Басы » Бала бақша » Жолда жүру ережесін сақтаймыз

Жолда жүру ережесін сақтаймыз

Маңғыстау облысы

Мұнайлы ауданы

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы: Жолда жүру ережесін сақтаймыз!

«Рахат»

балабақшасы

 

 

                                         Тәрбиеші: С.Аманжолова

 

 

 

 

 

2018 жыл

 

 

Тақырыбы: Жолда жүру ережесін сақтаймыз!

Мақсаты: 1.Балаларды жолда жүру ережесімен таныстыру

  1. Жол қауіпсіздігін есте сақтауға, білуге жол ережесінің

белгілерімен таныстыру

3.Оқушыларды көшеде дұрыс жүріп, жол ережесін сақтауға

тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Бағдаршам , жол белгілері салынған суреттер

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі :

Тәрбиеші : «Жол травматизмінің алдын алу» атты тәрбие сағатын бастағалы отырмыз.Жол заңы дұрыс жүріп, абай  болуды  талап етеді. Жол тәртібін  бұзба ол  қатер  тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың жол бойында қалай болса солай жүріп, доп  қуалайтыны, шаңғы  тебетіні, жүріп  бара жатқан машинаға  жабысатыны ,қалтарыстан жолға  шығып  келетін салдарынан бұзылады.Жол тәртібін бұзғандықтан  кейбіреулер машина  дөңгелегіне ілініп қаза тауып, кейбіреулері  жарақат алады. Ал кейбіреулері өмірлік  мүгедек болып қалады. Үлгілі, тәртіпті оқушы көшеде, жолда  жүру ережесін заңын бұзбайды.

Балаларға сұрақтар қойылады.

Сонымен қандай бала  жол ережесін бұзбайды ?

Балалар : Үлгілі, тәртіпті бала.

Тәрбиеші: Ал енді «Жолда жүру ережесін сақтаймыз!» атты тәрбие сағатымызды  ашық деп  жариялаймын.

ІІ. Негізгі бөлім:

Тақтадағы жұмбақтарды шешу:

Жұмбақтар
1. Ала таяқ ұстаған,
Жол тәртібін нұсқаған.
Өміріңді  күзеткен. (Автобус)

  1. Көліктің  қаншасын үстінен өткізген,

Іргеден басталып , алысқа жеткізген. (Жол)

  1. Жоқ өзінде бас та , ауызда  да, құлақ та,

Бақырайған  үш көзі  бар бірақ та.  (Бағдаршам)

  1.  Арқаным бар тым ұзын,

Ала-алмайсың бір үзім.

Табыңдаршы, балалар,

Бұл жұмбақтың шешуін.  (Жол)

  1.   Өзі сөйлей білмейді,

Бірақ «Тоқта, жүр!» дейді. (Бағдаршам)

Тәрбиеші : Бағдаршам  өмірімізді жазымнан сақтандыратын көмекшіміз . Оның сырын  біліп , тіліп алу  баршамызға  керек.

  1. Неге ?

Біздің қаламызда, сол сияқты  біздің  еліміздің  қала, ауылдарына  бәріне  ортақ көше  қатынас ережесі енгізілген. Бұл  ережені оқушылар да, үлкендер де, яғни  барлық  жүргізушілер, көлік  жүргізетін  жүргізушілер де  бұлжытпай  орындауы керек.

  1.    Балалар, сендер көшеде жүру ережесін  білесіңдер ме екен, көрейік. Мынадай сұрақтарға  жауап беріңдерші.
  2.    Жиек жол деген не ? Адамдар  жаяу  жүретін көше жиегіндегі тар жол.
    4.  Жаяу адамға қай жермен  жүруге болмайды? Көлік жүретін  көшенің  ортасымен  жүруге  рұқсат етілмейді.

    Тақтада
    Қызыл – Тоқта!

Сары  – Сақтан!

Жасыл – Жол ашық!

Қызыл көзін ашқанда,

Сынық сүйем  баспа  алға!

Сары  көзін ашқанда,

Қарап қалма  аспанға !

Жасыл көзін ашқанда,

Өте  бергін , жасқанба !

Балалар бағдаршам сигналдарын қолдарына  ұстап, кезегі келгенде көрсетіп  тұрады.

Ән: Бағдаршам

Бастаушы:Ал кәнеки, үйренейік біз де жүру тәртібін.

Ережені жақсы білер бар кімің ?

Кім айтады жол белгісі неше түрден тұрады?

Өздеріне қойылатын бұл алғашқы сұрағым. (Ортаға жол белгілерін ұстаған балалар шығады).

Бағдаршам:Қызыл көзін ашқанда

Сынық сүйем баспа алға ,

Сары көзін ашқанда ,

Қарап қалма аспанға

Жасыл көзін ашқанда ,

Жүре бергін жасқанба!

Сақтандыру , ескерту белгісі.

Қып-қызыл үшбұрыш ,

Ескерту белгісі мен болам.

Қауіптен сақ бол деп ,

Сәт сапр жолдаған

Тыйым салу белгісі.

Қызылменен боялған шеңберлі , аумақты

Тыйымшыл белгімін , қаталмын, салмақты

Мен тұрған жерлерде хақың жоқ жүруге

Қауып бар, бағдарла, көз салып жан-жаққа.

Міндеттеу белгісі.

Белгімін көрсетер жылдамдық, бағытты

Міндетті бұрылыс , әйтпесе қауіпті.

Барлығын анықтап тұрамын жолыңда ,

Абай бол , шартымды міндетті орында!

Нұсқау белгісі:         

Баратын.жеріңнің бағытын , тұратын ,

Үн-түнсіз жөн айтып , жол нұсқап тұрамын.

Күндіз де , түнде де от болып жанады ,

Көк түске боялған төртбұрыш шырағым.

Ішке мысық келеді.Қолында үзілген құйрығы , қорқып аулаға келе алмай тұрады.

Төрт топтан құралған,

Белгілер туыстай.

Жол сілтеп тұрады.

У-шусыз ұрыспай.

Сақтандыру , ескерту белгісі

Қып – қызыл  үшбұрыш,

Қауіптен сақ бол деп сәт – сапар  жолдаған.

Аман – сау жүреді  жаяу да , көлік те ,

Мен берген белгіні  сақтаған , қолдаған.

Тыйым салу  белгісі 

Қызылмен боялған , шеңбермін аумақты,

Тыйымшыл белгімін , қаталмын  салмақты.

Мен тұрған жерлерде  хақың жоқ жүруге,

Қауіп  бар, бағдарла  көз салып  жан – жақты.

Міндеттеу белгісі 

Белгімін  көрсетер  жылдамдық бағытты,

Міндетті  бұрылыс , әйтпесе  қауіпті.

Барлығын анықтап тұрамын жолыңда,

Абай бол , шартыңды міндетті  орында!

Ңұсқау белгісі

Баратын жеріңнің бағытын, тұрағын,

Үн – түнсіз жол  сілтеп, жол  нұсқап  тұрамын.

Күндіз де  , түнде  де от болып жанады,

Көк  түске боялған төрт бұрыш шырағым.

Тәрбиеші: Балалар, біз әр белгінің не мақсатта қолданылатынын білдік.
Қорытындылау:
Тәрбиеші : Балалар, бүгінгі сабақты қорыта келе «Жас дәуірдің балалары» әнін айтайық. Деніміз сау, еліміз тыныш, жол тәртібін сақтап, аман – есен жүрелік. Қорыта келе:

Ирек – ирек көшелер,

Көше деген мың ирек.

Қиындыққа әйтсе де,

Үйренесің біртіндеп.

Барар жерге асықпа,

Бәйге алмайсың бұрын кеп.

[bws_related_posts]

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *