Пәннің аты
Қазақ әдебиеті 9 сынып |
Уақыты .11.2015ж
10.15-11.00 |
Кабинет:36 | Мұғалім
Қасымова Д.И. |
|
Сабақтың атауы | Ежелгі дәуір әдебиеті | |||
Мақсаты
Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық
«Жүректен — жүрекке» шеңбері Эпиграф: Жақсы сөз-аққан су, Қайда ақса,сонда гүл өсер… Жүсіп Баласағұн /Құтты білік/ |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | ||
Топқа бөлу | Тәтті кәмпиттер арқылы топтарға бөлу | Оқушылар таңдаған конфеттеріне сай топтарға бөлініп отырады. | ||
Қызығушылықты ояту | Тақырыпқа байланысты таныстырылымды тамашалау
Кесте бойынша ежелгі дәуір әдебиетінің кезеңдері, өкілдері мен қалдырған мұралары жайында айтады Әсерімен бөлісу Әңгімелесу |
|||
Сергіту сәті | Позитивтік сыйлау | |||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа байланысты дайындаған ресурстармен танысу
Шығармашылық тапсырма. Жоба қорғау 1-кезең.Орхон ескерткіштері. Оғызнама. Қорқыт ата. / Топтастыру/ 2-кезең. Күлтегін жыры /Диалог/ Оңызнама /Сөзжұмбақ/ Дерсехан ұлы Бұқашжан /көрініс/ 3-кезең Артық болмас білгенің /Ежелгі дәуір әдебиеті мұраларының қолжазбалары сақталған жерлер/ |
|||
Бекіту | Тест жүйесі арқылы
1д 5в 9 в 13в 2а 6в 10 а 14в 3д 7а 11 в 15а 4а 8с 12в |
|||
Үйге тапсырма | Ежелгі дәуір әдебиеті өкілдерінің мұрасынан жыр оқу, мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | ||
Бағалау | берілген критерий арқылы бағалау
|
«5»- 14-15
“4”- 10-13 “3”- 5-9 |
||
Кері байланыс | Әр оқушы сабақтан алған әсерімен бөліседі
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | ||
[bws_related_posts]