ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Сабақ жоспары дүниетану
САБАҚ: Жануарлар тіршілігі | Мектеп:17 | ||||||||||||||||||||||||
Күні: 17.03.16 | Мұғалімнің аты-жөні:Утепова Д.К. | ||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП:1 сынып | Қатысқандар: 15 | Қатыспаған:- 0 | |||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 1.2.2.1 Жануарлардың негізгі сипаттамалары мен қажеттіліктерін атау
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады:
Жануарлардың негізгі сипаттарын біледі. |
||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтай алады. |
|||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады:
Табиғаттағы ауа, су, қорек, жарық, жылудың жануарларға пайдасын сипаттай алады. Мысалы, піл суды ішеді, суға шомылады, сумен салқындайды т. б. |
|||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:
Жанды табиғаттың тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы ертегі құрастыра алады. |
||||||||||||||||||||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: үй жануарлары, жабайы аңда
Желбезек – балықтың және кейбір су жануарларының тыныс алу мүшесі. |
|||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: ғылыми тіл, жұмыс тілі | |||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: | |||||||||||||||||||||||||
Не себепті …. деп ойлайсыз? | |||||||||||||||||||||||||
ишара: логикалық ойлау, ой қорыту, өздігінен және топта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру; жұмысқа белсенді атсалыса білу. | |||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: | |||||||||||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері «Сұлба бойынша таны», «Венн диаграммасы», деңгейлік тапсырмалар, кесте
|
Ресурстар: АКТ, суретті ертегі, | |||||||||||||||||||||||
Басы | Ой қозғау : «Сұлба бойынша таны»
Жануарлар тіршілігіне не қажет? Тіршілікке қажетті жағдайлар
|
||||||||||||||||||||||||
Ортасы
|
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары 1. Ауа, су, қорек, жылу, жарық дегенді бір сөзбен қалай атаймыз? Қажеттіліктер 2. Жануарларға жылу қажет па? Мысал келтір ________________________________________________________3. Күндіз де, түнде де жақсы көретін жануарларды ата Қасқыр, жолбарыс, түлкі, аю, жапалақ
4. Түйе қанша уақыт сусыз жүре алады? Қырық күннен астам
5. Қыста тондарын ауыстыратын жануарларды ата. Қоян, қасқыр, түлкі т.б.
6. Жұмбақты шеш: Түнде жортады, Жарықтан қорқады. (Жарқанат)
7. Жұмбақты шеш: Күндіз сөнген шырағы, Түнде көрер қырағы. Тікірейіп айдары, Егін жауын қырады. (Үкі)
8.Жұмбақты шеш: Өзі алып кемедей, Дауылдан ықпайды. Су шашып, телегей Теңізден шықпайды. (Кит)
9.Жұмбақты шеш: Шырша саясы – күркесі, Өзі орман еркесі Қарғып жүрер жан-жаққа, Өте құмар жаңғаққа. (Тиін)
ІІ деңгей тапсырмалары 1. Жанды табиғаттың тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы ертегі құрастыр.
ІІІ деңгей тапсырмалары 1. Табиғаттағы ауа, су, қорек, жарық, жылудың жануарларға
|
|
|||||||||||||||||||||||
Соңы |
Кестені толтыра отырып, сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.
Қорытынды: жануарларға ауа, су, қорек, жылу, жарық қажет. Бұлардың бәрі жанды табиғаттың тіршілік көзі.
|
||||||||||||||||||||||||
Бағалау | Бағалау парағы арқылы жүргізіледі | ||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||
[bws_related_posts]