Басы » Бастауыш сыныптар » Амандасу салты

Амандасу салты

Қостанай облысы

 Жангелдин ауданы

Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп

Бастауыш сынып мұғалімі

Оспанғали  Сандуғаш  Қарашқызы

         

Сабақтың тақырыбы:                   Адам болам десеңіз.

                                                                 Амандасу салты.

Сабақтың мақсаты:          Мәтіннің негізгі идеясын,бабалардан қалған ұлағатты

ғибрат  аларлық сөздерді ұғындыру. Амандасу түрлерімен

таныстыру. Оқушыларды  әдептілікке,адамдармен қарым-

қатынас жасай білуге баулу.

Оқыту нәтижелері:          Әңгіме мазмұнымен танысады.Өз ойын жүйелі айтуға

үйренеді. Топпен жұмысты орындау барысында

шығармашылық қабілеті кеңейіп,еркін ойлау дағдысы

қалыптасады.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: шаттық шеңбер, «Он сұрақ» , ой қозғау,                                            Негізгі ресурстар:             оқулық, смайликтер,түрлі-түсті бояғыштар,стикерлер.

Негізгі идеялар:                Әдептілік белгісі-сәлем беру.

Сабақтың кезеңдері:

 

 

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

 

Қызығушылықты ояту.

Амандасу.Топқа бөлу I, II, III.

Қандай тарауды бастадық?  Бұл кімнің сөзі?

 

Психологиялық дайындық

Ақ тілек.Әсем күлкі.

1. Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Сәлем бердік бәріңізге

Құрметпенен біз.

2.–Көңіл күйлерің қалай?

-Керемет! /қолдарын көтереді/

-Сабаққа дайындықтарың қалай?

-Тамаша! /алақандарын шапалақтайды/

-Ендеше сабағымызды бастайық!

-О,о,о /бас бармақтарын көтереді/

 

Үй тапсырмасымен жұмыс

«Он сұрақ» әдісі

1.Үйге қандай тапсырма берілді?

2.Сүт қалай ұйықтады?

3.Авторы кім?

4.Қай жанрда жазылған?

5.Автор жайлы не білеміз?

6.Ертегіде ненің әрекеті суреттелген?

7.Ұйқышылдық қандай әдет?

8.Ертегіден қандай ақыл сөзді дәйек еткен?

9.Мәтінде қорытынды ой ертегінің қай бөлігінде айтылған?

10.Қазақ халқы ұйқыны арсыз дейді,неліктен деп ойлайсыңдар?

 

 

Сәлемдеседі.Адам болам десеңіз.

Ұлы Абайдың сөзі.

Топқа бөлінеді. Өнеге,әдеп,парыз.

 

 

 

 

Бағалау критерийімен таныстыру.

 

 

Түсіну

                   Қызығушылықты ояту

Ой қозғау-Сөз құра

Әріптерден: әр топ құрайды.

А,м,а,д,у,с,а,н:  л,с,а,ы,т.

«Амандасу салты»

Бүгінгі сабағымыз не жайында болмақ?

Топтық тапсырма: «Топтастыру» әдісі

-Сәлемдесудің қандай түрлерін білесіңдер?

 

 

 

 

Әр топ өздері құрайды.

 

Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын ашады

 

 

Қолдану

 

Мақал-мәтелдердің мағынасын ашу.

Сәлем беру де-парыз,

Сәлем алу да-парыз.

Әдепті елдің баласы

Алыстан сәлем береді.

-Мұғалімнің түсіндірмесі:

Әр елдің амандасу түрлерімен.

  Мәтінмен жұмыс.

Тізбектете оқыту.

Әр топтан,әр бөлім бойынша сұрақтарына жауап алу;

-Сәлем сөзінің мәні қандай?

-Сәлемдесу неліктен әдептілікке жатады деп ойлайсыңдар?

-Төс қағыстырып амандасудың мәнісі неде?

Дәптермен жұмыс:

Мәтіннен халықтың нақыл сөздерін теріп жаздыру.

«Алыстан келген алты жасар балаға алпыстағы шал сәлем береді»

 

Сергіту сәті:

Қазақстанда қол алысады

Италияда құшақтасады

Бразилияда иықтан соғады

Зимбаба арқа сүйеп амандасады.

Македонияда шынтақпен амандасады.

Никарагуада  қол шапалақтап,секіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

Тізбектете оқиды

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар дәптерлеріне жазады.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар қимылмен көрсетеді

 

 

 

 

Жинақтау

 

 

 

  Кестені толтыру:

Амандасу түрлері:         Кімдерге арналған

Ассалаумағалейкум!

Сәлеметсіз бе?

Сәлем?

Сәлем бердік!

Сәлеметсіздерме?

Ой толғаныс.

Постер құрайды.

1-топ: Амандасу түрлерін ата?

2-топ:Амандасу түрлерін қимыл арқылы көрсетеді?

3-топ:Амандасудың мәні неде?

 

 

Оқушылар кестені толтырып,талдайды,

дәлелдейді.

 

 

 

 

 

 

Әр топ тапсырмаларын орындап смайликтер  алады

Бағалау Әр топ,топ басшысы топтарын бағалайды.

Рефлексия.

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Несімен ұнады?

Қай тапсырма өзгеше болды?

 

Ойларын тыңдау.

Үй тапсырмасы: мәтінді түсініп оқып келу.

Сәлемдесу,әдептілік туралы мақал-мәтел жазып,жаттап келу.

 

Бағаланады.

 

Алған әсерлерін жазып,жапсырады.

 

 

 

Күнделіктеріне жаздыру.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *