Басы » Cыныптан тыс » Қайдан келдің бауырсақ

Қайдан келдің бауырсақ

Сабақтың мақсаты:

1)      Заттың қимылын білдіретін сөздер

туралы мағлұмат беру және өлеңді түсі-

ніп оқып, нан қасиетті екенін оқушылар-

дың бойына сіңіру .

2)      Оқушылардың ойын, тілін дамыту,

Шығармашылыққа баулу, қызығушылы-

ғын арттыру, тану, іздену, қолдану.

3)      Оқушылардың бойына әдептілік және

алғырлық, адамгершілік қасиеттерін қа лыптастыру.Сауатты көркем жазуға тәрбиелеу.

түрі:     интерактивті сабақ

әдісі:  түсіндіру, сұрақ-жауап, ой қозғау

көрнекілігі: интерактивті тақта

пәнаралық байланыс: дүниетану

 

Сабақтың барысы:     І Ұйымдастыру кезеңі

Психалогиялық дайындық

              Жер мен аспан көкпеңбек

Айналамыз жайнайды.

Көктем! Көктем!көктем!-деп

Құс біткендер сайрайды.

                                  ІІ   «Ой қозғау» стратегиясы.

—          Қазір қай мезгіл?

—          Көктем мезгіліндегі өзгерістер қандай?

—          Кім дайын?

                             ІІІ Үй тапсырмасын тексеру.

1)      Өлеңді мәнерлеп оқыту.

2)      Сұрақ-жауап

 І кезең «Ұшқыр ойдан- ұтымды жауап»

       —Өлең неліктен «шуақ» деп аталған?

Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қой. Ол сөздер нені білдіреді?

224-жаттығу   ( ауызша орындау)

Заттың қимылын білдіретін сөздің астын сызу, сұрақ қою.

—          Ережені жатқа айту.

«Топтастыру» стратегиясы

 

 

                                                                                                                               

ІІ кезең: «Ексең егін, ішерсін тегін».

1)Жаңа сабақ бойынша түсінік беру.

А) Өлеңді мәнерлеп оқып беру.

Б) Жеке оқушыларға оқыту.

Оқулықпен жұмыс.

 Мәтінді рөлге бөліп оқу.

Автормен таныстыру.

 

                             ІІІ кезең: « Берсең аларсың,

                                                  Ексең орарсын».

Мәтін бойынша сұрақ-жауап алу.

— Егіншінің еңбегі жайлы әңгімелеу.

— Бауырсақ туралы не білесің?

Кластер құрау

                                              тіршілік нәрі

ән                                          өмір

дән                    тыныштық

 

                                  IV кезең: «Артық болмас білгенің»

1)   Нан туралы тыйым сөздер.

2)   Мақал-мәтелдер айту.

V кезең: «Нан-тіршілік нәрі»

     1) Ұннан жасалатын тағамдарды атау, суреттен көрсету.

     2) Картамен жұмыс. Орал, Ақтөбе, Шымкент,Ақмола, Қостанай.

 

Оқулықпен жұмыс

         245-жаттығу (ауызша орындау) Оқушы оқиды.

Тасбақа – ең ұзақ жасайтын бауырымен жорғалаушы. Олар жүз жылдан артық өмір сүреді.

Қолтырауындар өзендерді мекендейді. Олар жүзген кезде судың бетінде оның тұмсығы мен көзі ғана көрінеді.

Акулалар екі жұма сайын тістерін жаңартады.

 

—          Қимылды білдіретін сөздерді табу.

                              VI  Сергіту жаттығуы.

                              VII Дәптермен жұмыс. Психалогиялық дайындық

1-тапсырма. а) Жаңылтпашты оқу.

                        ә) Қимылды білдіретін сөздерді тауып, астын сызу.

                       Айта – айта жақ талды,

Қайта – қайта жатталды.

Қайта – қайта жақ талды,  

                      Айта – айта жатталды.

2-тапсырма. Аяқтап жаз.

Біз айттық.

Сендер  …

Сіздер  …

Олар  …        ( оқушыларға оқыту)

3-тапсырма. Көркем жазу

       Дд        бидай     диірмен     диқан

 

                                       Қорытынды

                             VIII кезең: «Наннан тәтті еш нәрсе жоқ»

Сәйкестендіру стратегиясы.

 

Егінші                                          нан сатады

Дүкенші                                       ұн тартады

Диірменші                                   егін егеді

 

Елтаңбада – бидай масағы, пырақ қанатында бейнеленген.

Әнұранымызда «Алтын күн аспаны,

Алтын дән даласы» деген жолдар бар. Ол біздің отанымыздың байлығын көрсетеді.

 

 

Бағалау: бауырсақ тарату  

 Үйге тапсырма: а) 247-жаттығу

                               ә) Өлеңді жаттау

 Ұстаздарға тілек

                                                      

 

        

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *