Алматы облысы Жамбыл ауданы
Ынтымақ ауылы орта мектебі
Тақырыбы: Құстар айтысы
(Үнді ертегісі)
Бастауыш сынып мұғалімі
Надырбекова Қ.А
Сынып: 3 «Ә» |
Пәні: әдебиеттік оқу |
Сілтеме: С.Рахметова, Т.Әбдікәрім, Р.Базарбекова Әдебиеттік оқу. 77-78-беттер. «Атамұра» 2015 ж. |
|
Сабақтың тақырыбы: | Құстар айтысы | ||
Сабақтың мақсаты: | 1. Ертегіні талдай отырып идеялық мазмұнын ашады. Ой пікірлерін ортаға салып, іздендіру арқылы логикалық ойлау қабілеттері, танымдық белсенділіктері, актерлік шеберліктері артады | ||
Сабақтың әдіс-тәсілі: | Топтық жұмыс, «Ой шақыру, мағынаны ажырату, ойтолғаныс», шығармашылық жұмыс, «Қарлы кесек» | ||
Сабақтың көрнекілігі | слайдтар | ||
Модульді кіріктіру
|
Бірлескен топтық жұмыс, диалогті оқыту,шығармашылықпен жұмыс,сыни тұрғысынан ойлау, жас ерекшелігіне сай оқыту, бағалау. | ||
Кезең | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Білу Мақсаты: өткен сабақ бойынша түсініктерін нақтылау
|
3. Үй тапсырмасын тексеру. 1. Өлеңді мәнерлеп оқу. 2.Куббизм стратегиясы арқылы өлеңді жан –жақты талдау
І. Қызығушылықты ояту
Мақал – мәтелдердің мағанасын ашу арқылы жана сабаққа көшу
|
Балалар үйге берілген тапсырма бойынша тапсырмаларды орындайды.
Мақалдың мағанасын ашады,талқылайды |
|
Түсіну
Мақсаты:
|
ІІ.Мағынаны ажырату
Джиксо әдісі Мәтін үш топқа бөлініп беріліді.
|
2.Балала мәтінді өз бетінше оқып бір-біріне түсіндіреді,жан жақты талдайды. Топты бағалайды |
|
Қолдану
Мақсаты: Шығарма шылық қабілеттерін дамыту |
Құсбегінің тапсырмасы орындалады
Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі
1-топ Бес жолдық өлеңді аяқтайды
2-топ Мәтіндегі негізгі ойға бағытталған сөйлемдер ішінен түсіп қалған сөзді тауып,толықтырып жазады 3-топ көрініс көрсетеді
|
Балалар тапсырмаларды өз бетінше орындайды
|
|
Талдау
|
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру | Оқушылар тақырыпты мақал – мәтел арқылы ашады | |
Жинақтау
Мақсаты: Қиялдау дағдыларын жетілдіру |
ІІІ.Ойтолғаныс
«Қарлы кесек» |
Оқушылар ойларын жинақтайды | |
Бағалау
Мақсаты: Бүгінгі сабақта алған білім. қорыту |
Мұғалім мазмұнына қарай,қатесіне,жазуына қарай жиынтық бағалайды | Топтар бірін-бірі бағалайды, өзін-өзі бағалайды
Мұғалімнің бағасы |
|
Рефлексия
|
|
Жүрекшелерге сабақтан алған әсерлерін жазу | |
Орындауға берілген тапсырма | Ертегіні түсініп оқу және «Алауыздық» туралы шағын эссе жазу | ||
[bws_related_posts]
жақсы