Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1.1 Компьютердің
құрылғылары |
Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 5 «А» | Қатысқандар:Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | 5.1.1 Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буыны | |
Оқу мақсаттары | 5.1.1.1 Есептеу техникасының дамуының тарихы мен переспективасы жөнінде әңгімелеу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар үшін:Есептеу техникасының даму тарихын білу.
Көпшілік оқушылар үшін:Переспективасы жөнінде әңгімелеу. Кейбір оқушылар үшін: Компьютерлердің буындарының айырмашылықтарын талдау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | 1. Дербес компьютердің даму тарихын біледі
2. Компьютердің даму кезеңдері туралы түсіндіреді 3. ДК даму тарихының айырмашылықтарын талдайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар. | Абак, арифмометр,ENIAC, IBM. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Сын тұрғысынан ойлауға, жаупкершілікке тарту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Ағылшын тілі, тарих, қазақ тілі, бейнелеу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | Компьютердің негізгі құрылғысы, процессор мен қатты диск қызметтерін біледі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері. | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
7 мин. |
«Ішкі және сыртқы шеңбер» құрып бір-біріне қарап тұрып жылы тіліктерін айтады.
-Сыныпты асық түстері арқылы топқа бөлу.(көк, жасыл) -«Аукцион»әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
Екі шеңберін құрады.
Түрлі түсті асық 30 20 10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Табиғаттағы,қоғамдағы,техникадағы ақпараттардың ортақтығы
2.Дербес компьютердің вируспен зақымдану белгілерін ата. 3.Мұрағаттар қандай мақсатта құрылады? |
1.Адам өміріндегі ақпараттық үдерістерге мысал келтір.
2. Ақпаратты сығу 3.Мұрағаттауды жүзеге асыратын программаларды ата |
1.Ақпарат дегеніміз не.
2.Вирус дегеніміз не? 3.Деректерді қаншалықты жиі мұрағаттау керек.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
33 мин.
Сергіту сәтті |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
/сұрақ-жауап/ 1-тапсырма (Ж); (Т); 1-топ – «Дербес компьютер» (Есептеу техникасының даму тарихы. ) 2-топ –«Электрондық есептеуіш машина.» (ЭЕМ-нің даму кезеңдері.) Жеке оқулықтан өздері оқиды,топта талдайды,постерге түсіреді,қорғайды. Дескриптор:— Тақырыпты түсінеді. — Даму кезеңдерін айтады. — Ойын жеткізеді Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса-жасыл түс,түсінуге жақын болса,-сары түс, тсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс)
Көршіңнің суретін сал.(бұлшық етке жаттығу жасау)
2-тапсырма (Ж) «Сәйкестендіру » әдісі Тәжірибелік жұмыс А деңгейі Ғаламтор желісінен мына кестені толтыруға қажетті ақпарат табады.
Дескриптор: 1. Мезгілдері бойынша табады 2. Мемлекеттін анықтайды. 3. Авторын табады.
Бағалау: «Басбармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау.
|
Таныстырылым, дәптермен,оқулықпен жұмыс
Ақ бет, түрлі түсті қарандаш
Ғаламтор |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
5 мин. |
Рефлексия: Қағаздың бетіне өз қолдарыңды айналдыра сызыңдар.Әр саусақтың ішіне сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазады.
Бас бармақ-Мен үшін маңызды және қызық Балан үйрек-Маған жеткілікті болмады Ортан терек-Маған қиын болды Шылдыр шүмек-Мен көп мағлұмат алдым Кішкетай бөбек-Менің ұсынысым
Үй тапсырмасы:ДК даму тарихына байланысты эссе жазу |
Ақ қағаз,түрлі түсті қалам |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау | Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ғаламтор желісінде орындайды
|
«Фейерверк»әдісі бойыншамақтау,мадақтау. | Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||