Басы » Бастауыш сыныптар » Сұлтанмахмұт Торайғыров «Кедей»

Сұлтанмахмұт Торайғыров «Кедей»

ШҚО

Көкпекті ауданы

Шұғылбай ауылы

«І.Жансүгіров атындағы орта мектебі»КММ

Биназарова Г.О.

Сабақтың тақырыбы:Сұлтанмахмұт Торайғыров «Кедей»

Сыныбы: 4

Пәні: Әдебиеттік оқу.

Мақсаты:Берілген шумақтармен сөйлемдер құрастыра отырып байланыстыра сөйлеу дағдылары  қалыптасады.

Күтілетін нәтиже:Өлеңді оқып,мазмұнын түсінеді.

Әдіс-тәсілдер: Сыни ойлау,Акт,топтық жұмыс,Оқытуды бағалау,жекелей жұмыс.

Сілтемелер: Э.оқулық,суреттер,оқулық,АКТ,стикерлер,таратпа материалдар.

Кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
1.Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Көңіл күйді көтеру.

 

Қонақ күту- салтымыз,

Оқып,біліп жатырмыз.

Келген қонақ сіздерге,

Сәлем бердік жалпымыз

Суреттер арқылы сыныпты топқа бөлу

.

Оқушылар өлең жол-дары арқылы қонақтар-мен амандасады.

 

 

 

Топқа бөлінеді.Әр оқушы өзіне тиісті орнына отырады.Топ басшысын сайлайды.

 

 

Қызығушылығын ояту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөзжұмбақ шешу арқылы бүгінгі тақырыбымызды білейік.(слайд)

1.Бейімбе Майлиннің шығармасы.(Күлпаш)

2.Өлмелі кедей бұл..  (өте кедей)

3.Мақтымның мой-нында не болды? (дорба)

4.Шығарманың авторы кім деп ойлайсың?(Бейімбет)

5.Басқа жамылатын шәлі қалай аталады?(Бөкебай)

Оқушылар сөзжұмбақты шешеді.Жаңа тақырыпты біледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны тану.

 

 

 

 

 

 

 

Слайдпен жұмыс

 

 

 

 

Топтық тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

Флипчарт

 

 

 

 

«Ой толғаныс»кезеңі

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бүгінгі тақырыбымыз қандай екен?

Оқулықтағы суреттер топтамасына қарап Сұлтанмахмұт Торайғыров  жайлы не айта аламыз?                                      С.Торайғыров өмірбаянын оқу.(Слайд көрсету)

 

«Кедей» өлеңін оқу (іштей,тізбектей).

 

-Қандай түсініксіз жаңа сөздер бар екен?

Ызғар-суық,аязды.

Жаурамасқа-тону.

-Өлеңді іштей оқиды.

-суреттер көрсету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар біраз сергіп алайық.Сергіту сәтін қосу.

 

1-топ «Бай»

2-топ «Кедей»

 

 

 

-Аштық,кедейлік мүлде болмас үшін не істеуге болады?

 

 

Білемін.Білдім.Білгім келеді

 

 

 

 

 

 

Р-периметрдің  белгіленуі.

Электрондық  оқулық  арқылы   жаңа сабақты  түсіндіру.

 

Тапсырма  беру.

 

 

 

 

 

 

«Көбелек»әні.

 

 

Элект.оқулықтан көрсетіледі

 

 

№2.96-бет.слайд арқылы түсіндіру

 

Оқулықтағы теңдеулерді орындату

 

 

Өрнектің мәнін табу

 

 

 

№5 ауызша шығаратынын

хабарлау

 

Бүгін сабақта не білдік? Не ұнады?

 

№ 6

 

 

Формативті бағалау

 

 

 

 

 

Білім ағашы

 

Оқушылар  сурет арқылы әңгімелейді.Қысқаша жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сөзді табады.

Сөздік жұмысын жүргізеді.

1-топ 1-ші шумақты,2-топ 2-ші шумақтықара сөзге айналдырып жазады.

Топ ішіндегі үздігін таңдап,қара сөзбен жазылған өлеңді «Ыстық орындықта» оқиды.

 

 

 

Оқушылар сергіту сәтін орындайды.

 

 

Суретін салып қорғайды.

Бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды.

 

Әр оқушы өз ойын айтады.

 

 

 

Сабақтан түйген ойларын

 

 

 

 

Үй жұмысы

 

 

 

Бағалау

 

 

 

 

 

 

Рефлексия.

келеді.Кестені толтыру.

 

«Кедей» өлеңін жаттау,123-бет.

 

Суммативті бағалау.

(Оқушыларды жекелеп,смайликтер арқылы бағалау)

Ойларын жазады.Оқып айтады.

 

 

Күнделіктеріне жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады


[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *