Сабақтың тақырыбы: М м дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты:
1. Мм дыбысы мен әрпімен таныстыру,м дыбысын сөз ішінен бөліп айта білу,дауыссыз дыбыс екенін түсіндіру.
2.Сөздік қорын, ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.
3.Шапшаңдыққа ,тапқырлыққа, ұжымдық еңбекке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: М дыбысына байланысты суреттер, М м әрпінің баспа, жазба түрінің жазылу үлгісі, дыбыс сызбасы,дауысты дыбыс сызбасы, дауыссыз дыбыс сызбасы, буын сызбасы, сөз сызбасы,сөйлем сызбасы, кеспе әріптер кассасы,кеспе буындар, жаңылтпаш.
Сабақ түрі: аралас.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап, әңгіме.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:түгендеу,партаға дұрыс отыру. Оқушылармен амандасып, қажетті құралдарын алғызу.Сыныпты сабаққа дайындау.Сабаққа зейінін аудару.
ІІ.Психологиялық дайындық.
-Кәне, досым,тексерші,
Дайынсың ба сабаққа?
Орныңда ма,бүтін бе,
Дәптер, қалам, кітаптар?
Тұр ма сызғыш алдыңда,
Қолыңда ма қарындаш?
ІІІ . Өткен сабақта алған білімін еске түсіру:
Біз күздегі жапырақпыз,
Бұтақтарға жабысқан.
Жел соқты да ұшып кеттік,
Ұшып кеттік алысқа.
Жерге баяу қонақтадық,
Тағы соқты жел келіп.
Жапырақты көкке ұшырды,
Ауада сәл тербеліп,
Тағы қондық жерге біз.
-Жердегі жапырақтарды бір-бірден алып,оларда жазылған тапсырмаларға жауап берелік.
а)Дыбыстық талдау.
Долана,дода,доға,дуадақ.
ә)Сұрақ-жауап:
—Дыбыс дегеніміз не?Сызбасын көрсет?
-Дыбыс түрлерін ата?
-Дауысты дыбыс қалай айтылады? Қандай текшемен белгілейміз? Сызбасын көрсет.
-Дауыссыз дыбыс қалай айтылады? Қандай текшемен белгілейміз?Сызбасын көрсет.
-Дыбысты немен таңбалаймыз?
-Дыбыстан не құралады?(буын,сөз)Сызбасын көрсет.
-Сөз дегеніміз не?Сызбасын көрсет.
-Сөйлем неден құралады? Сызбасын көрсет.
-Сөйлемнің бірінші сөзі қалай жазылады?
-Сөйлем соңынан қандай тыныс белгісі қойылады?
-Сөйлем түрлерін атаңдар?
-Зат есім дегеніміз не?
-Зат есім сұрақтары?
-Зат есімнің неше түрі бар?
-Жекеше түрінің сұрақтары?Мысал келтір.
-Көпше түрінің сұрақтары?Мысал келтір.
-Көптік жалғауларын айт?
-Диалог дегеніміз не?
-Мәтін дегеніміз не?
-Мәтінге не қоюға болады?
-Өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық?
-Д дыбысымен таныстық.
-Қандай дыбыс?(Дауыссыз дыбыс,ұяң)
-Неге дауыссыз дыбыс, дәлелде?
-Қалай айтылады?(қысқа айтылады,өлең айтуға келмейді)
-Д дыбысы сөздің қай жерлерінде кездеседі?(Cөздің басында, ортасында)
-Д әрпін кеспе әріптер кассасынан кім көрсетеді?
б)оқулықпен жұмыс.56-57-бетті.
Тізбектей оқыту,жеке –жеке оқытып, тексеру.
ІV.Сергіту сәті.
Солға, солға тұзу тұр.
Оңға,оңға түзу тұр.
Алға қарай бір адым
Артқа қарай бір адым
Жоғары, төмен қарайық
Орнымызды табайық.
V.Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау.
VI. Жаңа сабақ:
в) Суреттермен жұмыс.
-Нелердің суретін көріп отырсыңдар?
-Сиыр,қой, ешкі,жылқы,түйе.
-Жалпы бір сөзбен не деп айтамыз?
-Малдар.
-Сөздің басында қандай дыбыс естіледі?
-М дыбысы.
-Ендеше ,бәріміз бірге айтып көрелік.
-Қандай дыбыс?
-Дауыссыз.
-Қандай текшемен белгілейміз?
М м әрпінің баспа түрімен таныстыру.
-М дыбысы кездесетін сөздер ойлаңдар.
VII.Сергіту сәті.
Бір,екі,тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Жүгірейік,жүгірейік,
Аяқтың ұшынан басайық.
Саңырауқұлақтай отырып,
Емендерше тұрайық.
Тұрайық, отырайық,
Тұрайық, отырайық.
Партамызға жайғасып,
Отырайық ,тып-тыныш.
VIIІ.Оқулықпен жұмыс.
*Кіріспе әңгіме.
-Мақта оңтүстікте , жылы жақта өседі. Мақтадан жіп иіреді. Жіптен мата тоқиды. Матадан әр түрлі киімдер тігіледі. Ал киім –адам көркі. Оны таза ұстап ,күтіп кию керек.
*Мұғалімнің оқуы.
*Хормен оқу.
*Іштей оқу.
*Тізбектей оқу.
*Сөздік жұмыс.
ІХ. Дәптермен жұмыс.
М м жазбаша түрін көрсету.
Қолға қалам аламыз,
Әдемі етіп жазамыз.
М-дың бас әрпі.
м-ның кіші әрпі.
1. Ауада жазып үйрену.
2. Тақтаға жазу.
3. Дәптерге жазу.
М м әрпіне, үлгідегі берілгенді дәптеріне жазғызу.
Х .Сергіту сәті.
Жазу жазып өзіміз,
Шаршап кетті қолымыз.
Аздап демді аламыз,
Көркем етіп жазамыз.
ХІ. Қорытынды.
—Қандай дыбыспен таныстық?
-Ол қандай дыбыс? Неге,дәлелде.
-Сөздің қай жерлерінде кездеседі?
ХІІ.Бағалау. Мадақтау.
ХІІІ.Үйге:58-бет оқу.