Бастауыш сынып мұғалімі
Зиеденова Гүлсім Нығметқызы
Тақырыбы: Пысықтау.
Мақсаты: 1.Оқушылардың алған білімдерін тиянақтау.Ойындар арқылы білім-білік дағдыларын қалыптастыру,ізденіске, ойлауға баулу.
2.Оқушылардың танымдық қабілетін,ойлау деңгейін арттыру.
3.Ұқыптылыққа,шапшаңдыққа баулу.
Сабақ түрі: орманға саяхат.
Әдіс –тәсілдері: түсіндіру, ойын, талдау.
Көрнекілігі: суреттер, житон, слайдтар.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Психологиялық дайындық.
-Балалар, бүгін біз 9 санының құрамын қосу,азайту туралы алған білімдерімізді тиянақтаймыз.
Ол үшін Орманға саяхатқа шығамыз.
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз
-Күз айларын атаңдар.
-Орманға барайық қандай жануарлар бар екен олардың қысқа дайындығы қандай екен байқайық,көмектесейік.
Білімді тексеру.
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
-Кәне,орманда не бар екен?
-Орманда аюды көрдік.Аю тәттілерді көп жеп семіреді де,апанына жапырақтарды төсеп,ұйқыға дайындалады.
-Кәне балалар құлпынай теріп аюға көмектесейік.
Сұрақ-жауап.
- 1-ден онға дейін сана, кері сана.
2.Бір қолда неше саусақ?
3.Бір аптада неше күн бар?
4.7 мен 9-дың арасындағы сандарды ата.
5.Тордан көжектің 8 құлағы көрінеді.Тордағы көжектердің саны қанша?
6.Бірінші қосылғыш -7 екінші қосылғыш 2 қосындыны тап.
7.Ең кіші бір таңбалы сан?
8.Азайғыш 5,азайтқыш 3, айырманы тап.
Сандар құрамын толықтырайық
Мен тиінмін,тиінмін,
Қысқа жылы киіндім.
Қоймам толы жаңғаққа
Іші жылы үйімнің.
-Тиін қысқа қандай азық қорын жинайды балалар білесіңдер ме?
-Жаңғақ,саңырауқұлақ,ағаштың бүрі.т.б
-Тиін саңырауқұлақтарды кептіріп жинап жүр екен көмектесейік.
1.Тиіннің тапсырмасы:7,8,9 сандарының құрамын табу,себетке салу.
Сергіту минуты
- тапсырма:Оқулықпен жұмыс. №1.80бет.
1-қатар 2-қатар
7+1 7-7 6+2 4-3
9-2 4+2 7+0 8+1
4-2 8-0 9-3 6-6
№2.Салыстыр: артық,кем,тең таңбасын қой.
- Салыстырудың неше белгісі бар?
4см*3см 7*7+1
7см*9см 9*9-1
6см*8см 3*3+3
№3. (ауызша) кесінділерді сызғышпен өлше.
Сергіту сәті
-Мен сендерге жұмбақ жасырамын.
Өзінше ноян
Қорқақ не? …..
Қоян сәбіз сеім келіп тұр дейді.
Қоянға сәбіз жинап берейік,
Кім сәбіз жинасады?
№4. Тақтада орындау.
4+4 7-2 2+4
№5.
Бірінші қандай қарындаш қойылды? Көк
Екінші қандай қарындаш қойылды? Жасыл
Үшінші ше? Сары
Төртінші ше? Қызыл
Кірпінің тапсырмасы:
1.Кім тез есептейді?
а)Шомылып жүр үшеуі,
Жағалауда алтауы.
Балалардың барлығын,
Санап берші сен тауып. /9 бала/
ә)Төрт қаз ұшып барады,
Биіктен төмен қарады.
Аяқ нешеу,бас нешеу?
Жауабын кім табады? / 8 аяқ,4бас/
б)Көлден ұшты жеті қаз,
Қайтып қонды екі қаз.
Қонбады оның нешеуі?
Кәне кім тез табады? /5 қаз/
в)Бес асықтың екеуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі,
Өз қолыңда қалады? /3 асық/
2 тапсырма:
1.Ребус шешу
(алтын,тон,күш,сона,жүзім)
Кестені толтыр.
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
-5 |
Қорытынды:
-Сонымен балалар бүгін біз қайда бардық?
-Орманнан қандай жануарларды көрдік?
— Оларға қандай көмек көрсеттік?
1.Қосу амалындағы сандардың атауы?
2.Азайту амалындағы сандардың атауы?
3.Қосудың ауыстырымдылық қасиеті
«Санамақ» әнін айту
Мадақтау.(жұлдызша,шаршы)
[bws_related_posts]