Басы » Бастауыш сыныптар » Өсімдік.Өсімдіктің көп түрлілігі

Өсімдік.Өсімдіктің көп түрлілігі

 

Сабақ: Жаратылыстану Мектеп:№274
Мерзім: 05.05.2017ж Оқытушының аты-жөні: Бухарбаева Г
Сынып: 1 «В» Қатысқан оқушылар:

Қатыспаған оқушылар:

Сабақтың тақырыбы Өсімдік.Өсімдіктің көп түрлілігі
Оқу мақсаттары:  Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу
 

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар: өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды түсінеді

Оқушылардың көпшілігі: өсімдіктердің түрлерін біледі,атап айтадыӨсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды

(ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды.

Кейбір оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды табиғат құбылыстарымен сәйкестендіреді. Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды

(ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды,зерттейді.

Тілдік мақсаты Оқушылар:

Өсімдіктер қоректенеді,тыныс алады,жылу алады,жарық сүйеді,суарады.

Құндылықтарды дамыту Коммунактивтік ұстаным,саралап оқыту.
Пән аралық байланыс Дүниетану,бейнелеу өнері,
АКТ
Алдыңғы оқу Оқушылар өсімдіктердің жабай және мәдени түрлерін атап айтады,ажырата алады.
Жоспар    

 

Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басы

0-5 мин

Ой қозғау әрекеті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:                                                                         

 

 

Ортасы 15 мин

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

5 минут

(Т Ж) «Ассоциация» әдісі

Әр топқа өздеріне түскен   қажетті жағдайдың   өсімдіктер тіршілігі үшін ең маңыздылығы туралы сөздер айтады.

 

 

Ұ Ж Өсімдікке не қажет? Олар оны қайдан алады?

Сендер  неге деп ойлайсыңдар?

1-тапсырма

Ж Ж Өсу үшін өсімдікке не қажет?

Тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып

сызыңыз.

СУ  ЖАПЫРАҚ  АУА  ҚОРЕК  ЖЫЛУ  КӨЛЕҢКЕ  ЖАРЫҚ  ТОПЫРАҚ

 

Дауыл тұрды, жел соқты

Жаңбыр жауды найзағай соқты

Күн ашылды, сабақ басталды

 

 

 

Дескриптор:

— өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды;

— тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызады.

Ө Ж  2-тапсырма

Суретке мұқият қараңыз. Қай өсімдіктердің қандай жағдайда өскенін анықтап,

сәйкес сөздермен байланыстырып сызыңыз және түсіндіріңіз.

ЖАРЫҚ ЖЕРДЕ  СУСЫЗ  ЖЕРДЕ  ҚАРАҢҒЫ  ЖЕРДЕ

Дескриптор:

— суреттегі өсімдіктердің қандай жағдайларда өскенін анықтайды

және тиісті сөздермен байланыстырады;

Кері байланыс

Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды ата

Өсімдіктердің өсуіне табиғат құбылыстарының әсері қандай?

 

Көктем                                                                     Жаз

Күн сәулесі жер бетін жылытады                Күн сәулесі жерді

Бұл мезгілде өсімдік                                    Көбітек қыздырады

Тіршілігі басталады.                                   Жемістер пісіп жетіледі

 

Күз                                                                            Қыс

Күн сәулесінің жылуы азаяды                    Күн суытады

Өсімдіктердің қоректеруі баяулап           Өсімдіктердің өсу мерзімі тоқтайды

Жапырақтары түседі                                               Сарғайып түседі

 

 

 

Суреттер,дайын тірі гүлдер,плакат,маркер

 

 

 

 

 

 

 

 

суреттер

Саралау Бағалау Пәнаралық байланыс — АКТ
Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды табиғат құбылыстарымен сәйкестендіреді. Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды

(ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды,зерттейді.

   
Рефлексия ББҮ әдісі бойынша  білімін анықтайды

-өсімдік тірі ағза;
Өсімдік мүшелері болады;
Өсімдік таза ауа береді. -өсімдік өсу үшін нелер қажет екенін білгім келеді?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқутуралы д аойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *