Жапырақ

Сабақ жоспары

Пәні: Дүниетану                                           Мектеп: 201 мектеп-лицей

Күні:                                                              Мұғалімнің аты-жөні: Нурова Динара

Сынып: 2 сынып                                         Қатысқандар:                                 Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы Жапырақ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.9.3.2. Жапырақтардың негізгі қызметімен таныстыру. Жапырақтардың әр түрлі пішінін салыстыру және олардың ерекшеліктерін ажырату.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жапырақтың түрлерін біледі;

Оқушылардың көбісі: Жапырақтардың сабақта орналасу түрлерін меңгереді.

Кейбір оқушылар: Берілген тапсырманы өз бетінше қорытынды жасап, белгілі бір тұжырым жасай алады.

Жетістік критерийлері —          Өсімдіктердің ерекшелігін айтып, түсіндіріп бере алады.

—          Жапырақтардың сыртқы құрылысын ажырата алады.

—         Жапырақтардың атқаратын қызметін анықтайды.

Тілдік мақсаттар Пәндік лексика мен терминология:

 

Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде
Жапырақ

Қарағай

Листья

Сосна

Leaf

Pine

 

Диалог құру және жазылымға қажетті пайдалы сөз тіркестер:

Құндылықтарды дарыту Ынтымақтастық

Өзін-өзі тыңдай білу

Академиялық шынайылық

Пәнаралық байланыстар Ағылшын тілі, орыс тілі, қазақ тілі, еңбекке баулу.

 

АКТ қолдану дағдылары Ақпаратты табу, құру және онымен жұмыс істеу, мәліметтер мен ой түйіндерімен бөлісе және алмаса отырып құрал-жабдықтар мен қосымшалардың кең ауқымын пайдалану арқылы өз жұмысын бағалау және жетілдіру.
Алдыңғы оқу  

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған

іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 0-5 мин І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Психологиялық дайындық жасау

оқушылардың зейінін шоғырландыру;

— оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын, жетістік критерийлерін анықтап алу;

— оқушылардың сабаққа деген көңіл-күйлерін смайлинк арқылы анықтау.

ІІІ. Топқа бөлу.

М: Ең алдымен біз сабағымызды бастамас бұрын үш топқа бөлініп алайық.

І топ: Тамыр

ІІ топ: Сабақ

ІІІ топ: Жапырақ

ІҮ. Миға шабуыл. Бейнебаян.

М: Ал, енді балалар қазір ең алдымен сабағымызды бастамас бұрын бейнебаян тамашалап алайық. Балалар, бейнебаяннан не көрдік?

О: Бейнебаян өсімдіктердің жапырақтары туралы бейнеленген.

М: Олай болса, балалалар бүгін біздің жаңа тақырыбымыз «Жапырақ» деп аталады. Қазір мен сендерге көптеген жұптық, топтық, жеке жұмыстар беру арқылы жұмыстар жасайтын боламыз.

 

 

 

Оқушыларда смайлинк болады.

 

 

 

 

 

«Жапырақ» туралы бейнебаян көрсету.

Сабақтың ортасы

5-15 мин

 

 

 

 

 

 

 

15-20 мин

 

 

 

 

20-30 мин

 

 

 

 

 

30-40 мин

Ү. Жұптық жұмыс

«Домино» әдісі

 

«Күзде шиенің жапырағы жерге түсісімен қыс келеді» сөйлемнің әрбір сөзін бөліп беріп, оқушыларға құрастырғызу.

Оқушылар жасаған жұмыстарын дайын жауап (тақтаға берілген тапсырмалардың дұрыс жауабы беріледі) арқылы бағалайды.

 

ҮІ. Топтық жұмыс

«Өзіндік топтық тәжірибе» ойыны

 

І топ: Нашатыр спиртіне салынған жапырақтың түрі берілген. Сол жапырақтың түріне сипаттама бер.

ІІ топ: Таза су мен жапырақ берілген. Сол жапырақты суға салғанда жапырақ қандай күйде болатынын анықтау.

ІІІ топ: Берілген суретті аяқтап, жапырақтың қызметін әңгімелеп бер.

 

Топтық жұмыс барысында оқушылар бармақпен  бағалайды.

 

ҮІІ. Сергіту сәті

 

ҮІІІ. Топаралық жұмыс

 

І топ: Берілген шырша суретінің ерекшелігін айтып, түсіндіріп бер.

 

 

 

 

ІІ топ: Берілген қайың суретінің ерекшелігін айтып, түсіндіріп бер.

 

ІІІ топ: Шырша мен қарайғайдың ұқсастығын анықта.

 

 

Топаралық жұмысты бағдаршам арқылы бағалайды.

 

ІХ. Жеке жұмыс

 

ПӘНІ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ БАҒАЛАУҒА  АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Дүниетану Жапырақтардың негізгі қызметімен таныстыру. Жапырақтардың әр түрлі пішінін салыстыру және олардың ерекшеліктерін ажырату. 1.      Жапырақтар _______________________________________________

 

 

 

2.      Қураған өсімдік қалдықтарының қандай пайдасы бар?  _________________________________________________________

 

 

3.      Жапырақтың сабаққа орналасуын анықта.

 

 

__________________        __________________        ____________________

 

4.      Жапырақтың сыртқы құрылысы қандай?

 

 

________________________                    _____________________

 

Дескриптор

 

Бағалау критерийлері

Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді.

Өсімдіктердің ерекшелігін айтып, түсіндіріп бере алады.
Жапырақтардың сыртқы құрылысын ажыратады.
Жапырақтардың атқаратын қызметін анықтайды.
Оқушыларға конверт беріледі.

 

 

Тәжірибе барысында оқушыларға жапырақ, су құйылған ыдыс, нашатыр спирті беріледі.

 

Бейнебаян көрсетіледі.

 

 

Жұмыс барысында оқушыларға сурет бейнеленген постер таратылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс барысында әрбір оқушыға жеке жұмыс парақшалары таратылады.

Сабақтың соңы

40-45 мин

«Кемпірқосақ» ойыны

Балалар мен сендерге қазір кемпірқосақтың суреті бейнеленген сурет беремін. Онда бүгінгі сабақтан қандай әсер алғандарыңды өз ойларыңмен жеткізесіңдер.

 

Оқушыларға жеке-жеке кемпірқосақ бейнеленген сурет таратылады.
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыларға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиынтық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз. Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқуар болды, недіктен?

   
Жалпы баға

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

Оқушының аты – жөні: ___________________________________________________________

ПӘНІ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ БАҒАЛАУҒА  АРНАЛҒАН   ТАПСЫРМАЛАР
Дүниетану Жапырақтардың негізгі қызметімен таныстыру. Жапырақтардың әр түрлі пішінін салыстыру және олардың ерекшеліктерін ажырату. 1.      Жапырақтар _______________________________________________

 

 

 

2.      Қураған өсімдік қалдықтарының қандай пайдасы бар?  _________________________________________________________

 

 

3.      Жапырақтың сабаққа орналасуын анықта.

 

 

__________________        _________________        ____________________

 

4.      Жапырақтың сыртқы құрылысы қандай?

 

 

_______________________                    _____________________

 

Дескриптор

 

Бағалау критерийлері

Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді.

Өсімдіктердің ерекшелігін айтып, түсіндіріп бере алады.
Жапырақтардың сыртқы құрылысын ажыратады.
Жапырақтардың атқаратын қызметін анықтайды.

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *