Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет салу
Тақырыбы:Күн жарқырап шөп өсті
Мақсаты:Балалардың бояумен сурет салуға қызығушылықтарын арттыру.
Міндеттері:
Дамытушылық:Шығармашылық қабілеттерін,жақсылық жасай білу іскерліктерін,ойлау қабілетін дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік:Табиғатты қорғауға,елін,жерін сүюге,мейірімділікке,ізгілікке тәрбиелеу,экологиялық тәрбие беру,табиғат анаға сүйіспеншілікпен қарауға жетелеу.
Сөздік жұмыс:Күннің көзі,табиғат,күн-ана,аспан-ана,жер-ана.
Көрнекіліктер:Суреттер тақырыпқа сай,үнтаспа,буклет,ағаш макеті,табиғат туралы нақыл сөздер,дәстүрлі емеске сай құрал-жабдықтар.
Іс-әрекет кезендері | Тәрбиешінің әрекеті | Балалардың әрекеті |
Ұйымдастырушы-қозғаушы бөлім | Шаттық шеңбер.
Армысың,шапағатты күн-Ана! Армысың,қайырымды аспан-Ана! Армысың,мейірімді жер-Ана! Құт дарыт,бар әлемді жарылқа! |
Балалар ортаға шығып шаттық шеңберді орындайды.
|
Ұйымдастырушы-ізденуші
Ғажайып сәт.
Дидактикалық ойын
Сергіту сәті
Дидактикалық ойын
Жұмбақ шешу
Дәйексөз |
-Балалар таңертең ұйқыдан оянғанда терезеден не көресіңдер?
-Күннің көзі неге жатады? -Табиғатқа нелер жатады? -дұрыс айтасыңдар. -Ал,қазір қандай жыл мезгілі? -балалар естідіңдерме біреу есік соғып тұр екен?! -Кәне,көрейікші кім екен?! (Топқа Суретші кіріп келеді өзінің арнайы суреттік құрал-жабдықтармен) -Сәлеметсіңдерме,балақайлар! -Мен суретшімін,Суретшілер әлімінен сендерге келіп отырмын. -Сендердің сурет қалай салатындарынды көрейін деп келіп отырмын.
-Балалар сурет салу қапшығымымда әр түрлі нәрсе бар.-қараңдаршы қандай құралмен сурет саламыз? (Суретші құраладарды көрсетеді балалар ішінен қылқаламды тандайды.)-дұрыс айтасыңдар. Тәрбиеші: -Балалар кәне онда суретшіге көрсетейік қалай сурет салуды білетін екенімізді. (Балалар 4 топқа бөлініп дәстүрлі емес тәсілмен таныстырылып сурет салуға бөлінеді.Сурет салу барысында оларға табиғатпен сүйсінуге арнайы үнтаспадан әуен қосылады.орманнын ,құстардың дыбысы)
Орнымыздан тұрайық, Қолымызды созайық, Бір отырып,бір тұрып Сәл сергіп алайық.
«Табиғатқа көмектес» Әр топқа қорабшалар беріледі ,сол қораптарда табиғатқа және де табиғатқа емес карточкалы суреттер болады.Балалар табиғатқа жататтын суретттерді таңдап тақтада ілініп тұрған ағаш макетке іледі. 1.Жылт-жылт еткен, Жырадан өткен (су) 2.Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады.(Күннің көзі) (Жұмбақты Ерали,Асанали,Мади,жанерке шешеді) -Балалар кннің көзі,табиғат туралы тақпақ білемізбе?-Расул айта ғой (Сабина ,надина,санжар,Анель, тақпақтарын айтады)
Тәні саудың жаны саудеген халық мақалын бгінгі сабақтың дәйексөзі ретінде түсіндіреді. |
-күннің көзін
-табиғатқа -жер,су,ауа,жел,қоршаған орта. -көктем
-Сәлеметсізбе!
-Қылақаламен саламыз.
балалар әрқайсысы өз орнына отырып сурет салуға кіріседі.Әуенді тындай отырып
Барлық бала сергіту сәтіне қатысады.
Барлық балалар ойынға белсенді қатысады.
-Cу деп жауап береді
-Күннің көзі деп жауап береді. -әрине білеміз -Күн сәулесі төгілгені әдемі, Алуан түрлі қызылдыр қаққан мөлдір су да әдемі.Сылдыр қаққан мөлдір Су да әдемі,
|
Жетекші-жөндеуш
Жүректен жүреккеі |
-Бүгін біз күннің көзі,табиғат жайлы әңгімелестік.
-ненің суретін салдық? -Кім қонаққа келді? -сабақта суреттен басқа не істедік? Жарайсыңдар!барлықтарың белсенді қатыстыңдар. Хормен шеңберге тұрып: Табиғатты сүйеміз, Басымызды иеміз!!! Журекшелерді ағаш макетке салады |
-Күннің көзін -Суретші -Жұмбақ шештік -табиғат туралы тақпақ айттық.
-Табиғатты сйеміз, Басымызды иеміз. |
Жаңғыртады:__________________________________________________________
Түсінеді:_______________________________________________________________
Қолданады:___________________________________________________
Есеп: + _________________________________________________
—________________________________________________________________________
[bws_related_posts]