Қазіргі таңда мұғалімнің кәсіби жетілуін ынталандыру
Терезенің алдында балалар ойнайтын. Оған басқа жерде ойнаңдар деседе тыңдамады. Сол күні оған 1 доллар берді. Ертеңінде 50 цент, арғы күні 20 цент, оның ертесінде 5 цент берді. 5 Цент үшін шулаймызба деп олар терезенің алдына қайтып келмеді. Бұны қалай түсінеміз. Бұл ішкі мотивация деп аталады. Ол кісі ақшаны беруді азайту арқылы ішкі мотвцияны азайтты. Осылайша олардың қызығушылығын азайтты. Адамның ішкі мотивациясы қайда кетеді? Активистер қайда? Жалғыз жауап сыртқы мотивация көп.
Ішкі мотивация құлшынысты оятады. Ешқашан кері нәтиже болмау керек.
Сытқы мотивация- бұл социумда белгілі жетістікке жетуге ұмтылыс
Олар тең дәрежеде болу керек.
Мотивация – бұл сыртқы және ішкі қозғаушы күштердің жиынтығы, олар адамды белгілі бір қызметке итермелейді, шекараларға және қызмет формаларына сұрау қояды және осы қызметке белгілі бір мақсаттарға жетуде бағыт береді.
Ішкі мотвация:
- Арман, самореализация;
- шығармашылық;
- денсаулық;
- қызығушылық;
- Біреуге қажет болу;
- Жеке даму.
Сыртқы мотивация:
- ақша;
- карьера;
- танылу, мойындалу;
- статус;
- лайықты болу;
- қымбат заттар.
Кадр таңдауда ішкі мотивация маңызды:
- Сенуге болама?
- Жұмысын жақсы көреме?
- Шығармашылықпен жұмыс жасай алама?
- Онымен қалай сөйлесуге болады?
Педагогтың мотивациясын дамыту жолдары:
- Ұжымда микроктимат қалыптастыру;
- Ақпарат және ықпал ету (ұстаздардың бір-бірінің сабақтарына қатысу);
- Барлық қызметкерлермен жақсы қатынас;
- Басшылық үлгі болу керек;
- Бақылау (жауапкершілік);
- Жаңа бастамалар енгізу.