Басы » Бастауыш сыныптар » 7 саны мен цифры

7 саны мен цифры

Есір Айшуақұлы атындағы орта мектеп

 

Өткізген: Қадір Гүлсім

Сабақтың тақырыбы:7 саны мен цифры

Сабақтың мақсыты: Оқушыларды 7 санның пайда болуымен, 7     цифрымен таныстыру.Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, қызығушылығын арттыру. 7 цифрын дұрыс жазуа үйрену. Ұлттық дәстүрімізді дәріптеу.

Сабақтың  әдісі: сұрақ-жауап, көрнекілік, топтастыру,ақыл-шапшаңдығы,еркін жауап әдісі.

Сабақтың көрнекілігі: сандар,плакаттар,дөңгелекттер,  7 байланысты  ұғымдар.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру.

1) Оқушылардың оқу құралдарын түгендеу, сабаққа дайындау(оқулық, дәптер, қалам, сызғыш, санаттыш таяқша).

2)Оқушылардың білімдерін дөңгелектермен бағалауды ескерту.

ІІ.Өткен сабақты тиянақтау.

-Оқушылар біз қандай сандармен таныстық?

-(0,1,2,3,4,5,6)

-Ал, енді осы сандарды кері санайық.

-(6,5,4,3,2,1,0)

-Сонымен қатар немен таныстық?

-(Сандар құрамымен)

-Қанеки, сандар құрамын еске түсірейік?  (Сандар қатарын әр оқушыдан сұрау, дөңгелектерін беріп отыру.)

2-нің құрамы, 3-тің құрамы, 4-тің құрамы,5-тің құрамы,6-ның құрамы.

ІІІ. Жаңа сабақ.

  1. Мұғалімнің түсіндірмесі:

-Оқушылар, кассада қанша төртбұрыш бар? (Алтау)

-Қандай түсті? (Көк  түсті)

-Мен енді нені қостым? (1 қызыл төртбұрышты)

-Осы төртбұрыштар арқылы өрнек жазуға бол ма?  (Иә)

-Кім жазады? (6+1 Бір оқушыға жаздыру)

-Енді барлығы қанша болады? (Жеті)

— Олай болса біз бүгін 7 санымен танысамыз, 7 цифрын жазып үйренеміз. Сонымен 6+1=7 тең. Қанеки, 7-ні орналастырайық. (7-ні көрсет, орналастыр)

-Оқушылар 7 саны тақ сан, киелі сан. Біз 7 санымен танысып қоймай, сонымен бірге   7 саны туралы қазақтың ұғымдарымен де танысамыз, білетіндерімізді еске түсіреміз.  Енді тақтаға қарайық.  Тақтада 7 санына байланысты ұғымдар 4 цифрымен берілген.  Әр цифрдың астындағы  ұғымды білу үшін менің берген тапсырмамды орындауыңыз керек.  Сіздер жаңа өткен сабақтар бойынша  сандар құрамын, содан соң 7 санының  шығуын орындадыңыздар. Енді оқулықтағы 1 тапсырманы орындаңыздар. Тақтадағы 1 цифрын ашып, ондағы ұғыммен танысамыз.

  1. Оқулықпен жұмыс. (Топпен жұмыс)

1 тапсырма.

-Нелер берілген? (Қорапшалар)

-Үстіңгі екі сөреде қанша қорапша бар? (Алты)

-Астыңғы сөреде ше? (Біреу)

-Барлығы қанша? (Жеті)

-Сонда 6+1=7 Бұл өрнек тақтадағы кассада жазылған.Солай ма? (Иә)

-Екінші суреттен не көріп отсыздар? (Қорапшалар)

-Үстел үстінде  барлығы қанша қорапша? (Жетеу)

-Соңғы қорапшаны бала не істеп жатыр? (Бұзып жатыр)

-Нешеуін бұзды? (Біреуін)

-Қорапша азайды ма, көбейді ме? (Азайды)

-Қаншасы қалды? (Алтауы)

-Қандай өрнек жазуға болады? (7-1) (Бір оқушыға жаздыру, мәнін таптыру, дөңгелегін беру)

-Біз оқушылар  тапсырманы орындадық.Енді тақтадағы 1 цифрын ашайық.Ондағы 7-ге байланысты ұғыммен танысайық (7қазына)

— Қанеки, жеті қазынаны білеміз бе? (Білсе сұрау, білмесе мағлұмат беру, егер айтса дөңгелегін беру)

-Енді  2 цифрының астындағы 7-ге байланысты ұғымды білу үшін біз оқулықтағы 2, 3, 4 тапсырманы орындауымыз керек. Сонымен қатар 3 тапсырмаға байланысты дәптердегі тапсырманы орындауымыз керек. Бұл сонда күрделі тапсырма. Ал, кәнеки бастайық.

Оқулықтағы  2-тапсырма

Алдымен кесіндіні өлшету. Кассага 7см > _ cм. (Оқушыларға таптыру, жаздыру)

3-тапсырма

-Оқушылар біз сабақтың басына 7 цифрының баспа түрімен таныстық (баспа түрін көрсету). Енді, кәнеки жазба түрімен таныс болайық. (7 санының жазба  түрін көрсету, ауада жазып көрсету). Енді дәптерімізге назар аударайық  7 цифры дәптерімізге назар аударайық. 7 цифры дәптерге  қалай жазылған? (2 рет 7,содан соң бір бос көз қалдырып, тағы рет 7 жазылған)

— Мен сіздерге енді тақтаға жазып көрсетейін (тақтаға жазу).Енді дәптерге орындайық. 77 77 (Оқушыларға дәптерге орындату. Өте жақсы орындағандарға дөңгелек тарату) Оқулықтағы 3- тапсырманың суреттерімен жұмыс жүргізу.

-Бірінші сөреде не берілген?(Қысқаш)  Мағұлмат беру.

-Қанша қысқаш?(Алтау)

-Екінші сөреде не берілген?(Кілт)Мағұмат беру.

-Қанша кілт?(Жеті)

-Қайсысы кем?(Қысқаш)

-Нешеуі кем?(Біреуі)

4-тапсырма.Салыстыру.Тақтаға орындатy

_ > 6    6< _ 6=6 (Тақтаға орындату, оқыту, дөңгелектерін беріп отыру)

-Тапсырмаларды өте жақсы орындадық. Енді тақтадаға 2 цифрын ашайық. (2 цифрын ашу, наурыз көжеге салатын 7 түрлі тағамды атату, білмесе мағұлымат бер)

  1. 7-ге байланысты 3-інші ұғымды білу үшін оқулықтағы 5-тапсырманы сонымен бірге дәптерге қалған тапсырманы орындаймыз.

5-тапсырма. (Тақтаға жаздыру,кері амалын табу)

_+_ = 6       6 -_ = _       _  +_= 6      6 — _ =_    (Екі оқушыға орындату, дөңгелектерін беріп отыру)

Дәптермен жұмыс. (Алғашқы 3 оқушыға дөңгелек беру)

А) Дәптерге хоккей таяғына байланысты есепті шығарту. (түсіне отырып шығару)

6+1=7   7-1=6

Ә)Салыстыру. Өз бетімен жұмыс. Мәнін тап.

4<7,   7>3,   2<7,  7>1,   0<7,   7см>5см,  5см<7см

Б)Соңғы тапсырма, өз бетімен жұмыс. Мәнін тап.

6+1=7   7-1=6    7-6=1

-Барлық тапсырманы орындадық. Енді 3-інші ұғымды ашайық. (7ата) (Бір оқушыдан 7 атасын сұрау)

5.Сергіту минуты.

  1. Енді соңғы 4 ұғымды білу үшін шығармашылық тапсырманы орындайық (тақтаға тапсырманы орындату).

Шығармашылық тапсырма: Ақыл шапшаңдығы.

-Нені көрдік? (Бір төртбұрышты, бір үшбұрышты)

-Бір төртбұрышта бір үшбұрышты қосқанда қанша? (Жетеу)

-Ендеше кесіндіні санайық. Жетеуі шыға ма?

-Неше кесінді құралған? (Алтау)

-Неліктен 6 кесіндіден құралған? Қане, ойланайық. (Себебі бұнда біреуі ортақ кесінді. Тапқанға дөңгелек беру)

Соңғы тапсырма. Еркін жауап.

Санақ таяқшасынан 7 таяқшаны санап шығарып алайық. Осы таяқшадан не нәрсе жасауға болады?

(Өте жақсы орындадық)

-Оқушылар бұл тапсырманы да орындадық . Қанеки,4-інші ұғымды ашайық.(7күн)

-Аптаның жеті күнін білесің бе? Ата

  1. Сабақты қорыту. Топтастыру әдісі.

-Біз не үйрендік? (7 санын, оның жазылуын)

-7 санын қалай шығарып алдық? (6+1=7 арқылы) (Тақтаға 7-ні ілу)

-Сонымен бірге қандай ұғымдармен таныстық? Еске түсірейік? (7  ата, 7 күн, 7 қазына, 7 тағам)

  1. Бағалау.

-Енді қолымыздағы дөңгелектерді санайық. (5-6 дөңгелек 5,  4-3 дөңгелек 4, 2 дөңгелек алған оқушыларды 3 деген бағамен бағалау)

  1. VI. Мадақтау.

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *