ШҚО, Глубокое кенті
«Ақбота»балабақшасы» КМҚК: Шакенова Гаухар Ильясовна
Оқу қызметінің тақырыбы: «Үй жануарлары»
Білім беру саласы:Коммуникация
Оқыту ортасы: «Ағылшын тілін үйренейік» үйірмесі
Бекіту іс-әрекеті.
Тобы: «Болашақ» тобы
Мақсаты:
1.Үй жануарлар туралы мағлұматтар беру, балалардың сөздік қорын байыту.
2.Балалардың ойлау қабілетін дамыту, ауызша сөйлеуін, есте сақтау қабілетін дамыту.
3.Пәнге қызығушылығын ояту, бір — бірін тыңдай білуге тәрбиелеу
Theme: Animals
Aims: a) to enlarge pupil’s vocabulary by talking about animals,
Practice the degrees of adjectives
- b) to develop pupil’s skills in reading listening
Speaking and working in group writing, solving problems
- c) To teach pupil’s to protect environment, to love the world where we live
Билингвальный компонент: Жылқы-лошадь-horse:Ит-собака- dog:Сиыр-корова-cow:Қой-овца-sheep:Farm- ферма:
Іс-әрекет кезеңі | Тәрбиешінің әрекеті | Балардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | Жылулық шеңбері
Phonetic drill Good afternoon, children. There is a fox, (Вот лиса,) It is very sly. (Она очень хитра.) There is a horse, (Вот лошадь,) It’s nice and shy. (Хорошая и скромная.) Also there is an elephant, (Еще есть слон,) Clever, big and elegant. (Умный, большой и элегантный.) |
We say hello,
We say hi! Hello and hi! Hello and hi. |
Ұйымдастыру кезең
I. Organization moment |
Балалар бізге мультфильидегі «Ботти» маймыл қонаққа келіпті.
-ол бізбен амандасады hi [hai] hi -ол бізді көргеніне өте қуанышты[e],[e],[e] -ол орманға досын шақыруға шықты [ei],[ei],[ei] -екеуі ойнап жүргенде маса өтіп бара жатып, оларды шаға бастайды[z],[z],[z]. -олар ауырғандықтан[ai],[ai],[ai]. -масадан тығылып[ts],[ts],[ts]. -екеуінің денелері ауырып [oi],[oi],[oi]. -енді Ботти мен қоштасайық bye-bye, monkey! |
Ботти мен амандасады
— hi [hai] hi -[e],[e],[e]
-[ei],[ei],[ei]
-[z],[z],[z]. -[ai],[ai],[ai]. -[ts],[ts],[ts]. -[oi],[oi],[oi]. — bye-bye, monkey! |
Негізгі бөлім Grammar practice | Үй жануарлары туралы айту. пайдасы.
Үй жануарларыннан қандай өнімдер аламыз. Төлдерін атату. Жаңа сөздермен жұмыс: Жылқы-лошадь-horse Ит-собака- dog Сиыр-корова-cow Қой-овца-sheep Farm- ферма Д\о Аңдар жүрісін келтір. |
қызыға ойнайды Жылқы-лошадь-horse Ит-собака- dog Сиыр-корова-cow Қой-овца-sheep Farm- ферма |
Рефлексивті-түзетушілік Conclusion. | Vocabulary and pronunciation If You’re Happy[Выполняем действия в квадратных скобках] If you’re happy happy happy (Если ты счастлив) [Улыбайтесь, подпирая щеки указательными пальцами]clap your hands (хлопай в ладоши) [Хлопайте а ладоши]If you’re happy happy happy clap your hands If you’re happy happy happy clap your hands, clap your hands If you’re happy happy happy clap your hands. If you’re angry angry angry (Если ты сердишься) [Сделайте сердите лицо и скрестите руки на груди]stomp your feet (топай ногами) [Топайте ногами]If you’re angry angry angry stomp your feet If you’re angry angry angry stomp your feet, stomp your feet If you’re angry angry angry stomp your feet. If you’re scared scared scared (Если тебе страшно) [Сделайте испуганное лицо и положите ладони на щеки]say, «Oh no!» (скажи: «О нет!») [Скажите: «Oh no!»]If you’re scared scared scared say, «Oh no!» If you’re scared scared scared say, «Oh no!», say , «Oh no!» If you’re scared scared scared say, «Oh no!» If you’re sleepy sleepy sleepy (Если ты сонный) [Сделайте сонное лицо]take a nap (вздремни) [Положите голову на руки и притворитесь спящими]If you’re sleepy sleepy sleepy take a nap If you’re sleepy sleepy sleepy take a nap, take a nap If you’re sleepy sleepy sleepy take a nap. If you’re happy happy happy (Если ты счастлив) [Улыбайтесь, подпирая щеки указательными пальцами]clap your hands (хлопай в ладоши) [Хлопайте а ладоши]If you’re happy happy happy clap your hands If you’re happy happy happy clap your hands, clap your hands If you’re happy happy happy clap your hands
|
Күтілетін нәтиже:
Қабылдайды: Үй жануарларын ағылшынша айтылуын қабылдайды.
Түсінеді: Олардың ағылшынша атауын түсінеді.
Қолдана алады: Үй жануарларын жабайы аңдардан ажырата алады.