Басы » Бастауыш сыныптар » Көбейту мен бөлуді қайталау (Презентация)

Көбейту мен бөлуді қайталау (Презентация)

Математика пәнінен ашық сабақ

Тақырыбы: «Көбейту мен бөлу кестесін қайталау»

№ 19 орта мектебінің 3 «Е» сынып мұғалімі

Рахимжанова Толқын Жалмукановна

Пәнніңаты:

математика

Уақыты:30.11.15 Кабинет:203

Мұғалім:Рахимжанова Т.Ж.

Сынып:3 «Е»

Сабақтың атауы Көбейту мен бөлуді қайталау
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ типі:

Көбейту және бөлудің кестелік жағдайы туралы білімдерін бекіту.

Білімділік: көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдылары жетіледі

Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау,танымдық қабілеттері артады., шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысы қалыптасады.

Тәрбиелік: Пәнаралық және өмірмен байланысты іске асыру,оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттыру.

Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру.

Сабақтың түрі: пысықтау

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілікпен жұмыс, іздену, қайталау,кіріктіру, топтық жұмыс.

Құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтар, дидактикалық үлестірмелер,оқулық,дәптер.

Пәнаралық байланыс:

Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

Әрбір адам –Туысым,досым,жұрағат.

Әрбір сабақ-Үйрену,ұғу,ұлағат

Әрбір ісің-Тірлік,тірек,адамдық

Әрбір сөзің-Шыңдық,бірлік,адалдық

Олай болса балалар бүгінгі сабағымызды бастаймыз.Әрбір ісімізге мұқият болайық.Бүгінгі сабақта біз көбейту және бөлу тақырыбы бойынша алған білімізді пысықтаймыз.

Қызығушылықты ояту

 

Ой толғаныс

1-кезең. Бағдарлау- мотивациялық кезең.
А)Тірек білімді белсендіру:Миға шабуыл.Көбейту мен бөлу кестесін қайталауға арналаған  жаттығулар.«Жұбынды  тап» ойыны.Берілген карточкалармен оқушы өз жұбын табады. 

Ә)Өрнектерді пайдаланып,тура теңдіктер құр.

20:2+5            120:10               4 х 3      9 х2           3 х 6

80:2 –12          200:10               5 х 4      7 х 4          5 х 3

Интерактивті тақтада жауаптарын тексереді,бағалайды.Бағдаршам

 

 

 

Б)Көбейту мен бөлу  кестесін  қайталау

4х9                  24:3                 3х6             36:4

3х7                  40:4                 7х4             21:3

6х2                  28:4                 1х9             18:2

Интерактивті тақтада жауаптарын тексереді және бағалайды (Бағдаршам)

 

В)Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту.Топтық жұмыс

Көбейту мен бөлу кестесін тексеру.Амалдарды орындау «Кім жылдам» ойыны

1-ші қатар

(34+20):6

80: 10+12

100-8х10

(85-15)х9

0х (42+7)

 

2-ші қатар  

(76-26) х 8

49 : 7 х 8

46 -64 : 8

50 – 24 :3

4х5+4х9

 

3-ші қатар  

81 : 9 х 6

34 +6 х 9

90 – 7 х 8

(24 + 16) : 8

Интерактивті тақтада жауабын тексереді.

 

Г) Сұрақтарға жауап бер

— екі жұмыртқаны  6 минут пісіреді.Осындай 8 жұмыртқаны қанша уақыт пісіреді?

-мыналардың қайсысы уақыт бірлігі емес:секунд,апта,километр,ай. (километр)

— қандай бірдей үш санның көбейтіндісінің мәні 1-ге тең болды. (1х1х1=1)

-қайыңда 28 алма өсіп тұрды.Оның 5-ін қарға алып кетті . 4-і жерге құлады.Қанша алма қалды?

— Ер адамнан  «неше балаңыз бар деп»сұрапты ?Сонда ол «менің төрт ұлым бар және олардың әрқайсысының туған қарындасы бар»-деп жауап беріпті.Оның неше баласы болған? (бес)

— қайсысы ауыр: 1 кг мақта ма немесе 1 кг темір ме? (бірдей)

— Салтанат кітаптың 16 бетін ,ал Серік 8 бетін оқыды.қайсысы артық және  неше есе артық?

-Көбінесе ай 30 не 31 санмен аяқталады.Ал қай айда 28 деген сан бар? (барлық айда)

 

 

 

 

2-кезең. Операциялық — орындаушылық кезең.

А)оқулықпен жұмыс Дәптермен жұмыс

 

№ 1 тапсырма б 103 №3

 А)Фигураның периметрін табу.Өзін-өзі бағалау  бағдаршам

Оқушылар  өздері  орындайды, жұппен  талдайды, өзара тексереді, қателерін  түзетеді.

 

Ә)Жұптық жұмыс №3.Өзара тексеру.Бағалау .бағдаршам

 

Б) Өздік жұмыс.№6 Бағалау.Бас бармақ.

 

 

 

3-кезең. Рефлексиялық — бағалау кезеңі
(Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өздерін өзі немесе бір-бірін бағалайды.)

Рефлексия.

Бүгінгі сабақта

мен        үйрендім:

маған   қызықты болды

маған қиын болды

 мен түсіндім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

Логикалық сұрақтарға жауап береді.

 

 

Үйге тапсырма Бет 104№7
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

[bws_related_posts]

1 пікір

  1. өте керемет сабақ

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *