Жезқазған қаласы
білім дене шынықтыру және спорт бөлімінің әдіскері
Райсова Гулбану Сериковна
Модуль №1
Қорытынды бөлім. 7 — сабақ
Тақырыбы: Тест жұмысы
Мақсаты : — Модуль бойынша алған білімдерін тексеру, жинақтау, есепке алу;
— Өз білімін топтап, толықтыруға дағдыландыру, ойын жинақтауға баулу;
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
- Мақсат – міндеттерін түсіндіру
- Тест жұмысы мазмұны
- Сандарды цифрлармен жаз:————————————————————————
елу жеті, алпыс тоғыз, жүз, отыз бес, он бес.
- 74, 52, 16, 35, 94, 54, 11 сандарын өсу ретімен жаз
—————————————————————————————————————.
- 25, 64, 85, 39, 47, 18, 100 сандарды кему ретімен жаз.
————————————————————————————————————-
- 65 санының көршілерін жаз.
————————————————————————————————————-
- Салыстыр.
50 + 20 * 80 – 50 35 * 3онд 4 бірл.
70 – 50 * 30 + 10 40 см * 4 дм 2 см
- Бірліктері бірдей сандардықоршап көрсет:
48, 56, 18, 34, 87, 92, 68, 46
7. Ондықтары бірдей сандарды қоршап көрсет:
25, 64, 78, 29, 100, 46, 23, 58
8. Қалдырып кеткен сандарды жаз:
61, …, 63, 64, …, …, …, 68, …, 70
9. 1м = …дм = … см 4м = …дм = … см 8 м = …дм = … см
10. Ұзындығы 1 дм 2 см кесінді сыз.
11. Санның ондық құрамын жазып көрсет:
47 29 81 95 43 64
٨ ٨ ٨ ٨ ٨ ٨
ٱ ٱ ٱ ٱ ٱ ٱ ٱ ٱ ٱ ٱ ٱ ٱ
Қорытындылау .
Жұмысты уақытынан бұрын аяқтаған оқушыларға қосымша материалдар беріледі.
№1
Ондықтары және бірліктері бірдей болатын ең үлкен және ең кіші екі таңбалы сандарды жаз.
№2
Орындарын ауыстырса да өзгермейтін бірнеше сандар жаз.
№3
Қосындысы 90-ға тең болатын барлық толық ондықтарды жаз.
№4
Ондығы -7, бірлігі одан 2-ге көп болатын санды жаз.
№5
Бірінші қосылғыш – 50, қосынды – 83. Екінші қосылғышты тап.
Бағалау
Модуль №1
Тақырыбы: Жүз көлеміндегісандарды оқу, жазу, салыстыру.
Сағат саны: 7 сағат
Бөлімі | № | мазмұны | Сағат саны | мерзімі |
Кіріспе | 1 |
а\ жүз көлеміндегі сандарды оқу, жазу, салыстыру. 100 саны. ә\ұзындықты өлшеу. Метр (м) б\ қосу және азайтуды тексеру
|
1 |
|
Сөйлесу | 2 | «Саяхат» оқыта үйрену ойыны |
1 |
|
3 | Өзара оқыту сабағы |
1 |
||
4 | «Сиқырлы сандақша» оқыта үйрену ойыны |
1 |
||
5 | «Брейн- ринг» оқыта үйрену ойыны 2-нұсқа |
1 |
||
қорытынды |
6 |
Бақылау жұмысы
|
1 |
|
7 |
Тест
|
1 |
Күтілетін нәтиже:
- Әр тақырыпты терең түсінуі
- Өзара байланысын анықтау
- Мысал, амалдарды аражігін ажыратып, топтап, талдауы
- Оқығанын амалдап есептеп, өздігімен орындап үйрену, қорытынды нәтиже шығару.