ШҚО
Көкпекті ауданы
Шұғылбай ауылы
«І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ
Биназарова Г.О.
Сабақтың тақырыбы:Сұлтанмахмұт Торайғыров «Кедей»
Сыныбы: 4
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Мақсаты:Берілген шумақтармен сөйлемдер құрастыра отырып байланыстыра сөйлеу дағдылары қалыптасады.
Күтілетін нәтиже:Өлеңді оқып,мазмұнын түсінеді.
Әдіс-тәсілдер: Сыни ойлау,Акт,топтық жұмыс,Оқытуды бағалау,жекелей жұмыс.
Сілтемелер: Э.оқулық,суреттер,оқулық,АКТ,стикерлер,таратпа материалдар.
Кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | |||
1.Ұйымдастыру кезеңі
|
1. Көңіл күйді көтеру.
Қонақ күту- салтымыз, Оқып,біліп жатырмыз. Келген қонақ сіздерге, Сәлем бердік жалпымыз Суреттер арқылы сыныпты топқа бөлу . |
Оқушылар өлең жол-дары арқылы қонақтар-мен амандасады.
Топқа бөлінеді.Әр оқушы өзіне тиісті орнына отырады.Топ басшысын сайлайды.
|
|||
Қызығушылығын ояту
|
Сөзжұмбақ шешу арқылы бүгінгі тақырыбымызды білейік.(слайд)
1.Бейімбе Майлиннің шығармасы.(Күлпаш) 2.Өлмелі кедей бұл.. (өте кедей) 3.Мақтымның мой-нында не болды? (дорба) 4.Шығарманың авторы кім деп ойлайсың?(Бейімбет) 5.Басқа жамылатын шәлі қалай аталады?(Бөкебай) |
Оқушылар сөзжұмбақты шешеді.Жаңа тақырыпты біледі.
|
|||
Мағынаны тану.
Слайдпен жұмыс
Топтық тапсырмалар
Сергіту сәті
Флипчарт
«Ой толғаныс»кезеңі
Қорытынды
|
Бүгінгі тақырыбымыз қандай екен? Оқулықтағы суреттер топтамасына қарап Сұлтанмахмұт Торайғыров жайлы не айта аламыз? С.Торайғыров өмірбаянын оқу.(Слайд көрсету)
«Кедей» өлеңін оқу (іштей,тізбектей).
-Қандай түсініксіз жаңа сөздер бар екен? Ызғар-суық,аязды. Жаурамасқа-тону. -Өлеңді іштей оқиды. -суреттер көрсету
Балалар біраз сергіп алайық.Сергіту сәтін қосу.
1-топ «Бай» 2-топ «Кедей»
-Аштық,кедейлік мүлде болмас үшін не істеуге болады?
Білемін.Білдім.Білгім келеді
Р-периметрдің белгіленуі. Электрондық оқулық арқылы жаңа сабақты түсіндіру.
Тапсырма беру.
«Көбелек»әні.
Элект.оқулықтан көрсетіледі
№2.96-бет.слайд арқылы түсіндіру
Оқулықтағы теңдеулерді орындату
Өрнектің мәнін табу
№5 ауызша шығаратынын хабарлау
Бүгін сабақта не білдік? Не ұнады?
№ 6
Формативті бағалау
Білім ағашы
|
Оқушылар сурет арқылы әңгімелейді.Қысқаша жазады.
Жаңа сөзді табады. Сөздік жұмысын жүргізеді. 1-топ 1-ші шумақты,2-топ 2-ші шумақтықара сөзге айналдырып жазады. Топ ішіндегі үздігін таңдап,қара сөзбен жазылған өлеңді «Ыстық орындықта» оқиды.
Оқушылар сергіту сәтін орындайды.
Суретін салып қорғайды. Бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды.
Әр оқушы өз ойын айтады.
Сабақтан түйген ойларын |
|||
Үй жұмысы
Бағалау
Рефлексия. |
келеді.Кестені толтыру.
«Кедей» өлеңін жаттау,123-бет.
Суммативті бағалау. (Оқушыларды жекелеп,смайликтер арқылы бағалау) |
Ойларын жазады.Оқып айтады.
Күнделіктеріне жазады.
Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады |
|||
[bws_related_posts]