

4. Тапсырма: «Қазақ баласы ар мен намыс иесі» мақалының негізгі ойы мен тәрбиелік мәні. Өзің осы атаққа лайық не істеп жүрсің?

 

 

 

 

 

«Бағдаршам» әдісі

 

 

 

 

 

«Басбармақ»

әдісі

Сергіту сәті

(1 мин)

Аспанға қарап ай көрдім,

Төмен қарап жер көрдім.

Оңға, солға бұрылып,

Егеменді ел көрдім.

Шаршағандары басылып,

сергіп алады.

 

 

ЖИНАҚТАУ

 

(15 мин)

iMektep.kz   

 

«Бауыржан Момышұлы» (видео).

 

 

1-топ. Хронологиялық кесте

 

 

2-топ. Концептуалды карта

 

 

3-топ.Проблемалық сұрақ

 

 

4-топ. Венн диаграммасы

«Түртіп алу» әдісі.

 

Топтық жұмыс: Постер құрады, қорғайды.

Сыни ойлана отырып, сұрақтарға жауап береді.

 

Оқиға желісі бойынша нақты атаулы күндерді меңзер арқылы көрсетеді.

 

Кесте толтырады. Бүгінгі сабаққа тұжырым жасайды.

 

Бауыржан Момышұлына не үшін Кеңес Одағының батыры атағы берілді?

 

Соғыс  —  Бейбітшілік

 

 

«Бағдаршам»

әдісі

БАҒАЛАУ

(2 мин)

 

«Һ-Автор орындығы» стратегиясы. «Мен соғысты жек көрем…» бүгінгі сабақтан алған білімі туралы қорытады.

 

«Қошемет»

әдісі

Рефлексия

(3 мин)

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Кері байланыс жасайды.

 

«Білім ағашына» стикерді жапсырады.
Үйге тапсырма

(1 мин)

«Идеал тапсырма» старегиясы. Шығармашылық  өз бетінше ізденіс, зерттеушілік тапсырмасы.

 

Өздігінен ізденеді
Бағалау

(1 мин)

Оқушылар білімін бағалау Өзін-өзі бағалау, топты бағалау

 

 

Мұғалімнің рефлексиясы.

Не сәтті болды?

Сабақта жоспар бойынша алдыға қойған мақсатыма жеттім. Сабақ сәтті өтті. Сабақ соңынан «Оқушы үнін» тыңдау барысында сынып оқушыларының басым көпшілігі жаңа сабақты жақсы түсінгенін естідім. Себебі барлық әдістер бізге бұрыннан түсінікті, ешқандай қиындығы жоқ екенін атап өтті.

Не сәтсіз болды? 

Үнемі сабаққа белсенді қатысатын оқушым сабақтың басынан аяғына дейін ашылып сөйлемеді, қысқа жауап беріп отырды.

Нені өзгеруге болады?

   iMektep.kz   сайтынан сабағыма қажетті көптеген көмекші көрнекілік құралдарды алып, сабақта қолдандым. Оқушылар қызыға тыңдады, әрі оқушылар тез түсінді. Сол видеоролик арқылы оқушыларға топтық тапсырма бердім. Болашақта осы сайттан сабаққа керекті көрнекіліктерді жиі қолдану керек деп ой тұжырымдадым.

Сабақтан үзінді

Қосымша №1

           Сұрақтарға жауап алу. «515» стратегиясы.

Қосымша №2

   Топтық  жұмыс. «Кубизм» стратегиясы.

Қосымша № 3

            Топтық  жұмыс.

Қосымша № 4

    «Һ-Автор орындығы» стратегиясы.

Қосымша № 5

 

 

       Кері байланыс.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *