Ахметжанова Мақпал Амангельдиевна
Ж.Ақылбаев атындағы эксперименталдық
мектеп-гимназияның бастауыш сынып мұғалімі
Қарағанды облысы, Шет ауданы
М.Мақатаев. Отан туралы.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мерзімі:
Мектебі:
Пәні:
Әдебиеттік оқу Сыныбы:
2 Сабақ
Уақыты:
Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаев. Отан туралы.
Сілтеме Б.Т.Қабатай,С.Р.Рахметова.2 сынып. Алматы «Атамұра» 2013
Әдебиеттік оқу. Оқыту әдістемесі.
Жалпы мақсат Өлеңді мәнерлеп түсініп оқуға дағдыландыру.М.Мақатаев өмірімен танысу.Туған жерді сүйюге тәрбиелеу. Өз ойын ашық айта білуге машықтандыру.
Күтілетін нәтежие
Оқушылар өлеңді оқып,түсінік айтуды үйренеді.М.Мақатаев өмірімен танысады.Туған жерін сүю,құрметтеуге тәрбиеленеді. Өз ойын ашық айтуға машықтанады. Топпен жұмыс жасауға қалыптасады.
Негізгі идеялар Неткен сұлу,неткен көркем,осы менің туған өлкем тарауы бойынша Отан жайлы білу.
Тапсырмалар Топтық жұмыс, жеке жұмыс АКТ (суретпен жұмыс) Сұрақ жауап
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары. (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І Ұйымдастыру кезеңі
1.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.
2.Жеміс аттарына байланысты топқа бөлу.(алма,шие,өрік)
ІІ Үй тапсырмасын сұрау. Үй жұмысы «Ұтқыр ойлы» сұрақ жауаптар арқылы орындалып, бармақ белгілері арқылы бағалану.
ІІІ. Мұғалімнің іс әрекеті.
Мұқағали Мақатаев Алматы облысының қазіргі Райымбек ауданындағы Қарасаз ауылында дүниеге келген. Қазақтың аса дарынды ақыны.Өзінің шынайы таланты, сырға толы тұнық та мөлдір жырлары арқылы жұртшылық жүрегіне жол тапқан Мұқағали мұрасы бүгінде туған халқының қажетіне жарап, рухани азығына айналып отыр.
Мағынаны тану. Топтық жұмыс. «Өкіл» әдісі арқылы өлеңді оқып, талдау.
Өлеңді оқып, мазмұнын ашу, талдау.
Сұрақтарға жауап алу.
— Өлең не туралы айтылған?
— Өлеңді қандай дауыспен оқу керек?
Топтық жұмыс. Екі өлеңді салыстыру.(Ж.Смақов және М.Мақатаев)
Ақындар
Отанды
неге теңейді?
Екі
өлеңдегі
ұқсастықтар. Екі
өлеңдегі
ерекшеліктер
Ж.Смақов Аспанға, тауға, гүлге Отан туралы Отанды ұнататынын айтады.
М.Мақатаев Ағынды өзенге, асқар тауға,гүлге Отан туралы Отанды мәнгілікке сү- йіп өтетінін айтады.
Топтық жұмыс екі жұлдыз бір тілек арқылы бағаланады.
Жеке жұмыс түрі. Дәптермен жұмыс.
Ақын қолданған өзенге,тауға, тілге, үнге қатысты сөздерді дәптерге жазып алады.
Ағынды өзен қасиетті тіл
Асқар тау құдіретті үн
Мақал
1.Туған жердің күні де ыстық,
Түні де ыстық.
2.Отан оттанда ыстық.
Қорыту.
— Сабақта не жайлы әңгімеледік?
Сергіту сәті.
Кері байланыс. Оқушыларға стикерлер таратылып, «Маған ұнады,маған қиын болды,сұрақ» әдісі бойынша кері байланыс орнатылып,сабақтан алған әсерлерін қысқаша жазады.
Кейінгі тапсырма «Отан» өлеңін жаттап алу. Бағалау. Топта екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау,бармақ белгілері,мадақтау,жылы шырай таныту.